bron.quote:ISCHGL - Een ruzie tussen een Nederlander en drie Belgen is vrijdagavond volledig ontspoord in een bar in het Oostenrijkse skioord Ischgl. Het kwam tot een bloederige vechtpartij, waarbij de Nederlander onder meer met een bierglas uithaalde naar een van de Belgen.
In de nacht van vrijdag op zaterdag, rond 0.30 uur, ontstond er een heftige ruzie tussen vier duidelijk dronken gasten omwille van een vechtpartij op de dansvloer en wat omgegooide drankjes. Korte tijd later escaleerde de situatie in de kelder, voor de toiletten. „Volgens getuigen zou een 48-jarige Nederlander met een bierglas hebben uitgehaald naar een 23-jarige Belg”, meldt de lokale politie. De Belg raakte daarbij gewond aan de nek, maar kwam er naar verluidt relatief goed van af.
De Nederlander liep vervolgens ernstige verwondingen op aan zijn gezicht nadat hij werd aangevallen door twee kompanen van de Belg, landgenoten van allebei 33 jaar.
De Nederlander werd intussen opgepakt op verdenking van poging tot moord, de drie Belgen worden aangeklaagd op verdenking van zware mishandeling. De Tiroler Landkriminalpolizei heeft het onderzoek overgenomen, maar tot nu toe verloopt dat erg moeizaam „omwille van het zeer hoge alcoholgebruik” van de betrokkenen.
De Belgen zouden intussen weer zijn vrijgelaten.
Discriminatiequote:Op zondag 6 april 2025 11:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nederlanders die zich over de grens weereens niet weten te gedragen. Wat een naar volkje is het toch ook.
Goed plan. Not.quote:Op zondag 6 april 2025 11:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon alle Nederlanders doodmaken zodat dit niet meer kan gebeuren.
Ik weet niet hoe vaak je in het buitenland bent geweest maar ik zie continue Nederlanders zich asociaal gedragen.quote:
I don't believe that for 1 bitquote:Op zondag 6 april 2025 13:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak je in het buitenland bent geweest maar ik zie continue Nederlanders zich asociaal gedragen.
En, was het leuk in Salou?quote:Op zondag 6 april 2025 13:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak je in het buitenland bent geweest maar ik zie continue Nederlanders zich asociaal gedragen.
En Belgen bewerken met bierglazenquote:Op zondag 6 april 2025 13:33 schreef roos94 het volgende:
48 jaar lekker staan clubben en kapot zuipen
Leventje
Alsof ze helemaal in de rol van buitenlander kruipenquote:Op zondag 6 april 2025 13:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Ctfyquote:Op zondag 6 april 2025 14:54 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Vast weer een kalende accountmanager met een rode bodywarmer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |