Is het raar dat ik de Amulet-verhaallijn niet eens zo slecht vond? Ok, ik vond de nieuwe Dian niet zo leuk en had voor deze verhaallijn liever de tweede Dian teruggezien. Chris Jolles gaf het personage toch iets speels en geniepigs mee, dat Rixt Leddy niet in zich had. De eerste Wiet was ook wat vaag als personage. Ook hadden ze de moord op Frits van Houten met rust moeten laten. Ik denk dat niemand het leuk vond dat niet Hannie maar Hans de TV in het bad had geduwd. Hans had Frits mogen zijn, al vond ik het mysterie wel tof. Dat 'Frits' opduikt op het kerkhof terwijl Jack en Sjors hem opgraven. Dat 'Frits' buiten tegen ze praat terwijl ze hem binnen tegelijk dood ingevroren zien liggen. Het was vergezocht, maar het had zo zijn momenten.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan moet de amulet nog beginnen
quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:07 schreef freaky40 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Mijn mening:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Claude_Viole op 22-04-2025 01:32:33 ]
quote:Op dinsdag 22 april 2025 01:27 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Mijn mening:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoe zit dat eigenlijk? Manu die naar Barcelona ging met Bing?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Meer Nola in die jurk aub.
Is dat kleine ventje van Bing en Nina ook mee naar Spanje of zijn ze die gewoon vergeten?
De jongste is bij nina, want janine moest oppassen nog (maar haakte half af weer om ludo te bespioneren)quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:58 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat eigenlijk? Manu die naar Barcelona ging met Bing?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 01:27 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
En dat terwijl de zomerstop niet snel genoeg kan komen met het abominabele niveau van de serie...quote:De soap is nog de hele maand juni iedere maandag t/m donderdag te zien op RTL 4, wat betekent dat we sowieso nog tot begin juli 2025 kunnen blijven genieten van de nodige drama, verrassingen en cliffhangers.
zal wel meevallen ze hebben nu 6 maanden tussen de wanneer de aflevering is opgenomen en wanneer die is uitgezonden. dus materiaal genoeg om per september weer te beginnen met nieuwe.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:13 schreef freaky40 het volgende:
Tja klopt maar vind dit dan wel een meevaller. Maar zal je net zien dat het dan ook weer later begint na de zomerstop.
Misschien is Peter van der Vorst het ook beu en wil hij de serie er zo snel mogelijk doorheen jassen om er maar vanaf te zijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:37 schreef freaky40 het volgende:
Ik zag ook dat we weer naar 5 dagen gaan vanaf juni! Wat is dat dan?
Waar las je dat? Er zijn namelijk ook van die websites die allemaal onwaarheden over GTST rondbazuinen. Gaat allemaal over money's, reklames en opgezet door Thaise mensen...quote:Op woensdag 23 april 2025 16:37 schreef freaky40 het volgende:
Ik zag ook dat we weer naar 5 dagen gaan vanaf juni! Wat is dat dan?
het was pas nog verlengd met 3 jaar.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:44 schreef Japepk het volgende:
[..]
Misschien is Peter van der Vorst het ook beu en wil hij de serie er zo snel mogelijk doorheen jassen om er maar vanaf te zijn.
Dit is zo’n bijzonder fenomeen sinds een half jaar. M’n hele timeline staat er mee vol. Chat gpt artikelen vol onderwaarheden met niet kloppende plaatjes 😂quote:Op woensdag 23 april 2025 19:17 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Waar las je dat? Er zijn namelijk ook van die websites die allemaal onwaarheden over GTST rondbazuinen. Gaat allemaal over money's, reklames en opgezet door Thaise mensen...
Die zie ik ook de laatste weken.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dit is zo’n bijzonder fenomeen sinds een half jaar. M’n hele timeline staat er mee vol. Chat gpt artikelen vol onderwaarheden met niet kloppende plaatjes 😂
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |