Waarom niet?quote:Op maandag 12 mei 2025 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die badkamer met glazen wand in het midden is toch niet geschikt voor mensen die steeds ouder worden?
We doen zelf voor pakketbezorgers ook de bergingdeur openquote:Op maandag 12 mei 2025 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Handig toch als het kan, waarom niet.![]()
En dan alleen bekenden of ook pakketbezorgers?
Qua vloeroppervlak misschien niet, maar qua overbodige ruimtes is het natuurlijk wel beter. Van 6 of 7 naar 4 slaapkamers en een verdieping minder.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit nieuwe huis echt zoveel kleiner dan het huidige? (Ik kijk met een half oog.)
Met je rollator past dat niet of was het groter dan het voor mij leek? Een glazen wand wil je sowieso niet. Oudjes die vallen geregeld. Ze vroegen specifiek om een woning voor de toekomst.quote:
Dat past prima. Niks mis met glazen afscheidingen. En oudjes vallen helemaal niet geregeldquote:Op maandag 12 mei 2025 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met je rollator past dat niet of was het groter dan het voor mij leek? Een glazen wand wil je sowieso niet. Oudjes die vallen geregeld. Ze vroegen specifiek om een woning voor de toekomst.
Zal ze leren.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat past prima. Niks mis met glazen afscheidingen. En oudjes vallen helemaal niet geregeld![]()
Áls ze vallen is het wel vaak erg traumatisch. Breuken die niet of moeilijk helen, vaak overlijden binnen een paar maanden na bijv. een heupbreuk. Maar traumatisch is niet hetzelfde als geregeld.
Kunt het dan toch beter voorkomen als het budget geboden wordt? Mensen vragen een levensbestendige woning dus ze krijgen dat zonder onnodige risicos.quote:
Er is onder budget geboden. En de glazen scheidingsdeuren noch de douchewand zijn een gevaar voor senioren of bejaarden.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kunt het dan toch beter voorkomen als het budget geboden wordt? Mensen vragen een levensbestendige woning dus ze krijgen dat zonder onnodige risicos.
Edit: he, hier stond iets anders toen ik quote
Doe niet zo dramatischquote:Op maandag 12 mei 2025 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het iriiteert me mateloos dat dit wéér een kandidaten-afzeiktopic wordt. Supersneu gedrag
Kijk voortaan (volgend seizoen dus) wel zonder het forum.
Ik zie ze wel. Ik doe niet dramatisch, het verneukt gewoon mijn lol bij het kijken, dus zorg ik dat dat niet meer gaat gebeuren. Super simpel doch effectiefquote:Op maandag 12 mei 2025 22:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch
Ik zie nergens echt afzeikreacties. De lol van een forum is toch juist dat je ook over de kandidaten je mening kan geven.
En hoe zijn de slaapkamers voor de 2 dochters die komen logeren geworden?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:59 schreef nattermann het volgende:
Waarom is de bovenverdieping niet meegenomen in deze aflevering?
Wtf wat een enorm huis. Hier zijn ze toch niks mee opgeschoten. Behalve dan de plek.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:54 schreef DrMarten het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)elseweg-41/43522454/
Dat huis ligt echt in de middle of nowhere, dus ff naar die lokale bakker of kroeg lopen zit er niet in.
Een tuin is echt alleen maar zoveel werk als je er zelf in wil stoppen. Een beetje tuin houdt zichzelf wel in stand met 1 keertje snoeien per jaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die tuin is zoooooveel werk. Maar ja tuinman dan maar.
Ligt aan je tuin he en wat er in staatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een tuin is echt alleen maar zoveel werk als je er zelf in wil stoppen. Een beetje tuin houdt zichzelf wel in stand met 1 keertje snoeien per jaar.
Ja net als je huis. Ligt er maar net aan hoeveel tijd je er in wil stoppen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een tuin is echt alleen maar zoveel werk als je er zelf in wil stoppen. Een beetje tuin houdt zichzelf wel in stand met 1 keertje snoeien per jaar.
Zou beter zijn, eens, maar heb je die lichamen gezien? Die zullen echt niet lang meer trappen kunnen lopen als ze hun eetpatroon niet aanpassen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:35 schreef Blues het volgende:
Het is niet echt kleiner, minder onderhoud.
Het is onzin dat je gelijkvloers wil/krijgt als je ouder wordt, traplopen/bewegen is juist goed
Eens met zonde vd keuken/badkamer.
Wel oké met het omgooien vd ruimtes.
Blij voor ze met de hobbyruimte
Deze reactie zocht ik, het was een mooie laatste aflevering van het seizoen. Deze dingen vielen mij ook op. Die deur die voor de oven/koelkast openstaat en de slaapkamer deur die niet helemaal open kan is niet wat ik verwacht bij een budget van 700.000 euro.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:42 schreef Burdie het volgende:
Het huis leek na de verbouwing enorm krap en onpraktisch. De deur van de slaapkamer kon niet helemaal open omdat er een nachtkastje achter stond en de deur naar buiten opende bijna tegen het kookeiland. Of misschien leek het zo door de manier waarop het gefilmd was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |