Telegraafbericht...quote:
Vegan kaaskroketten:quote:Op zondag 6 april 2025 18:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Nationale Week zonder Vlees en Zuivel" lees ik...
Nou is melk best wel een essentieel onderdeel van kaas en derhalve is kaas dus een zuivelproduct.
We kunnen jou ook ontslaan hier zonder dat de kwaliteit van de berichtgeving in gevaar komt.quote:Op zondag 6 april 2025 18:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dit soort berichten laat vooral zien dat er flink gesneden kan worden in het personeelsbestand zonder dat de operatie van de gemeente in het gevaar komt.
Als je nogal gevoelig bent over hetgeen andere gebruikers posten, dan raad ik je van harte JOOP aan. Gewoon allemaal voormoderatie, dus je hoeft nooit bang te zijn voor een mening die niet strookt met je eigen overtuigingen.quote:Op zondag 6 april 2025 18:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
We kunnen jou ook ontslaan hier zonder dat de kwaliteit van de berichtgeving in gevaar komt.
How about that?
Ik trek de heer O. gewoon heel slecht. Sorry.quote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je nogal gevoelig bent over hetgeen andere gebruikers posten, dan raad ik je van harte JOOP aan. Gewoon allemaal voormoderatie, dus je hoeft nooit bang te zijn voor een mening die niet strookt met je eigen overtuigingen.
Tsja. Vooral mensen die alle gevoel voor nuance en relativering missen. En daar zou je toch echt een broertje dood aan moeten hebbenquote:Op zondag 6 april 2025 17:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is nu net het gezemel dat veel mensen onthouden
Laat je gewoon niet teveel opnaaien. Nergens voor nodig.quote:Op zondag 6 april 2025 18:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik trek de heer O. gewoon heel slecht. Sorry.
Zijn er veel te veel van om dat te doen. En de raad zou zich ook niet bezig moeten houden met dit soort dingen.quote:Op zondag 6 april 2025 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Vooral mensen die alle gevoel voor nuance en relativering missen. En daar zou je toch echt een broertje dood aan moeten hebben
Eens. Maar als we gechargeerde heisa gaan maken over al dit soort incidenten is het einde al helemaal zoek.quote:Op zondag 6 april 2025 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zijn er veel te veel van om dat te doen. En de raad zou zich ook niet bezig moeten houden met dit soort dingen.
De gemeenteraad van Amsterdam heeft een jaar of 2 al besloten om al het vlees in het gemeentehuis van het vaste menu af te halen en alleen vlees of vis te serveren op verzoek van raadsleden. Er is nu 1 lid (of fractie) geweest die een gewone kroket bestelde en daar is de rest van de gemeenteraad gepikeerd over.quote:Op zondag 6 april 2025 18:37 schreef Starhopper het volgende:
ik snap niet dat er tijdens zo'n week nog gewoon rundvleeskroketten op tafel staan. Als gemeente heb je toch een voorbeeldfunctie? Vleesloos en diervriendelijk zou juist de norm moeten zijn, helemaal in publieke ruimtes zoals een gemeentehuis. Dierenleed op het menu is echt niet meer van deze tijd. Er zijn tegenwoordig zoveel lekkere plantaardige opties, waarom zou je dan nog per se vlees of zuivel willen serveren?
ik zou expres een lekkere zak bifi worstjes t mee naar t werk nemen en zichtbaar in de gang opetenquote:Op zondag 6 april 2025 17:53 schreef Poefbank het volgende:
Dat voor mij heel slecht uit. Voor mij is het dan precies de week van vlees eten.
veel van die groen linksers wonen helemaal niet in amsterdam maar hebben daar een werkhokkie voor hun gemeentelijke inschrijving, ik ken er di een heel mooi huis in drenthe hebbenquote:Op zondag 6 april 2025 19:06 schreef Raw85 het volgende:
Figuren die niet in Amsterdam wonen, een hekel hebben aan Amsterdam en niets te maken willen hebben met Amsterdam die zich toch bij ieder totaal onzinbericht uit die stad weer op laten naaien
Open GGZ-kliniek.quote:Op zondag 6 april 2025 18:46 schreef MichaelScott het volgende:
Gelukkig is het Amsterdam maar, laten we het niet te belangrijk maken.
nou enquote:Op zondag 6 april 2025 19:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
veel van die groen linksers wonen helemaal niet in amsterdam maar hebben daar een werkhokkie voor hun gemeentelijke inschrijving, ik ken er di een heel mooi huis in drenthe hebben
quote:Op zondag 6 april 2025 18:57 schreef RotatoR het volgende:
Wat een ontzettend enge mensen zijn dit toch.
Datzelfde geintje geld trouwens ook voor alle snoep en frisdrank in het gemeentehuis van Amsterdam.quote:Op zondag 6 april 2025 18:37 schreef Starhopper het volgende:
Als gemeente heb je toch een voorbeeldfunctie? Vleesloos en diervriendelijk zou juist de norm moeten zijn, helemaal in publieke ruimtes zoals een gemeentehuis.
De vleesbranche is blij met een dergelijk geluid.quote:Op zondag 6 april 2025 18:20 schreef superniger het volgende:
Woke geneuzel.
Gewoon elke dag vlees vreten.
Wat ik je brom.quote:
Het vervelende is dat Amsterdam, en de Randstad als geheel, nogal de onhebbelijkheid heeft haar 'goede ideetjes' naar de wingewesten te exporteren. Of liever: het daar op te leggen. Die oude koloniale bekeringsdrang zit er nog goed in.quote:Op zondag 6 april 2025 19:06 schreef Raw85 het volgende:
Figuren die niet in Amsterdam wonen, een hekel hebben aan Amsterdam en niets te maken willen hebben met Amsterdam die zich toch bij ieder totaal onzinbericht uit die stad weer op laten naaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |