En in Schubbekutterveen is het met een budget van 550.000 natuurlijk geen enkel probleem om een woning te vinden.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[ x ]
Maar geven die mensen zich ook wel op?
De tuin is anders wel groot genoeg om in te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Weinig ruimte beneden voor het kind om te spelen, zoals gewoonlijk.
De helft van het jaarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:30 schreef golfer het volgende:
[..]
De tuin is anders wel groot genoeg om in te kunnen spelen.
dat zal een niche doelgroep zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:41 schreef NedKelly het volgende:
Voor de liefhebbers die meer Peter willen,
quote:
Vind ik ook, een ophef over dat ie een stel voor de grap volhield dat ie niks gevonden had, hoop gejank blablabla, had ie nooit mogen doen, blablabla, deed Alex het prima.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens wel even een shout out naar Alex, die doet het vervangen van Martijn wel echt heel goed en leuk. Zal voor hem ook niet makkelijk zijn, met name op persoonlijk vlak niet.
Wat dat betreft vond ik dat laatste stel ook helemaal niet zo vervelend trouwens, die Peter is de enige in heel het seizoen geweest die bij de oplevering van het huis tijdens het voorlezen van de brief van Martijn diens situatie erkende.
Het kan best zijn dat de situatie van Martijn nog niet zo duidelijk was bij de eerdere stellen. En pas veel duidelijker toen breed bekend was dat Martijn flink ziek was.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat dat betreft vond ik dat laatste stel ook helemaal niet zo vervelend trouwens, die Peter is de enige in heel het seizoen geweest die bij de oplevering van het huis tijdens het voorlezen van de brief van Martijn diens situatie erkende.
Dat zou natuurlijk ook wel heel goed kunnen ja. Het is in ieder geval wel iets wat me opviel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat de situatie van Martijn nog niet zo duidelijk was bij de eerdere stellen. En pas veel duidelijker toen breed bekend was dat Martijn flink ziek was.
Maar wel sympathiek dat deze man het erkende. Het zegt alleen niet per se iets over de eerdere stellen. Ik denk dat het toen allemaal nog niet zo duidelijk was (of breed bekend), en dat Martijn 'gewoon' er even niet kon zijn.
Inderdaad.quote:
Ja, inderdaad leuk! Weer eens wat andersquote:Op maandag 12 mei 2025 20:39 schreef Remco het volgende:
Leuk een keer de andere kant van het land en geen standaard 30ers stel.
Dat is verboden ofzo? In een jaar of 60?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:50 schreef Toine51 het volgende:
Veel gevlogen, aan die KLM huisjes te zien...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |