ik had twee bij de macaroni en net nog twee... omdat het kanquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had net ook 2 gekookte eitjes
Komt wel dichtbij zo
met ei?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
Ik was vandaag bij een vriendin te lunchen
Met nog een andere vriendin
Ze had allemaal lekkere dingetjes gemaakt
Ja bij vriendin thuis zitten steeds 2 seksende duiven in de tuinquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsja, neukseizoen he, dan doen dieren dat.
Ik weet niet of ee ergens ei in zatquote:
klinkt als een zeer vervelende lunchdatequote:Op zaterdag 5 april 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet of ee ergens ei in zat
Ze had kaasscones, bagels met allerlei smeerseltjes, pastinaaksoep, pecantaartje, ruby chocola met marshmallows en chili, pure chocola met noten..
Absoluutquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt als een zeer vervelende lunchdate
Vliegende ratten zijn het.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij vriendin thuis zitten steeds 2 seksende duiven in de tuin
seksende rattenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vliegende ratten zijn het.
Seksende vliegende rattenquote:
ik heb zo'n medelijden met je dat je dat hebt moeten doorstaan. hopelijk kom je over dat trauma heenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
Ze had ook een paar smeerseltjes, crème ofzo? Eentje met amandel, eentje met pistache, en eentje van limoen. En die smaakten heel sterk, je had maar een mini beetje nodig maar het was echt heel lekker
ja duivengeneuk weet ik het. Ik vroeg er niet om.quote:
Die hadden met se postduif moeten komen maar die waren druk aan het seksenquote:
Ja dank je. Moet echt ff bijkomen van de lekkere hapjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb zo'n medelijden met je dat je dat hebt moeten doorstaan. hopelijk kom je over dat trauma heen
quote:
Ohquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja duivengeneuk weet ik het. Ik vroeg er niet om.
Jij begon over neukseizoen bij dierenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja duivengeneuk weet ik het. Ik vroeg er niet om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |