abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217402267
Het is allemaal vrij simpel: Laura wil naar Sil in Barcelona (ook omdat ze de vermoeiende bemoeienissen van haar omgeving beu is), maar om het vliegticket te kopen had ze haar creditcard nodig. Alleen had Henk die op slinkse wijze ontvreemd om daar intussen van te leven als een God in Frankrijk een penthouse in De Rozenboom.
Om geen ruchtbaarheid te geven aan haar plannen heeft Laura dan maar in het geniep die oude camper op de kop getikt om daarmee stilletjes naar Sil te kunnen, zonder dat mensen als Julian, Linda of Janine zich er weer tegenaan gaan bemoeien.

Dat er vele vliegmaatschappijen zijn waarmee je ook gewoon met een bankpas en iDeal kan betalen, of dat Laura ook gewoon met een trein van NS International naar Barcelona zou kunnen afreizen, daar gaan we maar even aan voorbij :+
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 20 april 2025 @ 03:35:31 #52
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_217416717
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
En dan moet de amulet nog beginnen _O-
Is het raar dat ik de Amulet-verhaallijn niet eens zo slecht vond? Ok, ik vond de nieuwe Dian niet zo leuk en had voor deze verhaallijn liever de tweede Dian teruggezien. Chris Jolles gaf het personage toch iets speels en geniepigs mee, dat Rixt Leddy niet in zich had. De eerste Wiet was ook wat vaag als personage. Ook hadden ze de moord op Frits van Houten met rust moeten laten. Ik denk dat niemand het leuk vond dat niet Hannie maar Hans de TV in het bad had geduwd. Hans had Frits mogen zijn, al vond ik het mysterie wel tof. Dat 'Frits' opduikt op het kerkhof terwijl Jack en Sjors hem opgraven. Dat 'Frits' buiten tegen ze praat terwijl ze hem binnen tegelijk dood ingevroren zien liggen. Het was vergezocht, maar het had zo zijn momenten.

Het was ook leuk om te zien hoe Frits met Sjors en Jack was omgegaan, als hij nog geleefd had. Het was mogelijk nog leuker geweest als het echt Frits was, maar vrees dat de tweelingbroer hier niet te vermijden was om Casper van Bohemen terug te halen als 'Frits'. Misschien hadden ze het langer geheim moeten houden, dat hij niet de echte was en het verhaal met Augusta van Houten nog wat verder kunnen uitdiepen, met welke rol zij precies speelde in dit verhaal. In ieder geval veel referenties naar eerder en zelfs de terugkeer van Oom Dagobert in de serie. Hoe zat dat nou met Augusta die beweerde dat Jack een hekel had aan Sjors, wat ze zei vlak voordat ze in een put donderde, maar waar uiteindelijk vrijwel niks mee is gedaan?

Was het een goede verhaallijn? Wat mij betreft deels. Verre van goed, maar niet zo slecht als dat vaak wordt gezegd. Dan vond ik die babyruil van Dennis Tuinbroek met Arnie toch een grotere heiligschennis en ergernis, vol toevalligheden. Niet voor niets mogelijk de meest gehate plottwist ooit in GTST. De Amulet was zeker niet de beste verhaallijn, maar het was wel enigszins spannend en er waren wel een aantal sterke momenten. Destijds heb ik er mij tenminste niet mee verveeld. Moet je kijken hoe het nu is! We lopen alleen maar te gapen en zuchten tijdens afleveringen, om er later stevig over te klagen hier.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mr.Pomtip op 20-04-2025 04:16:03 ]
pi_217419161
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 13:07 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217426480
Katja Schuurman is inmiddels weer gespot op de set
pi_217427048
Katja to the rescue. Die moet de soap weer uit het slob trekken....Vraag me af voor hoeveel afleveringen dit keer want dat schoot natuurlijk niet echt op de laatste keer. Met zoveel reuring vooraf was dat natuurlijk een lachertje als je dan binnen 2 weken air time, weer ophoepelt op je motor, kom dan niét terug....
Allemaal cabaretteketet!
pi_217436098
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 22 april 2025 @ 01:27:17 #57
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217436137
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 00:49 schreef freaky40 het volgende:
SPOILER
Mijn mening:
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Claude_Viole op 22-04-2025 01:32:33 ]
pi_217436159
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2025 01:27 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Mijn mening:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 22 april 2025 @ 18:04:37 #59
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217440364
Meer Nola in die jurk aub.

Is dat kleine ventje van Bing en Nina ook mee naar Spanje of zijn ze die gewoon vergeten?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_217440661
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Meer Nola in die jurk aub.

Is dat kleine ventje van Bing en Nina ook mee naar Spanje of zijn ze die gewoon vergeten?
Ja hoe zit dat eigenlijk? Manu die naar Barcelona ging met Bing?
't Echte en 't ware!
  dinsdag 22 april 2025 @ 19:16:08 #61
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_217440770
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 18:58 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ja hoe zit dat eigenlijk? Manu die naar Barcelona ging met Bing?
De jongste is bij nina, want janine moest oppassen nog (maar haakte half af weer om ludo te bespioneren)
pi_217440809
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2025 01:27 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Mijn mening:
SPOILER
SPOILER
pi_217442240
SPOILER
Allemaal cabaretteketet!
pi_217445293
GTST gaat dit jaar langer door dan verwacht

quote:
De soap is nog de hele maand juni iedere maandag t/m donderdag te zien op RTL 4, wat betekent dat we sowieso nog tot begin juli 2025 kunnen blijven genieten van de nodige drama, verrassingen en cliffhangers.
En dat terwijl de zomerstop niet snel genoeg kan komen met het abominabele niveau van de serie...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217446745
Tja klopt maar vind dit dan wel een meevaller. Maar zal je net zien dat het dan ook weer later begint na de zomerstop.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217447883
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 14:13 schreef freaky40 het volgende:
Tja klopt maar vind dit dan wel een meevaller. Maar zal je net zien dat het dan ook weer later begint na de zomerstop.
zal wel meevallen ze hebben nu 6 maanden tussen de wanneer de aflevering is opgenomen en wanneer die is uitgezonden. dus materiaal genoeg om per september weer te beginnen met nieuwe.
pi_217448408
Ik zag ook dat we weer naar 5 dagen gaan vanaf juni! Wat is dat dan?
Allemaal cabaretteketet!
pi_217449589
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:37 schreef freaky40 het volgende:
Misschien is Peter van der Vorst het ook beu en wil hij de serie er zo snel mogelijk doorheen jassen om er maar vanaf te zijn.
't Echte en 't ware!
pi_217449806
Denk het niet.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 23 april 2025 @ 19:17:04 #70
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217449888
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 16:37 schreef freaky40 het volgende:
Waar las je dat? Er zijn namelijk ook van die websites die allemaal onwaarheden over GTST rondbazuinen. Gaat allemaal over money's, reklames en opgezet door Thaise mensen...
pi_217450017
Tina Nijkamp haar Insta story
Allemaal cabaretteketet!
pi_217450882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 18:44 schreef Japepk het volgende:

[..]
Misschien is Peter van der Vorst het ook beu en wil hij de serie er zo snel mogelijk doorheen jassen om er maar vanaf te zijn.
het was pas nog verlengd met 3 jaar.
pi_217450884
Inmiddels heeft ze al gepost dat het een foutje was..
pi_217452153
quote:
99s.gif Op woensdag 23 april 2025 19:17 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Waar las je dat? Er zijn namelijk ook van die websites die allemaal onwaarheden over GTST rondbazuinen. Gaat allemaal over money's, reklames en opgezet door Thaise mensen...
Dit is zo’n bijzonder fenomeen sinds een half jaar. M’n hele timeline staat er mee vol. Chat gpt artikelen vol onderwaarheden met niet kloppende plaatjes 😂
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 23 april 2025 @ 23:21:10 #75
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217452245
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 22:52 schreef RaymanNL het volgende:

[..]
Dit is zo’n bijzonder fenomeen sinds een half jaar. M’n hele timeline staat er mee vol. Chat gpt artikelen vol onderwaarheden met niet kloppende plaatjes 😂
Die zie ik ook de laatste weken.
Andrea zou Valentijn zijn volgens die onzin veel mensen geloven het ook nog.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')