Lijkt..quote:
Zitten er klaar voorquote:
Gelukkig zat ik er nog niet klaar voor.quote:
Wat mij betreft zijn er juist drie sporten: wielrennen, voetbal en tennis. Dan een hele tijd niets en dan sporten als turnen en atletiek.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:28 schreef Remco het volgende:
Als groot sportliefhebber kan ik echt niets met tennis. Vind er echt niets aan.
Tennis gaat mij veel te traagquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn er juist drie sporten: wielrennen, voetbal en tennis. Dan een hele tijd niets en dan sporten als turnen en atletiek.
Noise cancelling koptelefoon geen optie?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:59 schreef franklop het volgende:
Dat gezegd hebbende; er is weinig erger dan in een vakantieweek met je kind naar monkeytown gaan.
Niet voor het kind, wel voor jezelf door het gilgehalte
Op zich duurt wielrennen langer, maar snap wel wat je bedoelt. De spanningsboog is vooral te random, het is moeilijk in te schatten wanneer je moet gaan kijken. En de echt geweldige wedstrijden zijn zeldzamer dan in wielrennen (en mss ook voetbal, dat vind ik meer een twijfelgeval)quote:
quote:
Het is ook een beetje een boutsport om later terug te kijken. Wielrennen kun je vaak prima hier en daar doorspoelen zonder dat er echt wat gebeurt, bij atletiek kun je vaak simpel van onderdeel naar onderdeel, maar bij tennis zit je je een ongans te klikken om steeds een puntje verder te gaan en dat kijkt irritant (en potentieel 5 uur terugkijken, neuh, en als je ziet hoe lang de video überhaupt duurt weet je op een gegeven moment ook al voortijdig wie er gewonnen heeft).quote:
Heb ik met Darts, dat me gestolen mag worden. Maar het WK kijk ik wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:54 schreef borisz het volgende:
Tennis is eigenlijk voor mij RG t/m Wimbledon. En in mn studietijd ook AO. Rest van het seizoen volg ik op basis van berichten. Maar van RG heb ik twee duels gezien dit jaar. De finales bij heren en dames.
Lekker zweten kz!quote:
Nog steeds ? Het wordt 45 graden.quote:
Gisteren maar zwembadje gekocht. Beste aankoop van de weekquote:
Even aan m'n moeder vragen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |