SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Hoezo irritant? Wordt alles wel weer mooiquote:Op zondag 6 april 2025 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
Morgen komen de schilders... heel irritant...
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik weet niet hoe laat ze komen, dus moet ik de hele dag thuis zijn.quote:Op zondag 6 april 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoezo irritant? Wordt alles wel weer mooi![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 6 april 2025 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan hij het goedmaken met een lekker kopje thee?![]()
![]()
Heb nu eerst koffiequote:Op zondag 6 april 2025 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan hij het goedmaken met een lekker kopje thee?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh ja dat is idd irritant, gaan ze hele blok waar je woont doen?quote:Op zondag 6 april 2025 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat ze komen, dus moet ik de hele dag thuis zijn."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Yup, moet thuis zijn van 8 tot 18 of zo...quote:Op zondag 6 april 2025 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ja dat is idd irritant, gaan ze hele blok waar je woont doen?![]()
Lekker tijdvakquote:Op zondag 6 april 2025 10:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, moet thuis zijn van 8 tot 18 of zo...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: