Zeg dat. De tering.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:08 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het is ontzettend klam in Den Haag.
Geloof dat er hier wel iets aan gaat komen. Is compleet grijs, vies benauwd.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Buienalarm blijft volhouden dat er regen komt, maar de zon is nog niet echt weg geweest.
Oja, het regent.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Geloof dat er hier wel iets aan gaat komen. Is compleet grijs, vies benauwd.
Rond 8 mm voor mijn regioquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Regensommen tot Koningsdag.
Hoax, bijna 50mm. Yeah rightquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
De regen die voor deze week voorspelt was, is ook zo goed als (volledig) verdwenen. Deze prognoses van 40-50mm gelden ook weer met name voor de nieuwe week, dus tegen die tijd zal het wel weer een stuk droger uitvallen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hoax, bijna 50mm. Yeah right
We zullen zien. Een paar tiental mm is in ieder grval welkom..quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De regen die voor deze week voorspelt was, is ook zo goed als (volledig) verdwenen. Deze prognoses van 40-50mm gelden ook weer met name voor de nieuwe week, dus tegen die tijd zal het wel weer een stuk droger uitvallen.
We zitten op de Coen Dillen index droogtejaar 1976. Regen zit er niet in.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Komt er ook nog regen uit deze zogenaamde vlekken op de radar of hoe zit dat...
Vorig jaar kippen aangeschaft om te scharrelen in de moestuin tegen de slakken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
We zitten op de Coen Dillen index droogtejaar 1976. Regen zit er niet in.
Je moestuin kun je gaan inrichten als woestijn omgeving voor salamanders enzo.
Ik zag putto nog iets roepen over sneeuwquote:Op dinsdag 15 april 2025 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, die vreselijke vent.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zag putto nog iets roepen over sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |