Dat wel, maar het is wel de Ronde. Als je op NOS kijkt mis je alle nutteloze info en Vlaamse zelfbevlekking.quote:Op zondag 6 april 2025 10:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Boogerd en Lamain hebben de ballotagecommissie van WLR toch ruimschoots overleefd?
Ik kijk gewoon bij de Belg.quote:Op zondag 6 april 2025 10:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als je dat weet, dan kijk je dus niet de hele dag bij de Belgen.
Dat is waar.quote:Op zondag 6 april 2025 10:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is wel de Ronde. Als je op NOS kijkt mis je alle nutteloze info en Vlaamse zelfbevlekking.
Karrel is de woordvoerder van de BBBB (Belgische BBB).quote:
Karrel is een terroristquote:Op zondag 6 april 2025 10:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karrel is de woordvoerder van de BBBB (Belgische BBB).
Zijn broer is Vinnie Braetquote:Op zondag 6 april 2025 10:13 schreef Kloit het volgende:
[..]
Bij de naam Vito Braet stel ik me altijd iemand voor die 200 kilo weegt.
Tijd voor een relatie met Annemarie Worst.quote:
Die zijn journalistiek onbevoordeeldquote:Op zondag 6 april 2025 10:34 schreef Kopiko het volgende:
Voor wie zijn ze bij Wielerflits
[ afbeelding ]
Vooral die talloze artikelen aan non-nieuws.quote:Op zondag 6 april 2025 10:34 schreef Kopiko het volgende:
[ afbeelding ]
Benadeeld dus eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2025 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn journalistiek onbevoordeeld
Ja, dat is in t Vlaams wel gebruikelijk.quote:Op zondag 6 april 2025 10:36 schreef heywoodu het volgende:
Zegt Karrel nou serieus dat er een paar 'pipi aan ut doen' waren?
En de pathetische poging een eigen pcs te pushenquote:Op zondag 6 april 2025 10:36 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Vooral die talloze artikelen aan non-nieuws.
Voorlopig nog weinig, een paar loze pogingen om een vroege vlucht op te zetten.quote:
Fusieflits nemen we toch niet serieus?quote:Op zondag 6 april 2025 10:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En de pathetische poging een eigen pcs te pushen
https://www.wielerflits.n(...)tegen-tadej-pogacar/quote:Op zondag 6 april 2025 10:34 schreef Kopiko het volgende:
[ afbeelding ]
Powerlessquote:Op zondag 6 april 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
topsprinter Powless aan het woord
En dat kut spelletje en kut bladquote:Op zondag 6 april 2025 10:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Misschien denkt Jose dat Wally ook gaat hemelen.quote:Op zondag 6 april 2025 10:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij gaat bezoek krijgen van Jelle Wallays klinkt een beetje gek als je het over een dode hebt.
quote:
quote:Op zondag 6 april 2025 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker ouwehoeren achter in het peleton
Bedankt!quote:Op zondag 6 april 2025 10:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voorlopig nog weinig, een paar loze pogingen om een vroege vlucht op te zetten.
Echt he, wtf wanne mongoolquote:Op zondag 6 april 2025 10:36 schreef heywoodu het volgende:
Zegt Karrel nou serieus dat er een paar 'pipi aan ut doen' waren?
Dat snap ik ook niet. Ik vind PCS prima.quote:Op zondag 6 april 2025 10:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |