Het is altijd wennen als een nieuwe acteur/actrice een rol (tijdelijk) overneemt. Toch raak ik er meestal wel snel aan gewend, maar vaak voelt diegene voor mij in het begin echt als een heel nieuw personage. Soms weten ze ook wel echt goede vervangers te vinden. Aukje eruit en Lieke erin pakte heel goed uit. Ik vond Wouter Zweerts ook goed, toen hij tijdelijk de rol van Julian overnam. Die vent die nu Morris speelt in de classics is natuurlijk weer drama. Inge Schrama leek mij altijd heel moeilijk te vervangen als Sjors, maar ik was heel snel gewend aan Melissa Drost.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:27 schreef freaky40 het volgende:
En toch vind ik dat Nina verhaallijntje wel origineel, wie heeft dat achter die muur er in gebracht, het lijkt de 'verwarmingsmonteur' geweest te zijn, maar hoe en wat en met wie heeft hij te maken; wie heeft hem de opdracht gegeven? Dat wordt leuk om te volgen. Moet wel wennen aan de inval-Bing, though. Moest blijkbaar van de 'inclusiviteitspolitie' nog donkerder zijn...
Ik vond Melissa een ramp als Sjors terwijl ik Sanne Langelaar geweldig vond.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is altijd wennen als een nieuwe acteur/actrice een rol (tijdelijk) overneemt. Toch raak ik er meestal wel snel aan gewend, maar vaak voelt diegene voor mij in het begin echt als een heel nieuw personage. Soms weten ze ook wel echt goede vervangers te vinden. Aukje eruit en Lieke erin pakte heel goed uit. Ik vond Wouter Zweerts ook goed, toen hij tijdelijk de rol van Julian overnam. Die vent die nu Morris speelt in de classics is natuurlijk weer drama. Inge Schrama leek mij altijd heel moeilijk te vervangen als Sjors, maar ik was heel snel gewend aan Melissa Drost.
Zijn Ludo, Janine, Jef, Robert of Laura wel eens (tijdelijk) vervangen?
Ik vind het een sympathieke acteur, had ik niet verwacht. Bing en Nina zitten er al zo lang in, na 20 jaar continu dezelfde blikken wanneer ze een bepaalde emotie acteren, dat begint me echt op m'n zenuwen te werken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:27 schreef freaky40 het volgende:
En toch vind ik dat Nina verhaallijntje wel origineel, wie heeft dat achter die muur er in gebracht, het lijkt de 'verwarmingsmonteur' geweest te zijn, maar hoe en wat en met wie heeft hij te maken; wie heeft hem de opdracht gegeven? Dat wordt leuk om te volgen. Moet wel wennen aan de inval-Bing, though. Moest blijkbaar van de 'inclusiviteitspolitie' nog donkerder zijn...
Die laatste uitspraak is niet nodig. Vind de acteur het prima doen, alhoewel Bing nu vooral een helende functie lijkt te hebben binnen het gezin!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:27 schreef freaky40 het volgende:
Maar dan kom je op het grote probleem bij een tijdelijke recast: die zijn vaak op stel en sprong en dan is er weinig tijd om te zoeken naar of een vervanger lijkt op de oorspronkelijke acteur. Daarnaast heb je ook nog te maken met zoiets als beschikbaarheid want vaak wordt een vervanger een (paar) dag(en) later al op set verwacht en niet alle acteurs kunnen zich zomaar vrijmaken wegens andere verplichtingen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 02:27 schreef freaky40 het volgende:
Het klopt gewoon niet met het karakter wat Bing (Everon) heeft, zoek je op zo'n minst een zelfde soort acteur uit met een zelfde soort tint.
Raoul is de ex-man van Benthe, die blonde vrouw waar Luuk mee naar Kenia vertrok. Janine onderzocht Raoul z'n betrokkenheid bij matchfixing in de paardensport. Dat vond hij niet leuk..quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:54 schreef DjVero het volgende:
Balen dat ik het al gelezen heb (kijk geen Videoland en ben kennelijk nog niet zo ver), maar wie de neuk is Raoul?
Dat heb ik ook! Mooie open uitstraling en gereserveerd. Hij heeft natuurlijk geen ander karakter gekregen want de scripts lagen natuurlijk klaar voor Everon. Vind dat de acteur het goed oppakt, volgens mij is die op vrijdag gebeld dat hij maandag kon beginnen. Erg knap!quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind de nieuwe bing wel verfrissend.
Everon speelt met Bing altijd een beetje een typetje deze reageert veel rustiger.
Oh ja, die. Niet echt een relevante rol dus eigenlijk. Als dat het echt is, vind ik het niet echt groundbreaking.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Raoul is de ex-man van Benthe, die blonde vrouw waar Luuk mee naar Kenia vertrok. Janine onderzocht Raoul z'n betrokkenheid bij matchfixing in de paardensport. Dat vond hij niet leuk..
Een acteur niet geschikt vinden omdat hij te zwart isquote:Op woensdag 4 juni 2025 02:27 schreef freaky40 het volgende:
Het klopt gewoon niet met het karakter wat Bing (Everon) heeft, zoek je op zo'n minst een zelfde soort acteur uit met een zelfde soort tint.
Everon is in het echt homoseksueel. Dat matcht ook niet echt met z'n karakter in gtstquote:Op woensdag 4 juni 2025 02:27 schreef freaky40 het volgende:
Nee, gast. Ik weet niet waar je het nu weer naar toe wil trekken en welke kaart, en dat was ook helemaal niet de reden als je mijn posting goed had gelezen!quote:Op donderdag 5 juni 2025 05:48 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Een acteur niet geschikt vinden omdat hij te zwart isWe hebben nog een lange weg te gaan.
Je zegt letterlijk dat de casting niet klopt omdat de acteur niet "een zelfde soort tint" heeft.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, gast. Ik weet niet waar je het nu weer naar toe wil trekken en welke kaart, en dat was ook helemaal niet de reden als je mijn posting goed had gelezen!
Nah, het karakter Bing is niet vastgelegd in bepaalde ral-kleur ofzo. Ook niet in heel veel andere zaken, maar in theorie zou Bing nog door een witte vrouw gespeeld kunnen wordenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Ja klopt, en dat is gewoon een constatering.
Sterker nog Bing is een Surinamer en Everson komt van Curaçao.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 02:14 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nah, het karakter Bing is niet vastgelegd in bepaalde ral-kleur ofzo. Ook niet in heel veel andere zaken, maar in theorie zou Bing nog door een witte vrouw gespeeld kunnen worden
Op zich is die hele wraakactie redelijk origineel, elke Sanders is aangepakt. Hier en daar wat gaten in het plot, maar soit. Alleen dat het van zo'n nietszeggend figuur, dat ook nog eens geen onuitwisbare indruk heeft achtergelaten en een blauwe maandag meegespeeld heeft, vind ik dan weer uitermate jammer. Aan de andere kant, die zag ik niet aankomen, dus in die zin heeft het wel gewerkt. En het is ook weer wat anders dan Martine, Nick of Richard en Billy.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oh ja, die. Niet echt een relevante rol dus eigenlijk. Als dat het echt is, vind ik het niet echt groundbreaking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik herinner me nog diverse foutjes van vroeger:
- Dat de lift bij A&A volgens een schema in de lift vier verdiepingen heeft, maar het bedieningspaneel maar twee genummerde knoppen telt voor de verdiepingen. En Robert drukt dan doodleuk op verdieping 2 terwijl daar een advocatenkantoor zit.
- De vorige grote villa van de Sanders had de voordeur aan meerdere kanten zitten. Je zag mensen vaak links door de hal naar binnen komen, en later opeens van de rechter kant.
- En natuurlijk het Spectrum waarin een artikel stond over Ludo Sanders die doodgeschoten was (tijdens het Moordspel in de Rozenboom), waarvan het hele bericht onder de kop gewoon een kopie was uit een krant die een reconstructie schreef over de moord op Theo van Gogh. ()
- Toen Martine door een buitenlandse top dievegge Il Figlio liet stelen, had Martine de plattegrond van het huis van Ludo in bezit. Er klopte van die tekening geen biet van met wat je uiteindelijk verwacht, het had ook meer de breedte van het landhuis van Ludo nu heeft.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:39 schreef Claude_Viole het volgende:
Ze zijn tegenwoordig wel heel erg nauwkeurig en consequent in GTST vergeleken met vroeger, als het gaat om plattegronden, brieven en andere details die kort in beeld zijn.
Dit blijkt ook uit het verhaal van de 'kloppende muren'.Jij zit in die bekende screenshots van seizoen 14/15 te putten. Toen zagen we op een computer van een hacker geloof ik ook gewoon mapjes staan met 'scripts' en special effects.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik herinner me nog diverse foutjes van vroeger:
- Dat de lift bij A&A volgens een schema in de lift vier verdiepingen heeft, maar het bedieningspaneel maar twee genummerde knoppen telt voor de verdiepingen. En Robert drukt dan doodleuk op verdieping 2 terwijl daar een advocatenkantoor zit.
- De vorige grote villa van de Sanders had de voordeur aan meerdere kanten zitten. Je zag mensen vaak links door de hal naar binnen komen, en later opeens van de rechter kant.
- En natuurlijk het Spectrum waarin een artikel stond over Ludo Sanders die doodgeschoten was (tijdens het Moordspel in de Rozenboom), waarvan het hele bericht onder de kop gewoon een kopie was uit een krant die een reconstructie schreef over de moord op Theo van Gogh. ()
- Toen Martine door een buitenlandse top dievegge Il Figlio liet stelen, had Martine de plattegrond van het huis van Ludo in bezit. Er klopte van die tekening geen biet van met wat je uiteindelijk verwacht, het had ook meer de breedte van het landhuis van Ludo nu heeft.
En natuurlijk de verbouwing van het huis van (Robert en) Laura, waar de oude woning met geen mogelijkheid te rijmen is met de nieuwe.
In dit fragment, zogenaamd in het kantoor van Martine, zie je bij de trap ook gewoon een deur met 'publiek'. Dat lijkt dus gewoon in de tv-studio te zijn ofzo. Wel een onhandige trap dan 🙈
Bekijk deze YouTube-video't Echte en 't ware!
Als het om hacken gaat, dan zie je altijd wat ongeloofwaardige schermen met ACCESS DENIED/GRANTED in koeienletters, en vaak schermen die opeens storing en artifacts vertonen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:32 schreef Japepk het volgende:
[..]
Jij zit in die bekende screenshots van seizoen 14/15 te putten. Toen zagen we op een computer van een hacker geloof ik ook gewoon mapjes staan met 'scripts' en special effects.
Dat is iets voor de tijd toen ik GTST keek. maar ik zal eens terugkijken.quote:En natuurlijk de verbouwing van het huis van (Robert en) Laura, waar de oude woning met geen mogelijkheid te rijmen is met de nieuwe.
Ja, zulke trap-scénes moet je toch even buiten de set doen, omdat ze geen verdiepingen daar gebruiken. Ook toen Danny dankzij Aysen van de trap afviel, was dit buiten de set gefilmd, op de huiskamer na dan. Maar volgens mij klopte de deur niet echt, maar dat moet ik eens terugkijken als ik die DVD ooit eens heb. Anyway.... Ze worden tegenwoordig voor belachelijke prijzen op Bol.com aangeboden, dat Marktplaats een betere optie is.quote:In dit fragment, zogenaamd in het kantoor van Martine, zie je bij de trap ook gewoon een deur met 'publiek'. Dat lijkt dus gewoon in de tv-studio te zijn ofzo. Wel een onhandige trap dan 🙈
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |