Wonders is veel beter.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Luigi's Mansion 3 ziet er ook wel heel tof uit moet ik zeggen
Wat betreft de old school 2d sidescrolling Mario, daar schijn je 2 games van te hebben voor de Switch:
Super Mario Bros Wonders en Super Mario Bros U Deluxe.
Welke is leuker danwel komt het meest bij de oldschool Super Mario van de Nintendo 64 in de buurt?
Nou ja ik vind dat wel kut kan slecht tegen 30fps op een groot scherm. Plus dat je het spel dan weer meerdere malen kan gaan kopen en ging het ook niet ¤100 kosten ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Who cares? Het spel zal met kop en schouders boven alle andere games uitsteken op het gebied van simulatie etc. NPC's en noem maar op.
De consoles worden hier al naar hun max gepushed.
Bij RDR2 kwam het een jaar later op pc. Prima toch.
Ik heb al een PS5 speciaal ervoor gekocht enige tijd terug. Maar ik ben voornamelijk een PC gamer. Maar dat 30fps boeit me echt niet voor een spel van zulks kwaliteit. Bij RDR2 heb ik ook een Xbox One gekocht.
Spel was fucking geweldig en het meer dan waard.
Die was me persoonlijk de meerprijs van 150 euro niet waard (heb hier 319 voor betaald) aangezien ik uiteindelijk toch veruit de meeste uren op de overige consoles speel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:17 schreef Drankster het volgende:
Ja jonge daarom zei ik toch koop de Switch 2.
Volgens mij is Lunar niet zo moeilijk. Fantasian schijnt moeilijker te zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:10 schreef GGMM het volgende:
Is dat Lunar is voor mij?
Ik hou van leuke RPG's die niet zichzelf spelen maar waar uitdaging in zit
Het laatste: https://www.nintendo.com/(...)troller-1518877.htmlquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
Vraagje nog, in docked mode heb ik de joycons in die Grip zitten (ik heb die Charging Grip gekocht, zodat ik gewoon kan blijven spelen als de batterijen opgeladen moeten worden).
Maar het viel me opeens op dat daar aan weerszijden een groen lampje brandt.
En daaronder zijn nog 3 lampjes, die uit zijn.
Zijn dat de indicatie lampjes voor de batterijen (bovenste brandt = vol, onderste = bijna leeg)?
Of om aan te geven de hoeveelste gekoppelde controller het is (bovenste = 1, onderste = 4)?
Geen Nintendo-product, dus niet interessant.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef Aether het volgende:
This Super Mario World Vinyl Soundtrack Takes You Right Back To 1990
https://www.timeextension(...)u-right-back-to-1990
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar het constant moeten vervangen blijft van begin tot eind een ding.
Ik snap het idee op zich wel, dat het boeiend kan zijn als je steeds ad-hoc moet reageren op het feit dat je zonder wapen kan komen te zitten en dan gauw iets van een vijand afpakt, maar in de praktijk betekent het vooral dat je halve inventory vol staat met sterke wapens die je vervolgens nooit gebruikt omdat je ze misschien op een beter moment nog nodig hebt.Exact wat je in RPG's altijd hebt met potions.
Gelukkig kun je er uiteindelijk ook een heleboel meedragen, ergens in je kont ofzo. Want ook dat is te upgraden. Zoek Koroks.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kriegel op 23-05-2025 21:51:07 ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:42 schreef Kriegel het volgende:
Stamina wordt absoluut beter als je je Spirit Orbs inruilt voor extra stukjes meter (en je kunt daarbovenop nog bepaalde maaltijden of drankjes tanken die je bonussen geven). Gelukkig maar, anders kwam je bij regen echt nergens overheen.
Over het breekbare wapensysteem is men al sinds het begin verdeeld. Er zijn later ook wapens die een stuk minder snel breken dan de vroege hoorDie Koroks heb ik al een aantal van gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar het constant moeten vervangen blijft van begin tot eind een ding.
Ik snap het idee op zich wel, dat het boeiend kan zijn als je steeds ad-hoc moet reageren op het feit dat je zonder wapen kan komen te zitten en dan gauw iets van een vijand afpakt, maar in de praktijk betekent het vooral dat je halve inventory vol staat met sterke wapens die je vervolgens nooit gebruikt omdat je ze misschien op een beter moment nog nodig hebt.Exact wat je in RPG's altijd hebt met potions.
Gelukkig kun je er uiteindelijk ook een heleboel meedragen, ergens in je kont ofzo. Want ook dat is te upgraden. Zoek Koroks.
Ik ben sowieso altijd wel van het goed Explorer, al zal ik ongetwijfeld het een en ander gemist hebben.
Zojuist mijn paraglider gekregendus ik kan de wijde wereld in, nu begint het pas echt.
Tof achtergrond wel, wat de King mij zojuist vertelde.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |