Wij waren op vakantie in Blanes en na het nieuws was de hele camping van slag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet nog dat ik in de tram bij het C.S stond toen ik van zijn overlijden hoorde.
Niet vreemd in 40+- memory lossquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:40 schreef chufi het volgende:
Ik zal ook wel in Spanje hebben gezeten ... bij mn schoonfamilie.. Volgens mij was er wel ergens een nieuws berichtje maar zeker weet ik het ook niet meer... tis al wel 40 jaar geleden
Dat moet je toch weten, dat was een dag om nooit te vergeten. Ik was ook ergens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niet vreemd in 40+- memory loss
Ik was toen in Zuid-Frankrijk, toen ik het hoorde, op vakantie met de fam., maar weet niet meer de naam van de plaats of den camping waarop het huisje zich bevond![]()
Kon het ook niet meer vinden op Maps
Ik weet waar ik was/stond op dat moment (een lange straat aan een boulevard en ongeveer welke jeugdigen erbij waren en het nieuws meldden). That's it.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat moet je toch weten, dat was een dag om nooit te vergeten. Ik was ook ergens.
Waar was jij dan? Op 'vakantie' omdat je je misdroeg in DGK Feedback? Of was dat veel later?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat moet je toch weten, dat was een dag om nooit te vergeten. Ik was ook ergens.
Weet ik veel, hij was dood stond in de krant. That's itquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Waar was jij dan? Op 'vakantie' omdat je je misdroeg in DGK? Of was dat veel later?
Ah, het was sarcasme van u: "Dat moet je toch weten, dat was een dag om nooit te vergeten. Ik was ook ergens."quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel, hij was dood stond in de krant. That's it
Bingo.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, het was sarcasme van u: "Dat moet je toch weten, dat was een dag om nooit te vergeten. Ik was ook ergens."
Ik was vlak bij jou in de buurt, ik zat tussen Blanes en Lloret in iFenals.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij waren op vakantie in Blanes en na het nieuws was de hele camping van slag.
Dat is toch bij Lloret de Mar?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:22 schreef casita het volgende:
[..]
Ik was vlak bij jou in de buurt, ik zat tussen Blanes en Lloret in iFenals.
Ja fenals was een buitenwijk van Lloret nu is het allemaal tegen elkaar aan gegroeid.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is toch bij Lloret de Mar?
Edit: ja dus.
40+ / Ga nou weg! Ga nou weg, stommeling!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Legendarisch werd een uitzending van de sterrenshow waarin een briefje van 100 gulden moest worden verwisseld voor 20 briefjes van 5 gulden. Doordat mensen spontaan briefjes van 5 gulden gaven begon Willem "paniekerig" te roepen dat kan niet, dat gaat fout en ga nou weg, ga nou weg stommeling tegen iemand die meehielp met tellen.
Bekijk deze YouTube-video
Apart idee dat veel FOKkers Willem Ruis helemaal niet kennen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
40+ / Ga nou weg! Ga nou weg, stommeling!
Willem Ruis
Op mijn mobiel dus ik had géén idee dat er iets aan de hand was.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:59 schreef APK het volgende:
Tijd voor een ‘waar was jij toen je hoorde dat Willem Ruis overleden was?’ topic?
Lijkt mij ook goed voor de ‘waar ben ik nu?’ awareness als de volgende gaat.
APKquote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:59 schreef APK het volgende:
Tijd voor een ‘waar was jij toen je hoorde dat Willem Ruis overleden was?’ topic?
Lijkt mij ook goed voor de ‘waar ben ik nu?’ awareness als de volgende gaat.
Jij weer op je mobiel zeker?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Op mijn mobiel dus ik had géén idee dat er iets aan de hand was.
Ja, toch wel op mijn MacBook Air M5, zittend aan mijn design bureautje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
APK![]()
Right!
Waar was jij dat je hoorde dat Peter Fabert overleed?
Het aanbieden van die AI-beeldgeneratoren mogen ze van moi ook vanaf morgen afschaffenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, toch wel op mijn MacBook Air M5, zittend aan mijn design bureautje.
Gaat op mijn leeftijd natuurlijk steeds vaker gebeuren.
Ook wel iets smaakvoller dat ze bij Faber niet steeds naar een strak blauw pakje verwijzen om uit te leggen wie het ook alweer was, dat vond ik wel sneu voor Jerney.
Eigenlijk ook gewoon op een soort mobiel dus.
Benieuwd hoe ze hier over 40 jaar naar kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |