SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Slaapt juist lekkerquote:Op maandag 7 april 2025 10:25 schreef PzKpfw het volgende:
Als die koude nachten nu ook nog even oprotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan altijd. Hier nu rond het vriespunt en snil.quote:Op maandag 7 april 2025 11:44 schreef Perrin het volgende:
Denk je nog steeds dat er serieuze kans is dat de huidige koudeinval niet de laatste is?
Gevolg van de SSWquote:Op maandag 7 april 2025 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan altijd. Hier nu rond het vriespunt en snil.
quote:Op maandag 7 april 2025 11:43 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]Ik zit hier echt totaal niet op te wachten zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit niet even tot zondag uitgesteld worden?100.000 katjes
Fuck the EBU!
Als we dan maar niet hier het tegenovergestelde gaan krijgen. Gewoon dit weer houden met soms een bui en niet vaak regen/een bui en soms dit weerquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:52 schreef dick_laurent het volgende:
Hier glijden we langzaam de warmte in. Mooi hoe dat altijd soort van 'ongemerkt' gaat in dit klimaat.
Het is al sinds eind maart overdag niet meer onder de 20 graden geweest, en hoewel do/vr/zat er een storing zal overtrekken met meer bewolking en wellicht een kleine bui, gaan we ook niet meer onder de 20 graden overdag komen, tot sowieso begin november.
Lange stabiele en droge fases in het (vroege) voorjaar zijn niet heel gek in de lage landen. Ik kan me wel een paar lentes herinneren waarin idd alles goed viel en het wekenlang strakblauw bleef.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als we dan maar niet hier het tegenovergestelde gaan krijgen. Gewoon dit weer houden met soms een bui en niet vaak regen/een bui en soms dit weer
Gewoon 3x per week 's nachts een uurtje of 2-3 wat gestage regen is het beste. Weer van nu is wel heel erg prima jaquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als we dan maar niet hier het tegenovergestelde gaan krijgen. Gewoon dit weer houden met soms een bui en niet vaak regen/een bui en soms dit weer
Ga weg met je 25+quote:Op dinsdag 8 april 2025 11:18 schreef 12Beaufort het volgende:
Het mag nog wel wat warmer overdag. 25 plus zou ideaal zijn. En dan koude nachten.
Nog wat te vroeg, maar de hele zomer mag dat best. Eigenlijk doordeweeks 22-24 en in het weekend 26-28quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |