Oh sweet summer childquote:Op maandag 7 april 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoefde maar 10 dozen met boeken te verhuizen afgelopen zomer. Dus viel best mee.
quote:Op maandag 7 april 2025 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje zo, geen idee waar het niet meer werkt
Ja ik denk dat als je de juiste zooi uit de links weghaalt sat het dan wel weer werkt, maar ik weet dan nooit welke delen dat zijnquote:Op maandag 7 april 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb zelfs de app verwijderd maar ook dat hielp niet.
Wel radijsjes. Hele mooie.quote:Op maandag 7 april 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog steeds bananen uitverkocht
Essiequote:
Toe aan vakantie, geloof ikquote:
Ik had hem al leeggehaald, maar er wordt standaard een refferallink van gemaakt zodra je die hier postquote:Op maandag 7 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja ik denk dat als je de juiste zooi uit de links weghaalt sat het dan wel weer werkt, maar ik weet dan nooit welke delen dat zijn
Anders alleen afbeelding posten wat je wilt delen van bolquote:Op maandag 7 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja ik denk dat als je de juiste zooi uit de links weghaalt sat het dan wel weer werkt, maar ik weet dan nooit welke delen dat zijn
Nah.quote:
Ja sorry ik ben een kluns soms.quote:Op maandag 7 april 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je maar niet in m'n gezicht vallen als ik liggend probeer te lezen en in slaap val.
Dit klinkt als een beschaafde en niet-problematische hoeveelheid.quote:Op maandag 7 april 2025 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoefde maar 10 dozen met boeken te verhuizen afgelopen zomer. Dus viel best mee.
quote:Op maandag 7 april 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had hem al leeggehaald, maar er wordt standaard een refferallink van gemaakt zodra je die hier post
Of gewoon een persoonlijke voorkeur?quote:Op maandag 7 april 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Gejank altijd over het gebruik van ereaders. Elitair geneuzel.
Maar we vroegen toch niet naar een meningquote:Op maandag 7 april 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of gewoon een persoonlijke voorkeur?
En wanneer heb je vakantie mquote:
Het is FOK! Je krijgt een mening en een oplossing er gratis bijquote:Op maandag 7 april 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar we vroegen toch niet naar een mening
Maakt dat ooit wat uit?quote:Op maandag 7 april 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar we vroegen toch niet naar een mening
Ik wacht nog op de oplossing. Behalve verhuizen naar een groter huis.quote:Op maandag 7 april 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is FOK! Je krijgt een mening en een oplossing er gratis bij
Nou ja, je hebt het ergens over en dan komt iemand er van FySiEkE bOeKeN ZiJn BeTeRquote:
Lijkt mij een prima realistische en logische oplossingquote:Op maandag 7 april 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de oplossing. Behalve verhuizen naar een groter huis.
Oh ik vond het wel meevallen eigenlijk?quote:Op maandag 7 april 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt het ergens over en dan komt iemand er van FySiEkE bOeKeN ZiJn BeTeR
Kan er niks mee. Rode vlekken, alles.
Bibliotheek beginnen.quote:Op maandag 7 april 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de oplossing. Behalve verhuizen naar een groter huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |