abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2025 @ 23:20:18 #226
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_217843708
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:27 schreef freaky40 het volgende:
En toch vind ik dat Nina verhaallijntje wel origineel, wie heeft dat achter die muur er in gebracht, het lijkt de 'verwarmingsmonteur' geweest te zijn, maar hoe en wat en met wie heeft hij te maken; wie heeft hem de opdracht gegeven? Dat wordt leuk om te volgen. Moet wel wennen aan de inval-Bing, though. Moest blijkbaar van de 'inclusiviteitspolitie' nog donkerder zijn...
Het is altijd wennen als een nieuwe acteur/actrice een rol (tijdelijk) overneemt. Toch raak ik er meestal wel snel aan gewend, maar vaak voelt diegene voor mij in het begin echt als een heel nieuw personage. Soms weten ze ook wel echt goede vervangers te vinden. Aukje eruit en Lieke erin pakte heel goed uit. Ik vond Wouter Zweerts ook goed, toen hij tijdelijk de rol van Julian overnam. Die vent die nu Morris speelt in de classics is natuurlijk weer drama. Inge Schrama leek mij altijd heel moeilijk te vervangen als Sjors, maar ik was heel snel gewend aan Melissa Drost.

Zijn Ludo, Janine, Jef, Robert of Laura wel eens (tijdelijk) vervangen?
  woensdag 4 juni 2025 @ 00:04:56 #227
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_217843860
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 23:20 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Het is altijd wennen als een nieuwe acteur/actrice een rol (tijdelijk) overneemt. Toch raak ik er meestal wel snel aan gewend, maar vaak voelt diegene voor mij in het begin echt als een heel nieuw personage. Soms weten ze ook wel echt goede vervangers te vinden. Aukje eruit en Lieke erin pakte heel goed uit. Ik vond Wouter Zweerts ook goed, toen hij tijdelijk de rol van Julian overnam. Die vent die nu Morris speelt in de classics is natuurlijk weer drama. Inge Schrama leek mij altijd heel moeilijk te vervangen als Sjors, maar ik was heel snel gewend aan Melissa Drost.

Zijn Ludo, Janine, Jef, Robert of Laura wel eens (tijdelijk) vervangen?
Ik vond Melissa een ramp als Sjors terwijl ik Sanne Langelaar geweldig vond.

Ik vond Tamara Brinkman als Charlie ook wel grappig.
  woensdag 4 juni 2025 @ 00:43:55 #228
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_217843921
quote:
En toch vind ik dat Nina verhaallijntje wel origineel, wie heeft dat achter die muur er in gebracht, het lijkt de 'verwarmingsmonteur' geweest te zijn, maar hoe en wat en met wie heeft hij te maken; wie heeft hem de opdracht gegeven? Dat wordt leuk om te volgen. Moet wel wennen aan de inval-Bing, though. Moest blijkbaar van de 'inclusiviteitspolitie' nog donkerder zijn...
Ik vind het een sympathieke acteur, had ik niet verwacht. Bing en Nina zitten er al zo lang in, na 20 jaar continu dezelfde blikken wanneer ze een bepaalde emotie acteren, dat begint me echt op m'n zenuwen te werken.
Wat maakt het nou uit wat voor tint die vent heeft. Van alles wat er mis is met gtst, is de huidskleur van een invalacteur wel een heel specifiek iets om je druk over te maken.
pi_217843974
Het klopt gewoon niet met het karakter wat Bing (Everon) heeft, zoek je op zo'n minst een zelfde soort acteur uit met een zelfde soort tint.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217846829
quote:
Die laatste uitspraak is niet nodig. Vind de acteur het prima doen, alhoewel Bing nu vooral een helende functie lijkt te hebben binnen het gezin!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_217846850
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 02:27 schreef freaky40 het volgende:
Het klopt gewoon niet met het karakter wat Bing (Everon) heeft, zoek je op zo'n minst een zelfde soort acteur uit met een zelfde soort tint.
Maar dan kom je op het grote probleem bij een tijdelijke recast: die zijn vaak op stel en sprong en dan is er weinig tijd om te zoeken naar of een vervanger lijkt op de oorspronkelijke acteur. Daarnaast heb je ook nog te maken met zoiets als beschikbaarheid want vaak wordt een vervanger een (paar) dag(en) later al op set verwacht en niet alle acteurs kunnen zich zomaar vrijmaken wegens andere verplichtingen.

Kijk, ik zou je punt legitiem vinden als de vervanger een 'witte' man met blond haar en blauwe ogen zou zijn, maar in dit geval is het wel erg overtrokken. Ja, hij heeft een iets donkerder huidskleur dan Everon en ook nog eens meer haar op zijn hoofd zitten, maar ik heb andere tijdelijke recasts gezien waarbij de verschillen véél groter waren.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217846966
Ik denk daar anders over, en dat mag.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217847055
Balen dat ik het al gelezen heb (kijk geen Videoland en ben kennelijk nog niet zo ver), maar wie de neuk is Raoul?
  woensdag 4 juni 2025 @ 12:57:23 #234
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217847086
Ik vind de nieuwe bing wel verfrissend.
Everon speelt met Bing altijd een beetje een typetje deze reageert veel rustiger.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 4 juni 2025 @ 14:44:48 #235
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_217848204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 12:54 schreef DjVero het volgende:
Balen dat ik het al gelezen heb (kijk geen Videoland en ben kennelijk nog niet zo ver), maar wie de neuk is Raoul?
Raoul is de ex-man van Benthe, die blonde vrouw waar Luuk mee naar Kenia vertrok. Janine onderzocht Raoul z'n betrokkenheid bij matchfixing in de paardensport. Dat vond hij niet leuk..
pi_217848646
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind de nieuwe bing wel verfrissend.
Everon speelt met Bing altijd een beetje een typetje deze reageert veel rustiger.
Dat heb ik ook! Mooie open uitstraling en gereserveerd. Hij heeft natuurlijk geen ander karakter gekregen want de scripts lagen natuurlijk klaar voor Everon. Vind dat de acteur het goed oppakt, volgens mij is die op vrijdag gebeld dat hij maandag kon beginnen. Erg knap!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_217849084
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:44 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Raoul is de ex-man van Benthe, die blonde vrouw waar Luuk mee naar Kenia vertrok. Janine onderzocht Raoul z'n betrokkenheid bij matchfixing in de paardensport. Dat vond hij niet leuk..
Oh ja, die. Niet echt een relevante rol dus eigenlijk. Als dat het echt is, vind ik het niet echt groundbreaking.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217854276
quote:
Een acteur niet geschikt vinden omdat hij te zwart is :') We hebben nog een lange weg te gaan.
  donderdag 5 juni 2025 @ 06:29:37 #239
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_217854307
quote:
Everon is in het echt homoseksueel. Dat matcht ook niet echt met z'n karakter in gtst :D
pi_217855590
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 05:48 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]
Een acteur niet geschikt vinden omdat hij te zwart is :') We hebben nog een lange weg te gaan.
Nee, gast. Ik weet niet waar je het nu weer naar toe wil trekken en welke kaart, en dat was ook helemaal niet de reden als je mijn posting goed had gelezen!
Allemaal cabaretteketet!
pi_217861735
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 10:35 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee, gast. Ik weet niet waar je het nu weer naar toe wil trekken en welke kaart, en dat was ook helemaal niet de reden als je mijn posting goed had gelezen!
Je zegt letterlijk dat de casting niet klopt omdat de acteur niet "een zelfde soort tint" heeft.
pi_217861854
Ja klopt, en dat is gewoon een constatering.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 6 juni 2025 @ 02:14:49 #243
436222 Japepk
Padvinder
pi_217863256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Ja klopt, en dat is gewoon een constatering.
Nah, het karakter Bing is niet vastgelegd in bepaalde ral-kleur ofzo. Ook niet in heel veel andere zaken, maar in theorie zou Bing nog door een witte vrouw gespeeld kunnen worden
't Echte en 't ware!
  vrijdag 6 juni 2025 @ 02:57:36 #244
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217863282
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 02:14 schreef Japepk het volgende:

[..]
Nah, het karakter Bing is niet vastgelegd in bepaalde ral-kleur ofzo. Ook niet in heel veel andere zaken, maar in theorie zou Bing nog door een witte vrouw gespeeld kunnen worden
Sterker nog Bing is een Surinamer en Everson komt van Curaçao.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_217865494
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 16:36 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Oh ja, die. Niet echt een relevante rol dus eigenlijk. Als dat het echt is, vind ik het niet echt groundbreaking.
Op zich is die hele wraakactie redelijk origineel, elke Sanders is aangepakt. Hier en daar wat gaten in het plot, maar soit. Alleen dat het van zo'n nietszeggend figuur, dat ook nog eens geen onuitwisbare indruk heeft achtergelaten en een blauwe maandag meegespeeld heeft, vind ik dan weer uitermate jammer. Aan de andere kant, die zag ik niet aankomen, dus in die zin heeft het wel gewerkt. En het is ook weer wat anders dan Martine, Nick of Richard en Billy.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:39:09 #246
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217865927
Ze zijn tegenwoordig wel heel erg nauwkeurig en consequent in GTST vergeleken met vroeger, als het gaat om plattegronden, brieven en andere details die kort in beeld zijn.

Dit blijkt ook uit het verhaal van de 'kloppende muren'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herinner me nog diverse foutjes van vroeger:
- Dat de lift bij A&A volgens een schema in de lift vier verdiepingen heeft, maar het bedieningspaneel maar twee genummerde knoppen telt voor de verdiepingen. En Robert drukt dan doodleuk op verdieping 2 terwijl daar een advocatenkantoor zit.
- De vorige grote villa van de Sanders had de voordeur aan meerdere kanten zitten. Je zag mensen vaak links door de hal naar binnen komen, en later opeens van de rechter kant. :P
- En natuurlijk het Spectrum waarin een artikel stond over Ludo Sanders die doodgeschoten was (tijdens het Moordspel in de Rozenboom), waarvan het hele bericht onder de kop gewoon een kopie was uit een krant die een reconstructie schreef over de moord op Theo van Gogh. ( :X )
- Toen Martine door een buitenlandse top dievegge Il Figlio liet stelen, had Martine de plattegrond van het huis van Ludo in bezit. Er klopte van die tekening geen biet van met wat je uiteindelijk verwacht, het had ook meer de breedte van het landhuis van Ludo nu heeft.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 14:32:20 #247
436222 Japepk
Padvinder
pi_217866754
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:39 schreef Claude_Viole het volgende:
Ze zijn tegenwoordig wel heel erg nauwkeurig en consequent in GTST vergeleken met vroeger, als het gaat om plattegronden, brieven en andere details die kort in beeld zijn.

Dit blijkt ook uit het verhaal van de 'kloppende muren'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herinner me nog diverse foutjes van vroeger:
- Dat de lift bij A&A volgens een schema in de lift vier verdiepingen heeft, maar het bedieningspaneel maar twee genummerde knoppen telt voor de verdiepingen. En Robert drukt dan doodleuk op verdieping 2 terwijl daar een advocatenkantoor zit.
- De vorige grote villa van de Sanders had de voordeur aan meerdere kanten zitten. Je zag mensen vaak links door de hal naar binnen komen, en later opeens van de rechter kant. :P
- En natuurlijk het Spectrum waarin een artikel stond over Ludo Sanders die doodgeschoten was (tijdens het Moordspel in de Rozenboom), waarvan het hele bericht onder de kop gewoon een kopie was uit een krant die een reconstructie schreef over de moord op Theo van Gogh. ( :X )
- Toen Martine door een buitenlandse top dievegge Il Figlio liet stelen, had Martine de plattegrond van het huis van Ludo in bezit. Er klopte van die tekening geen biet van met wat je uiteindelijk verwacht, het had ook meer de breedte van het landhuis van Ludo nu heeft.
Jij zit in die bekende screenshots van seizoen 14/15 te putten. Toen zagen we op een computer van een hacker geloof ik ook gewoon mapjes staan met 'scripts' en special effects.

En natuurlijk de verbouwing van het huis van (Robert en) Laura, waar de oude woning met geen mogelijkheid te rijmen is met de nieuwe.

In dit fragment, zogenaamd in het kantoor van Martine, zie je bij de trap ook gewoon een deur met 'publiek'. Dat lijkt dus gewoon in de tv-studio te zijn ofzo. Wel een onhandige trap dan 🙈
Bekijk deze YouTube-video
't Echte en 't ware!
  vrijdag 6 juni 2025 @ 18:39:39 #248
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_217868576
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 14:32 schreef Japepk het volgende:

[..]
Jij zit in die bekende screenshots van seizoen 14/15 te putten. Toen zagen we op een computer van een hacker geloof ik ook gewoon mapjes staan met 'scripts' en special effects.
Als het om hacken gaat, dan zie je altijd wat ongeloofwaardige schermen met ACCESS DENIED/GRANTED in koeienletters, en vaak schermen die opeens storing en artifacts vertonen. _O-
Dat zag je dus ook toen Kimberly even Maddie Everest ging hacken. :D

quote:
En natuurlijk de verbouwing van het huis van (Robert en) Laura, waar de oude woning met geen mogelijkheid te rijmen is met de nieuwe.
Dat is iets voor de tijd toen ik GTST keek. maar ik zal eens terugkijken.
Kijk ook eens naar hoe Stefano in belachelijke korte tijd het huis van Ludo om liet transformeren, zodat een set uit Goudkust weer eens voor járen lang herbruikt kon worden :P.
quote:
In dit fragment, zogenaamd in het kantoor van Martine, zie je bij de trap ook gewoon een deur met 'publiek'. Dat lijkt dus gewoon in de tv-studio te zijn ofzo. Wel een onhandige trap dan 🙈
Bekijk deze YouTube-video
Ja, zulke trap-scénes moet je toch even buiten de set doen, omdat ze geen verdiepingen daar gebruiken. Ook toen Danny dankzij Aysen van de trap afviel, was dit buiten de set gefilmd, op de huiskamer na dan. Maar volgens mij klopte de deur niet echt, maar dat moet ik eens terugkijken als ik die DVD ooit eens heb. Anyway.... Ze worden tegenwoordig voor belachelijke prijzen op Bol.com aangeboden, dat Marktplaats een betere optie is. :')

De losgeld-scéne van Ludo en Janine bij de parkeergarage om de ontvoerde Nina hopelijk terug te krijgen speelde in werkelijkheid af bij de parkeergarage van Endemol zelf. Ik reed er vroeger zo vaak langs als ik naar familie in Hoofddorp ging, dat het gebouw wel op mijn netvlies gebrand was :P.

En volgens mij was er vorig jaar nog wat gefilmd in één van die kantoortjes in het gebouw waar EndemolShine in zit. Ik geloof een scene waarin het om Shanti's kantoor zou gaan.
pi_217876087
De schrijvers hebben hun nieuwste Maatschappelijk Relevante Verhaallijn gevonden:

SPOILER
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217882332
Pff, echt deze gasten...Alleen maar dingen waar Nederland totaal niet mee bezig is, maar de TV/mediawereld wel. Ze hebben echt geen idee....

[ Bericht 37% gewijzigd door freaky40 op 08-06-2025 19:07:48 ]
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')