abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217338303
Sterkte voor jullie vandaag exode :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217338357
Sterkte exode
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  FOK!fotograaf vrijdag 11 april 2025 @ 07:31:06 #128
148247 taxibabe
pi_217338451
Sterkte vandaag @exode. En knuffel voor B.
pi_217338983
Opakat heet Freggle, van de Freggles O+ Wij adopteerden hem en zijn broer toen ze als kitten van straat zijn gehaald. Bij het vervoeren naar een pleeggezin ontsnapte hij uit het transportmandje en ging onder het rempedaal zitten. :o Zij noemden hem daarom Pedals. Maar wij vonden dat geen leuke naam. Dus na een paar weken was de conclusie dat het een Freggle is. Hij doet namelijk enorm stoer maar verstopt zich heel snel in holletjes als hij bang is.

Zijn lievelingsplek is bij mij op schoot en met zijn koppie onder mijn arm. O+

En als hij niet luistert roepen we Freggletje V.o.s. (de achternaam van verloofde), maar dat heeft geen nut wat A. mijnheer heeft nooit in zijn leven geluisterd en B. hij is al een tijdje doof.

Kinderen zijn naar school, B in PJ want ze hebben een soort feestdag. Morgen heeft B een drukke dag en dat is denk ik goed, even wat afleiding. Zondag hebben we een chilldag met zijn 4en. Tussendoor gaan wij de kozijnen binnen en 2 deuren lakken. Ik wil ook gewoon bezig blijven merk ik.
pi_217339012
:* exode en familie
pi_217339050
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 08:53 schreef exode het volgende:
Opakat heet Freggle, van de Freggles O+ Wij adopteerden hem en zijn broer toen ze als kitten van straat zijn gehaald. Bij het vervoeren naar een pleeggezin ontsnapte hij uit het transportmandje en ging onder het rempedaal zitten. :o Zij noemden hem daarom Pedals. Maar wij vonden dat geen leuke naam. Dus na een paar weken was de conclusie dat het een Freggle is. Hij doet namelijk enorm stoer maar verstopt zich heel snel in holletjes als hij bang is.

Zijn lievelingsplek is bij mij op schoot en met zijn koppie onder mijn arm. O+

En als hij niet luistert roepen we Freggletje V.o.s. (de achternaam van verloofde), maar dat heeft geen nut wat A. mijnheer heeft nooit in zijn leven geluisterd en B. hij is al een tijdje doof.

Kinderen zijn naar school, B in PJ want ze hebben een soort feestdag. Morgen heeft B een drukke dag en dat is denk ik goed, even wat afleiding. Zondag hebben we een chilldag met zijn 4en. Tussendoor gaan wij de kozijnen binnen en 2 deuren lakken. Ik wil ook gewoon bezig blijven merk ik.
O+
Afscheid nemen blijft rot, ook al is het beter voor het beestje. Sterkte vandaag :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217339157
Naaah, exode O+
Weet je, die herinneringen blijven, voor altijd.
Tis nu 25 jaar geleden dat ik mijn kattenmaatje moest laten inslapen en laatst nog, vertelde ik zoon over één van zijn vele streken.
Kat mocht nooit op bed van stbe dus wat deed ie? Bij mij op bed en als stbe laat thuiskwam en zodra hij hem van veraf hoorde, nam ie de poten, ging op de bank liggen en deed alsof ie sliep. Dat wist ik pas tot hij vertelde dat kat altijd sliep als ie thuiskwam. Jaa, tuurlijk :D

Hou de herinneringen levend, vertel erover. Maakt het gemis niet minder, maar houdt wel de liefde voor hem in leven.
:*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217339233
Mooie herinneringen exode, veel sterkte vandaag (en daarna!)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_217339332
We bedachten net dat we nog tientallen filmpjes van Freggle hebben op de wildcamera, inclusief die dat hij in de voortuin het egel eten opat. O+
pi_217339359
Sterkte @exode en gezin :*
pi_217339601
Heel veel sterkte van @exode, wat een moeilijke beslissing hebben jullie moeten nemen. Dat hij zo'n lang en mooi leven heeft mogen hebben bij jullie verzacht de pijn hopelijk iets, maar het zal er niet minder verdriet om doen ;(
pi_217341302
Sterkte @exode!
  vrijdag 11 april 2025 @ 14:45:52 #138
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217341962
@exode, gaan jullie naar de da of komt de da bij jullie?
Je kan hele mooie foto's van de pootjes maken onder een kopieermachine, ik doe dat altijd bij de honden, dat kan bij honden bij leven prima, bij katten is dat mss niet zo handig.
:*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217342350
We gaan naar de dierenarts, we worden tussen half 7 en half 9 gebeld.
Toevallig net pootafdrukken in gips gemaakt. Dat was een hele bevalling maar gelukkig is hij voor eten nog te porren. Dus schaal met gips tussen hem en wat snoepjes gelegd.

B wil graag een plukje vacht omdat hij zo zacht is, maar dat knipt de dierenarts nadat hij is overleden.

In het cement in de uitbouw is hij sowieso vereeuwigd, daar staat een afdruk van hem in. O+
pi_217342494
Hier net een moederfaal :@. De jongste komt zelf naar huis normaal gesproken. Maar na 20 min was hij nog niet thuis. Dus ik zoeken.. niet te vinden. Uiteindelijk school even ingelopen, bleek er een kijkmiddag die ik totaal vergeten was :'). Maar vlak voor ik binnenkwam, was zoon maar naar huis gegaan omdat niemand kwam. Aaaargh. Slapstickwaardig dit hoor. Ik had wel een briefje op de deur gedaan, dat hij naar de buren moest gaan. Dus die konden me bellen. Kwam het toch nog goed ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
  FOK!fotograaf vrijdag 11 april 2025 @ 16:28:03 #141
148247 taxibabe
pi_217342588
Hier onverwacht een kindloze middag, hij mocht met een vriendje mee naar de mini-dierentuin met grote speeltuin, ze zijn nog niet terug...

Het gaf mij wel mooi ff de tijd om een kabouterdeurtje tegen de boom voor ons huis te maken. :+
pi_217342607
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 16:10 schreef Phaidra het volgende:
Hier net een moederfaal :@. De jongste komt zelf naar huis normaal gesproken. Maar na 20 min was hij nog niet thuis. Dus ik zoeken.. niet te vinden. Uiteindelijk school even ingelopen, bleek er een kijkmiddag die ik totaal vergeten was :'). Maar vlak voor ik binnenkwam, was zoon maar naar huis gegaan omdat niemand kwam. Aaaargh. Slapstickwaardig dit hoor. Ik had wel een briefje op de deur gedaan, dat hij naar de buren moest gaan. Dus die konden me bellen. Kwam het toch nog goed ;).
Aah, dat soort dingen zijn altijd jammer.
Maar soms is er zoveel te onthouden rondom school (neem dit mee, studiedag, kijkmiddag/ochtend) dat er weleens wat vergeten wordt.
Een tijdje terug had mijn groep 3-er een Letterfeestje.
Omdat ze alle letters kenden. Incl. uitreiking van een certificaat.
Zoiets staat keurig in de app hoor, 13:45 aanwezig voordat de school uit is.
Maar ik kwam gewoon 14:00.

Man, dan baal je echt hoor! -O-
Dochter vond het zooo jammer dat ik er niet was.
Ze begrijpt echt wel dat zoiets oprecht vergeten is en dat ik er serieus van baal maar terugdraaien doe je het niet.
  vrijdag 11 april 2025 @ 18:40:03 #143
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217343687
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 15:54 schreef exode het volgende:
Toevallig net pootafdrukken in gips gemaakt. Dat was een hele bevalling maar gelukkig is hij voor eten nog te porren. Dus schaal met gips tussen hem en wat snoepjes gelegd.

B wil graag een plukje vacht omdat hij zo zacht is, maar dat knipt de dierenarts nadat hij is overleden.

In het cement in de uitbouw is hij sowieso vereeuwigd, daar staat een afdruk van hem in. O+
Sterkte
  vrijdag 11 april 2025 @ 18:45:08 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217343733
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 15:54 schreef exode het volgende:

Sterkte zo, voor jullie allemaal :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217345366
Wat goed dat hij zichzelf vereeuwigd heeft in het cement van de uitbouw O+ dat was ook zijn plekje.

Sterkte en vooral ook voor B :*

Phaidra en Venco, dat zijn wel van die ‘oeps’momentjes waar je dan ontzettend van baalt ja! Maar inderdaad niet terug te draaien. Maar kan iedereen gebeuren zoiets!
pi_217345650
Ah Venco dat is ook rot ;(. Zoon is vanmiddag nog even terug naar school gekomen, dus heeft hij toch nog wel iets kunnen laten zien aan mij, een vriendje dat hielp zoeken en zijn grote broer die toevallig ook net uit school kwam O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217346700
Onze grote boef Freggle is heel rustig ingeslapen.

Het is goed zo, er zullen genoeg verdrietige momenten zijn maar we hebben veel grappige momenten om de tranen te drogen.

Bedankt voor jullie advies en lieve woorden. Jullie zijn toppers.
pi_217346710
Fake it till you make it...
pi_217346734
Heel veel sterkte @exode :*
pi_217346741
Vandaag als het goed is de laatste dingen, schilder staat zo voor de deur, laatste vloerdingetje afmaken en dan is ons huis weer van ons *O* .
Ik hoop net op tijd, ik ben afgedraaid. Voor volgende week de agenda wat leeggeveegd, tijd voor RUST.
Maar eerst vandaag nog "even" door...
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')