SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Hoezo irritant? Wordt alles wel weer mooiquote:Op zondag 6 april 2025 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
Morgen komen de schilders... heel irritant...
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik weet niet hoe laat ze komen, dus moet ik de hele dag thuis zijn.quote:Op zondag 6 april 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoezo irritant? Wordt alles wel weer mooi![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 6 april 2025 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan hij het goedmaken met een lekker kopje thee?![]()
![]()
Heb nu eerst koffiequote:Op zondag 6 april 2025 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan hij het goedmaken met een lekker kopje thee?
Oh ja dat is idd irritant, gaan ze hele blok waar je woont doen?quote:Op zondag 6 april 2025 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat ze komen, dus moet ik de hele dag thuis zijn."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Yup, moet thuis zijn van 8 tot 18 of zo...quote:Op zondag 6 april 2025 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ja dat is idd irritant, gaan ze hele blok waar je woont doen?![]()
Lekker tijdvakquote:Op zondag 6 april 2025 10:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, moet thuis zijn van 8 tot 18 of zo...![]()
Hopen dat ze dan toch in de ochtend komen. En je later op de dag nog ff weg kanquote:Op zondag 6 april 2025 10:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, moet thuis zijn van 8 tot 18 of zo..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zul je zien dat ze na 16:00 komenquote:Op zondag 6 april 2025 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat ze dan toch in de ochtend komen. En je later op de dag nog ff weg kan![]()
![]()
Nou, schilders, die zijn wel even bezig neem ik aan, waarschijnlijk de hele dag.quote:How can I make this topic about me?![]()
Komen ze dag er na maar op tijdquote:Op zondag 6 april 2025 10:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je lekker zelf gaan schilderen zeker![]()
Ja hoop ik ook. En alles ziet er al netjes uit maar goed misschien krijg ik wel weer een kek nieuw kleurtje.quote:Op zondag 6 april 2025 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat ze dan toch in de ochtend komen. En je later op de dag nog ff weg kan![]()
![]()
Oeh ja mooi rood ofzquote:Op zondag 6 april 2025 10:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoop ik ook. En alles ziet er al netjes uit maar goed misschien krijg ik wel weer een kek nieuw kleurtje.
Ja ik had ooit bordeaux rood, paar jaar geleden ging het naar grijs. Ben benieuwd wat ze morgen hebben uitgezocht.quote:![]()
![]()
Ik nietquote:Op zondag 6 april 2025 10:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Mooizoheb alles alweer lekker schoongemaakt
Maar @Lovely komt zo zuigen
![]()
![]()
knalgeelquote:Op zondag 6 april 2025 10:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik had ooit bordeaux rood, paar jaar geleden ding het naar grijs. Ben benieuwd wat ze morgen hebben uitgezocht.
How can I make this topic about me?![]()
Zeker! alleen vandaag wel wat frisjesquote:Op zondag 6 april 2025 10:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker aan het genieten van het lekkere weer?![]()
Ik ga straks wel lekker in de tuin zitten, wel met jas aan.quote:Op zondag 6 april 2025 10:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zeker! alleen vandaag wel wat frisjes![]()
![]()
Dan wordt het wel vaak geschilderd zeg..quote:Op zondag 6 april 2025 10:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik had ooit bordeaux rood, paar jaar geleden ging het naar grijs. Ben benieuwd wat ze morgen hebben uitgezocht.![]()
Donker blauw misschien"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook lekkerquote:Op zondag 6 april 2025 10:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga straks wel lekker in de tuin zitten, wel met jas aan.brrr
![]()
Ja dat zou mooi zijn! Dat is mijn lievelingskleurquote:Op zondag 6 april 2025 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan wordt het wel vaak geschilderd zeg..![]()
Donker blauw misschien![]()
![]()
Voor kozijnen en deuren wel het mooist vind ikquote:Op zondag 6 april 2025 10:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn! Dat is mijn lievelingskleur![]()
Dat misschien wel,maar mij en een paar anderen nietquote:Op zondag 6 april 2025 10:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maak je een paar mensen heel blij mee hoor
Dan maar niet doenquote:Op zondag 6 april 2025 10:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat misschien wel,maar mij en een paar anderen niet![]()
![]()
Mogguh
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi hoiquote:![]()
Ja eigenlijk wel prima, maar ben nogal verkouden en daardoor ook best wel moe. En jij?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja heerlijk geslapen. Een uurtje of 11 gemaakt vannacht.quote:Op zondag 6 april 2025 10:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Ja eigenlijk wel prima, maar ben nogal verkouden en daardoor ook best wel moe. En jij?![]()
![]()
Zo danquote:Op zondag 6 april 2025 10:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heerlijk geslapen. Een uurtje of 11 gemaakt vannacht.![]()
![]()
Nu weer met de auto naar huis 🥲 want dit ligt niet voor de deur helaasBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 11:01 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was weer heerlijk hardlopen 🤩![]()
![]()
![]()
![]()
05:11quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En Fogel het 05:11 topicquote:Op zondag 6 april 2025 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
11:11, 13:37 en 22:22 heb ik gebookmarkt.![]()
![]()
Dat is fijn! Ik 8u 44 min, dat vind ik ook al heel veel!quote:Op zondag 6 april 2025 10:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heerlijk geslapen. Een uurtje of 11 gemaakt vannacht.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Netjesquote:Op zondag 6 april 2025 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik 8u 44 min, dat vind ik ook al heel veel!![]()
![]()
Eindelijk ook weer zonnebrandcrème gevonden waarvan ik mij niet de pleuris ga zwetenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Welke heb je gevonden?quote:Op zondag 6 april 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Eindelijk ook weer zonnebrandcrème gevonden waarvan ik mij niet de pleuris ga zweten![]()
Ongeveer 7 uur hierquote:Op zondag 6 april 2025 11:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is fijn! Ik 8u 44 min, dat vind ik ook al heel veel!Trotste mama van Ambar
Ja zeker nu het langer licht is. In de winter kan ik zo 10 tot 12 uur halenquote:Trotste mama van Ambar
Ik zou willen kunnen zeggen dat ik heerlijk gedouched heb, maar kan ik niet. Het was OK. Stomme vastgemonteerde douchekoppen kan ik gewoon niet aan wennen.
Maar OK, tijd voor koffie.I'm surrounded by morons!
Ah ja, ik denk dat ik in de winter ook wel meer slaap ja.quote:Op zondag 6 april 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeker nu het langer licht is. In de winter kan ik zo 10 tot 12 uur halenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wel bijna weer 100 blz gelezen deze ochtendTrotste mama van Ambar
En hoe vaak gebolkt?quote:I'm surrounded by morons!
Ontbijt, geen genotI'm surrounded by morons!
Blonde haren blauwe ogen uit een sprookjesboek geslopen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet nog ontbijtenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, ik vond een kapot knekkebrød in mijn rugzak.quote:
Ga zo maar eens kijken of de ontbijtservice al gestart is. Het is hier 0617. Tevens is Amerikaans ontbijt normaal niet erg top, dus verwacht ook daar geen genotI'm surrounded by morons!
Geen verwachtingen hebben iddquote:Op zondag 6 april 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ik vond een kapot knekkebrød in mijn rugzak.
Ga zo maar eens kijken of de ontbijtservice al gestart is. Het is hier 0617. Tevens is Amerikaans ontbijt normaal niet erg top, dus verwacht ook daar geen genot![]()
![]()
Wat wel genot gaat worden waarschijnlijk is mijn bezoek aan de Japanse kersenbomen en het natioanl air and space museum
![]()
R.I.P DTS.![]()
Alle genotjes nog aan toequote:Op zondag 6 april 2025 12:18 schreef Fogel het volgende:
Wat wel genot gaat worden waarschijnlijk is mijn bezoek aan de Japanse kersenbomen en het natioanl air and space museum![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Risico van het vakquote:Op zondag 6 april 2025 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Circustijger bijt; medewerker verliest arm![]()
![]()
Ja tijgers horen ook niet in een circusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ha terug naar de tijd van de vrouw met de baard.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeh Ja leuk. Ik ben wel een attractie an sichTrotste mama van Ambar
Ik neem aan dat de rest voor mij wordt geregeld? Dat ik dus alleen hoe op te dagen?Trotste mama van Ambar
Aangekleed en zo even naar buiten.. konijntjes verder op in de dierenweide paardenbloemen geven
Straks een ijsje halen het is nu weer wat frisser dus minder lange rijen
R.I.P DTS.![]()
Deze voedingsstoffen zijn goed voor de algemene gezondheid van een Gerbil, Dwerghamster, Muizen en voornamelijk Degoes, Chinchilla's en Konijnen. Ook bevatten Paardenbloem Bloemen vezels. Wat erg goed is voor de spijsvertering bij het Knaagdier of Konijn."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik wist het wel, aangezien er hier tig van die bloemen in het gras heb zitten.. dacht ik dan kan ik ze mooi aan de konijnen geven
Ah in hotels ga ik ook wel graag voor het geen ontbijt genotquote:Op zondag 6 april 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ik vond een kapot knekkebrød in mijn rugzak.
Ga zo maar eens kijken of de ontbijtservice al gestart is. Het is hier 0617. Tevens is Amerikaans ontbijt normaal niet erg top, dus verwacht ook daar geen genot
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
En paardevijgen?quote:Op zondag 6 april 2025 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
ik heb nog geen paardebloemen gezien hier.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hotel ontbijt bestel ik nooit bij een booking. 20 euro terwijl ik 's ochtends alleen maar koffie hoef en 2 bolletjes....quote:Op zondag 6 april 2025 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah in hotels ga ik ook wel graag voor het geen ontbijt genot
Je kan ook een eettentje zoeken en daar lekker ontbijtje scoren
preciesquote:Op zondag 6 april 2025 12:59 schreef Lovely het volgende:
Je kan ook een eettentje zoeken en daar lekker ontbijtje scorenHow can I make this topic about me?![]()
Ja als ik kan kiezen doe ik het ook niet, geen zin om daar vroeg voor op te staan. Ga liever ergens iets eten, dat is meestal nog voordeliger ookquote:Op zondag 6 april 2025 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hotel ontbijt bestel ik nooit bij een booking. 20 euro terwijl ik 's ochtends alleen maar koffie hoef en 2 bolletjesI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja dat dan weer wel. Of als je voor je werk ergens zit, dan is het ook wel praktisch. Maar voor relaxed een weekendje weg slaap ik liever wat langer en zoek dan iets in de omgevingquote:Op zondag 6 april 2025 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:
het is alleen makkelijk, een hotel ontbijt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Blijf ontbijt op bed maar een raar concept vinden, tenzij je dermate ziek bent dat je je bed niet uit kanUw ADH vitamine Worst
Of vrouwtje paaien en daarna.....quote:Op zondag 6 april 2025 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
Blijf ontbijt op bed maar een raar concept vinden, tenzij je dermate ziek bent dat je je bed niet uit kan![]()
quote:Op zondag 6 april 2025 13:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
of de koffiekan kiepert om.. of het glas jus d'orange...![]()
![]()
Nee dan ook niet, ik maak dan een lekker ontbijtje maar ze gaat dan gewoon aan tafelquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 6 april 2025 13:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee dan ook niet, ik maak dan een lekker ontbijtje maar ze gaat dan gewoon aan tafelhema houdt van praktisch
Vrouwen houden van romantisch ontbijt op bed jonguhh.quote:Op zondag 6 april 2025 13:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee dan ook niet, ik maak dan een lekker ontbijtje maar ze gaat dan gewoon aan tafel![]()
Nee hoorquote:Op zondag 6 april 2025 13:10 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Vrouwen houden van romantisch ontbijt op bed jonguhh.Trotste mama van Ambar
wat een gedoe.quote:Op zondag 6 april 2025 13:10 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Vrouwen houden van romantisch ontbijt op bed jonguhh.terwijl beneden alles op tafel zoveel praktischer is.
Vertel dat die vrouwen maarquote:Op zondag 6 april 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat een gedoe.terwijl beneden alles op tafel zoveel praktischer is.
![]()
![]()
Beneden op tafel? Dan moet ik in de berging etenquote:Op zondag 6 april 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat een gedoe.terwijl beneden alles op tafel zoveel praktischer is.
Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
dat is wat ongezelligquote:Op zondag 6 april 2025 13:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beneden op tafel? Dan moet ik in de berging eten
Eten in bed? Moet je toch weer zelf opruimen als vrouw zijndeTrotste mama van Ambar
nou een echte gastheer ruimt het weer op, als het goed is..quote:Op zondag 6 april 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Eten in bed? Moet je toch weer zelf opruimen als vrouw zijndeHow can I make this topic about me?![]()
heel mooi inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2025 13:26 schreef Lovely het volgende:
Prachtig he, staat hier voor in de tuin/grasHow can I make this topic about me?![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Bomen zijn relaxed!
Ben alleen een week te laat voor de bloei van de variant waar ze er heeeeeeel veel van hebben.I'm surrounded by morons!
Oh, bolkI'm surrounded by morons!
Ja datI'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1376 / +275 / +146 / 3202 / 3433
2. KillemWieft / 304 / +29 / +24 / 127 / 205
3. Dr.Mikey / 204 / +27 / +13 / 165 / 243
4. _UserName_ / 173 / +79 / +29 / 157 / 217
5. Moeraskat / 161 / +3 / +28 / 251 / 309
6. gebrokenglas / 127 / +18 / +52 / 577 / 702
7. Bally-b / 126 / +35 / +42 / 78 / 116
8. hemarookworst / 119 / +8 / +2 / 252 / 321
9. Lovely / 112 / +21 / +9 / 933 / 1070
10. loveyoulongtime / 108 / +68 / +30 / 231 / 291
11. HappyCharly / 105 / +35 / +27 / 273 / 345
12. greysbones / 81 / +8 / +13 / 535 / 577
13. sp3c / 80 / +5 / +0 / 38 / 66
14. StevenHyde / 73 / +17 / +3 / 356 / 447
15. Sally / 71 / +9 / +6 / 70 / 93
16. Fogel / 67 / +19 / +9 / 208 / 289
17. mario390 / 61 / +0 / +29 / 10 / 28
18. Grotetijd / 57 / +9 / +2 / 68 / 88
19. Soury / 51 / +12 / +5 / 70 / 103
20. ieniminimuis / 50 / +3 / +1 / 132 / 162SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: