abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217718655
Luigi's Mansion 3 ziet er ook wel heel tof uit moet ik zeggen :Y

Wat betreft de old school 2d sidescrolling Mario, daar schijn je 2 games van te hebben voor de Switch:

Super Mario Bros Wonders en Super Mario Bros U Deluxe.

Welke is leuker danwel komt het meest bij de oldschool Super Mario van de Nintendo 64 in de buurt?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217718765
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Luigi's Mansion 3 ziet er ook wel heel tof uit moet ik zeggen :Y

Wat betreft de old school 2d sidescrolling Mario, daar schijn je 2 games van te hebben voor de Switch:

Super Mario Bros Wonders en Super Mario Bros U Deluxe.

Welke is leuker danwel komt het meest bij de oldschool Super Mario van de Nintendo 64 in de buurt?
Wonders is veel beter.
pi_217718928
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Who cares? Het spel zal met kop en schouders boven alle andere games uitsteken op het gebied van simulatie etc. NPC's en noem maar op.

De consoles worden hier al naar hun max gepushed.

Bij RDR2 kwam het een jaar later op pc. Prima toch.

Ik heb al een PS5 speciaal ervoor gekocht enige tijd terug. Maar ik ben voornamelijk een PC gamer. Maar dat 30fps boeit me echt niet voor een spel van zulks kwaliteit. Bij RDR2 heb ik ook een Xbox One gekocht.

Spel was fucking geweldig en het meer dan waard.
Nou ja ik vind dat wel kut kan slecht tegen 30fps op een groot scherm. Plus dat je het spel dan weer meerdere malen kan gaan kopen en ging het ook niet ¤100 kosten ofzo?

Verder wel hyped natuurlijk. In April is de enhanced edition voor PC nog uitgebracht en daar nog een playthrough in gedaan. Ziet er echt nog top uit met alle bellen en toeters op max en alle raytracing aan.
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:50:54 #229
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_217718992
Wonder is zeker de innovatievere game dan NSMB #3000 en absoluut leuk en vol verrassingen maar man, ik vind 'm zo makkelijk. :{

Als je ook uitdaging zoekt in je 2D platformer zou ik eerder Tropical Freeze nemen.

Overigens lijkt Oddysey natuurlijk meer op Mario 64 dan die twee.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_217719040
Country Returns + Tropical Freeze > alle Mario games
pi_217719303
Staan genoteerd ^O^

En ik had al zo'n grote backlog op de PS5 en de Series X voordat ik de Switch erbij kocht _O-
A murky, forgotten land.
pi_217719408
Ja jonge daarom zei ik toch koop de Switch 2. :D
pi_217719514
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:17 schreef Drankster het volgende:
Ja jonge daarom zei ik toch koop de Switch 2. :D
Die was me persoonlijk de meerprijs van 150 euro niet waard (heb hier 319 voor betaald) aangezien ik uiteindelijk toch veruit de meeste uren op de overige consoles speel.

Als ik nu alleen een PS5 of alleen een Xbox zou hebben gehad ipv beiden dan had ik er waarschijnlijk anders over gedacht.
A murky, forgotten land.
pi_217720024
Net een Switch 2 system transfer naar Nintendo + reset gedaan van m'n oude Switch, die gaat een mooi tweede leven krijgen bij m'n neefjes en nichtjes... momenteel niet bezig met een game waar ik het erg zou vinden als de save verloren zou gaan, maar ik ga ervan uit dat het straks allemaal prima downloadt naar m'n Switch 2. Cloud saves waren ook allemaal up to date.

Ze nemen ook mijn oude Pro Controller over (mogen ze vechten wie daarmee mag spelen en wie met die kleine joy cons :')), dus ik heb de nieuwe ook in de pre-order staan. Gewoon een mooie refresh, ik ga dan eindelijk aan Zelda TotK beginnen, heb er zin in!
  Forum Admin donderdag 22 mei 2025 @ 22:10:39 #235
35723 crew  GGMM
pi_217720763
Is dat Lunar is voor mij?

Ik hou van leuke RPG's die niet zichzelf spelen maar waar uitdaging in zit
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_217721194
Wat een ontzettend toffe, maar vooral ook leuke en sfeervolle game is BotW O+ O+ O+

Letterlijk onder elke steen kan iets liggen (kwam ik net pas achter) en het loont ontzettend de moeite om gewoon lekker te exploren, meer nog dan in andere games.

Was op weg naar mijn 3e Shrine, die in de besneeuwde bergen, toen ik afgeleid werd door een blokhut in de verte.
Die leidde weer tot een quest (denk ik, want hij popte niet in de quest log).
En die bleek een item op te leveren die mijn tocht een stuk makkelijker maakt in de kou _O_

Maar dat kun je ook missen als je niet explored.

En omdat ik nooit een Nintendo had, weet ik echt 0,0 over deze game, behalve dat ie tof was.

Dus ik ga er volledig blanco in _O_

Pareltje dit _O_
A murky, forgotten land.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 05:51:57 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_217722503
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:10 schreef GGMM het volgende:
Is dat Lunar is voor mij?

Ik hou van leuke RPG's die niet zichzelf spelen maar waar uitdaging in zit
Volgens mij is Lunar niet zo moeilijk. Fantasian schijnt moeilijker te zijn.

Beide niet gespeeld overigens. Ik speel Clair Obscure 33 wat de beste rpg is sinds Octopath.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_217722609
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 07:43:57 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_217722873
Sword of Hope!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_217723030
pi_217728316
Vraagje nog, in docked mode heb ik de joycons in die Grip zitten (ik heb die Charging Grip gekocht, zodat ik gewoon kan blijven spelen als de batterijen opgeladen moeten worden).

Maar het viel me opeens op dat daar aan weerszijden een groen lampje brandt.
En daaronder zijn nog 3 lampjes, die uit zijn.

Zijn dat de indicatie lampjes voor de batterijen (bovenste brandt = vol, onderste = bijna leeg)?

Of om aan te geven de hoeveelste gekoppelde controller het is (bovenste = 1, onderste = 4)?
A murky, forgotten land.
pi_217728452
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
Vraagje nog, in docked mode heb ik de joycons in die Grip zitten (ik heb die Charging Grip gekocht, zodat ik gewoon kan blijven spelen als de batterijen opgeladen moeten worden).

Maar het viel me opeens op dat daar aan weerszijden een groen lampje brandt.
En daaronder zijn nog 3 lampjes, die uit zijn.

Zijn dat de indicatie lampjes voor de batterijen (bovenste brandt = vol, onderste = bijna leeg)?

Of om aan te geven de hoeveelste gekoppelde controller het is (bovenste = 1, onderste = 4)?
Het laatste: https://www.nintendo.com/(...)troller-1518877.html
pi_217728475
^O^
A murky, forgotten land.
pi_217729156
Hey, listen!

This Super Mario World Vinyl Soundtrack Takes You Right Back To 1990
https://www.timeextension(...)u-right-back-to-1990

vrijdag 23 mei 2025 @ 20:38:23 #245
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_217729598
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 20:03 schreef Aether het volgende:
This Super Mario World Vinyl Soundtrack Takes You Right Back To 1990
https://www.timeextension(...)u-right-back-to-1990
Geen Nintendo-product, dus niet interessant. :{w
pi_217730109
2 Dingen in BotW die mij wil irriteren: Link is wel heel erg snel door zijn stamina heen, paar meter rennen en hij staat al te puffen :')

Ik ken astma patiënten met copd met een betere conditie.
Maar ik neem aan dat je dat kunt upgraden of levelen.

De 2e is dat wapens wel héél erg snel kapot gaan.
Ook de wapens met een hoger cijfer.
A murky, forgotten land.
pi_217730153
Ah, stamina zojuist geupgrade :D
A murky, forgotten land.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 21:42:17 #248
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_217730255
Stamina wordt absoluut beter als je je Spirit Orbs inruilt voor extra stukjes meter (en je kunt daarbovenop nog bepaalde maaltijden of drankjes tanken die je bonussen geven). Gelukkig maar, anders kwam je bij regen echt nergens overheen.

Over het breekbare wapensysteem is men al sinds het begin verdeeld. Er zijn later ook wapens die een stuk minder snel ontploffen dan de vroege hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, maar het constant moeten vervangen blijft van begin tot eind een ding.

Ik snap het idee op zich wel, dat het boeiend kan zijn als je steeds ad-hoc moet reageren op het feit dat je zonder wapen kan komen te zitten en dan gauw iets van een vijand afpakt, maar in de praktijk betekent het vooral dat je halve inventory vol staat met sterke wapens die je vervolgens nooit gebruikt omdat je ze misschien op een beter moment nog nodig hebt. :') Exact wat je in RPG's altijd hebt met potions.

Gelukkig kun je er uiteindelijk ook een heleboel meedragen, ergens in je kont ofzo. Want ook dat is te upgraden. Zoek Koroks. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Kriegel op 23-05-2025 21:51:07 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_217730371
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 21:42 schreef Kriegel het volgende:
Stamina wordt absoluut beter als je je Spirit Orbs inruilt voor extra stukjes meter (en je kunt daarbovenop nog bepaalde maaltijden of drankjes tanken die je bonussen geven). Gelukkig maar, anders kwam je bij regen echt nergens overheen.

Over het breekbare wapensysteem is men al sinds het begin verdeeld. Er zijn later ook wapens die een stuk minder snel breken dan de vroege hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, maar het constant moeten vervangen blijft van begin tot eind een ding.

Ik snap het idee op zich wel, dat het boeiend kan zijn als je steeds ad-hoc moet reageren op het feit dat je zonder wapen kan komen te zitten en dan gauw iets van een vijand afpakt, maar in de praktijk betekent het vooral dat je halve inventory vol staat met sterke wapens die je vervolgens nooit gebruikt omdat je ze misschien op een beter moment nog nodig hebt. :') Exact wat je in RPG's altijd hebt met potions.

Gelukkig kun je er uiteindelijk ook een heleboel meedragen, ergens in je kont ofzo. Want ook dat is te upgraden. Zoek Koroks. ;)
Die Koroks heb ik al een aantal van gevonden :Y

Ik ben sowieso altijd wel van het goed Explorer, al zal ik ongetwijfeld het een en ander gemist hebben.

Zojuist mijn paraglider gekregen *O* dus ik kan de wijde wereld in, nu begint het pas echt.

Tof achtergrond wel, wat de King mij zojuist vertelde.
A murky, forgotten land.
pi_217730378
Kun je trouwens ergens zien hoeveel uur je in een game hebt zitten?
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')