quote:Op maandag 7 april 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
Ik zou de deur sluiten en minstens een week niet meer openen.
[ afbeelding ]
Oogt wel lekker speels, zo'n scheve kast.quote:Op maandag 7 april 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, dat krijg je als je geen steunkruis achter je stelling monteert.quote:Op maandag 7 april 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Rozijnen dan?quote:
Ik zou dat in 5 minuten gefixt hebben en verder gaan met mn week.quote:Op maandag 7 april 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Mag dan niet de mooiste stellingkast(en) hebben voor LEGO maar voor dit hoef ik niet bang te zijn gelukkig.quote:
Ik zou... niet weten wat ik zou doen.quote:Op maandag 7 april 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje post-apocalyptisch is het zo welquote:Op maandag 7 april 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oogt wel lekker speels, zo'n scheve kast.
Oh ja ieuw. Gore Britten.quote:Op maandag 7 april 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat is van de duivel. Net als sinaasappel en chocola.
Huilen, deur sluiten en eerst niet meer naar omkijken.quote:Op maandag 7 april 2025 11:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou... niet weten wat ik zou doen.
Daar sta ik redelijk neutraal in, maar ik zou het zelf niet halen.quote:
oh wel fijn als mensen er van uit gaan dat je altijd tijd hebt, zal vast efficient werkenquote:Op maandag 7 april 2025 11:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
De mensen die over het herplaatsen/de verhuizing gaan. Hadden de begeleiding gemaild met een planning over gesprekken met ons. Ik sta er ook op. Morgen om 11.45![]()
A. komen ze lekker op tijd mee
B. Normaal ben ik dan aan het werk
C. Ik zit morgen in Overijssel dan..
Begeleiding gaat proberen om het te verzetten naar een tijdstip waarop ik wel kan..
Nomquote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
OEEEEEEEEEEHHHquote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Klinkt lekkerquote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Menuuuuuuuuuuuutje
Dus jij komt zeker niet?quote:Op maandag 7 april 2025 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt lekkerVeel vreetplezier alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |