Spoelt alleen iets als ik de kraan open draai.quote:Op zaterdag 12 april 2025 13:46 schreef Zipportal het volgende:
Eindelijk spoelt alles weer schoon. Vieze pollen in de lucht.
Morgenochtend kan er wat regen vallen. Niet overal en zeker niet veelquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Spoelt alleen iets als ik de kraan open draai.
Ja, hoop dat het in de Alpen wat mee gaat vallen.. zag de verwachtingenquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Morgenochtend kan er wat regen vallen. Niet overal en zeker niet veel
Maar komende week wel vaker her en der een bui, dus het wordt al wat minder droog. Groeizaam weer. Maar zal wel van plaats tot plaats verschillen, gok ik.
Niet zoals in de zuid Alpen waar een enorme südstsau gaat beginnen met 200-300 mm
De geur van dode bacteriën.quote:Op zondag 13 april 2025 02:21 schreef Maver24 het volgende:
Je ruikt nu buiten dat geurtje als het lang droog is geweest. Zo lekker
Interessant is het pas als er een kans op supercellen is.quote:Op zondag 13 april 2025 09:07 schreef 12Beaufort het volgende:
Dinsdag kan interessant worden. Kans op onweer en meer neerslag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben al tevreden met 5 onweersklappen. Meer is het meestal niet hierquote:Op zondag 13 april 2025 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Interessant is het pas als er een kans op supercellen is.
Je zal maar in een dorre woestijn leven waar het nooit regentquote:Op zondag 13 april 2025 08:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier is wel iets gevallen, maar minder dan 0.1mm blijkbaar.
Dus maw: eigenlijk toch ook niks
Hopelijk straks nog wat.
quote:Op zondag 13 april 2025 11:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je zal maar in een dorre woestijn leven waar het nooit regent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |