Ik ben gisteren nog een afvallige genoemdquote:
ga jij in Tsjechië ook zo vroeg naar bed?quote:Op zondag 6 april 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
EN toen werd het alweer langzaamaan bedtijd
Van welke sekte?quote:Op zondag 6 april 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog een afvallige genoemd
Jehova'squote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
Had vanochtend iets van een jehova aan de deur staan, toch wel kostelijk vermaak zo op de zaterdagochtend![]()
Hij kwam er snel achter dat het weinig nut had om over de mirakels en opofferingen van jezus te gaan praten. Op een gegeven moment begon die over de grootte van het universum en ging die uitleggen hoeveel zonnestelsels er wel niet waren om vervolgens DNA proberen uit te leggen en ook nog Darwin's theorie erbij te betrekken om de speciale samenstelling van het proteīne-eiwit in onze stamcellen uit te leggen. Toen ik begon over de oneindige circulariteit van moleculen en hoe het ontstaan van de mens en elk leven in het universum slechts ontstaat door toevalligheden begon die vast te lopen. Beginnen over de kans op aankomende technologische singulariteit was toch net een stapje teveel, want de techniek was te beperkt omdat zijn beenprothese niet helemaal goed functioneerde. Uiteindelijk deed die zijn best om het gesprek af te kappen en weg te gaan, hij moest nog wel even een paar keer benadrukken dat ik wel heel veel geloofde![]()
Helaas geen jezusflyer gehad
Leukquote:Op zondag 6 april 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jade vijftiende keer alweer
Het is door de jaren heen steeds groter gegroeid, en pas sinds een jaar of drie hebben we het definitieve format nu staan. Denk ik
Beetje een mengeling tussen een treinhobbyrondje en een citytrip. Dag 1 en 2 rijden we via een soort toeristische route naar de eindbestemming, dag 3 hebben we dan de hele dag daar (soms een deel van dag 2 ook al) en dag 4 gaan we in 1 ruk weer naar huis. Met als het kan nog een keertje met z'n allen uit eten in meestal Köln of Hannover.
En aangezien ik dan het excursiegidsje maak ben ik eigenlijk al sinds de jaarwisseling aan het voorpretten. En nu heb ik er echt enorm veel zin in
Dik kans van ja. Actieve dagen. En als het op is is het op.quote:Op zondag 6 april 2025 21:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ga jij in Tsjechië ook zo vroeg naar bed?
Wel ongeveer dezelfde mensen. Heel lang is het zo geweest dat er elk jaar wel 1 of 2 nieuwe mensen mee gingen. Soms gaan er ook mensen mee die bijvoorbeeld 5 of 10 jaar geleden al eens mee geweest zijn en toen een hele tijd niet meer. Maar de laatste tijd weinig nieuwelingen meer eigenlijk. In totaal zijn er nu 25 mensen minstens 1 keer deelgenoot geweest van het rondje. Meestal zijn we met 6-7 man.quote:Op zondag 6 april 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LeukZijn het altijd ongeveer dezelfde mensen of is er ook eigenlijk wel altijd een nieuweling mee?
Leuk wel, beetje stabiele maar toch ook af en toe wat wisselende groep.quote:Op zondag 6 april 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel ongeveer dezelfde mensen. Heel lang is het zo geweest dat er elk jaar wel 1 of 2 nieuwe mensen mee gingen. Soms gaan er ook mensen mee die bijvoorbeeld 5 of 10 jaar geleden al eens mee geweest zijn en toen een hele tijd niet meer. Maar de laatste tijd weinig nieuwelingen meer eigenlijk. In totaal zijn er nu 25 mensen minstens 1 keer deelgenoot geweest van het rondje. Meestal zijn we met 6-7 man.
Beter dat dan als een vogel proberen te vliegen.quote:Op zondag 6 april 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Pilletjes maken me wat suf dus ik ga lekker mn bedje in.
Dan heb ik de verkeerde meegekregen van de apotheek.quote:Op zondag 6 april 2025 21:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beter dat dan als een vogel proberen te vliegen.
foutje bedanktquote:Op zondag 6 april 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde meegekregen van de apotheek.
Ja er was een tijd dat er 5-6 man altijd mee ging maar ineens gingen die om allerlei redenen een andere kant op. Sommigen daarvan zijn later wel weer teruggekomen, anderen niet.quote:Op zondag 6 april 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk wel, beetje stabiele maar toch ook af en toe wat wisselende groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |