Hmm, tegen Fortuna, PEC en Heracles zie ik ons eigenlijk niet verliezen. Niet dat het voetballend zo veel voorstelt bij ons, maar we geven vrij weinig weg en spelen zelf onze kansen goed uit. Het tactische plan klopt iedere keer wel. En je hebt ook even geen midweekse wedstrijden meer.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Los van het programma van PSV, zie ik ons niet alles winnen. Ik vind het allemaal niet overtuigend en vrij moeizaam. Matig veldspel. Alleen dat potje tegen Twente, wat in hindsight denk ik meer te maken heeft met hun dramatische vorm.
Derde worden we wel. Die alternatieve route lijkt me trouwens helemaal onwaarschijnlijk.
We scoren best veel uit weinig kansen. Qua effectiviteit zit dat nu wel even goed inderdaad. Maar als je dan Groningen en GAE grote delen van de wedstrijd zo makkelijk op onze helft ziet voetballen baart me dat enigszins zorgen. Zeker voor een wedstrijd tegen bijvoorbeeld PSV.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, tegen Fortuna, PEC en Heracles zie ik ons eigenlijk niet verliezen. Niet dat het voetballend zo veel voorstelt bij ons, maar we geven vrij weinig weg en spelen zelf onze kansen goed uit. Het tactische plan klopt iedere keer wel. En je hebt ook even geen midweekse wedstrijden meer.
Dat je zonder overtuigend voetbal lange zegereeksen kan boeken in deze Eredivisie, bewijst Ajax ook wel. Met AZ en Go Ahead hebben we de lastigste potjes wel gehad denk ik.
Wat irritant is, is dat mbt de VAR is afgesproken alleen bij overduidelijke fouten in te grijpen. En vervolgens is daar toch inderdaad weer willekeur.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja wel eens, ik kijk ook meer ontspannen dan onder Priske, terwijl het best af en toe open huis is. Het oogt overall gewoon meer solide.
Overigens snapte ik die afgekeurde goal van Carranza nog best, het is meer dat de willekeur zo groot is. Hwang werd een week ervoor meer gehinderd en dat werd niet teruggedraaid.
https://www.espn.nl/video/clip/_/id/15009078quote:Quilindschy Hartman heeft na de zege (0-1) bij AZ gereageerd op de geruchten over zijn toekomst bij Feyenoord. De linksback zou azen op een stap hogerop na dit seizoen, maar zelf ontkracht hij deze ontwikkelingen. "Hoe abrupt het in de media was gekomen deze week, dat slaat echt nergens op..."
Hartman vertelt na afloop van AZ-Feyenoord dat hij juist heel blij is terug te zijn na zijn langdurige blessure. "Je hoort mij niet over vertrekken, ik ben net weer lekker terug in het Feyenoord-shirt", reageert hij. "Ik heb het heel erg naar mijn zin hier, ik geniet van elke minuut."
Wel geeft de verdediger toe met Feyenoord-directeur Dennis te Kloese te hebben gesproken over zijn aflopende contract. "We hebben afgesproken dat hij mij lekker met rust laat en dat ik lekker ga voetballen", deelt Hartman. "Na het seizoen gaan we kijken. Alle opties zijn gewoon nog open, daar hoort een contractverlenging ook nog bij."
Dan moet het misschien toch nog wel goed gaan komen.quote:Bij ESPN wordt Van Persie geconfronteerd met uitspraken van Arne Slot. De oud-coach vertelde dat Ueda een uitstekende vervanger van Santiago Gimenez zou zijn. "Ik ben het volledig met Arne (Slot red.) eens", zegt Van Persie. "Als je kijkt naar wat een spits nodig heeft, ook qua fysieke waarden. Als je bij hem alleen al zijn bovenbenen ziet... En ook zijn billen. Dat betekent ook dat je snel kunt zijn, als je een goed onderstel hebt. In fysieke waarden scoort hij echt heel hoog.
Eerst verlengen dan excuusjes. Was in ieder geval een vanouds prettig interview na de wedstrijd.quote:Op zondag 6 april 2025 00:08 schreef De_Pel het volgende:
Goede avond beste forumuser @:GurneyIsBestOke. Hopelijk heb je een fijne avond gehad en heb je genoten van - opnieuw - de 3 punten ondanks het matige spel?
Ik verwacht nu echter wel de benodigde nederige excuses aan Q-god. Op dit forum, in een formele rectificatie in het AD en uiteraard op een bijpassende banner in De Kuip tijdens de aankomende 3 thuiswedstrijden:
[..]
https://www.espn.nl/video/clip/_/id/15009078
Alvast bedankt namens de Q-god fanclub en een fijn weekend gewenst verder. Groetjes he![]()
Het zijn natuurlijk maar woorden, maar als we even geloven wat hij zegt, is er sowieso geen sprake van een arrogante “ik-ben-te-goed-voor-Feyenoord-en-wil-dus-absoluut-weg” houding. Ook niet als er na het seizoen een mooie club met een flinke zak geld voor de deur staat.quote:Op zondag 6 april 2025 09:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst verlengen dan excuusjes. Was in ieder geval een vanouds prettig interview na de wedstrijd.
Zelfs nu Gimenez de Brobbey van de Serie A is hoor ik alleen krekels.quote:Op zondag 6 april 2025 00:08 schreef De_Pel het volgende:
Ik verwacht nu echter wel de benodigde nederige excuses aan Q-god. Op dit forum, in een formele rectificatie in het AD en uiteraard op een bijpassende banner in De Kuip tijdens de aankomende 3 thuiswedstrijden:
[..]
De VAR helpt tegenwoordig ook. Na 'beeldanalyse' afgekeurde goals tellen niet mee als 'shot on target'. Pre-VAR had Feyenoord met ruimere cijfers gewonnen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds ze het bijhouden nog niet voorgekomen blijkbaar.
https://bsky.app/profile/optajohan.optajoe.com/post/3lm3hyzql4226
Achja mag het ook een keer. Net even teruggekeken, we hebben dit seizoen 10x punten verloren terwijl wij in een hogere xG hadden. Als dit al wat zegt verder..quote:Op zondag 6 april 2025 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Carranza op de paal had geschoten hadden we een veel hogere expected goals gehad!!
carrillo of caranza verhuren dan?quote:Op zondag 6 april 2025 11:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Die Ueda was gisteren weer slecht zeg
SLot zit alleen maar bullshit over hem te vertellen omdat hij in zijn periode gehaald is
hem met Gimenez vergelijken is totale bullshit
laten we hopen dat er komende zomer een echte spits zal komen die meekan op dit niveau
Carrilo vind ik op basis wat ik van hem gezien een groot talentquote:Op zondag 6 april 2025 19:16 schreef engijrene het volgende:
[..]
carrillo of caranza verhuren dan?
of ueda (met verlies of weinig winst) verkopen?
Die Carrillo heeft al een jaar niet gescoord. Wat lul jij nou weer dan?quote:Op zondag 6 april 2025 19:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Carrilo vind ik op basis wat ik van hem gezien een groot talent
Feyenoord doet het voorzichtig aan met hem en dat lijkt me verstandig anders wordt hij te snel afgeschreven, hij is nog verschrikkelijk jong. Laat hem maar acclimatiseren de komende maanden.
Ueda ga je aan de straatstenen niet meer kunnen verkopen vermoed ik zo....op basis van wat zou een club hem moeten kopen......het is een man van intikkertjes meer heb je niet aan hem. Het is een gewoon een 2e spits net als Carranza. Cariillo vind ik nu al beter dan deze 2.
Ik ben voorquote:Op zondag 6 april 2025 20:35 schreef Alpha0 het volgende:
Zou het een regel moeten zijn dat je minstens 2 spelers op de helft van de tegenstanders hebt? Voorkomt dat ploegen zich helemaal ingraven tegen betere ploegen.
Dat boeit nietquote:Op zondag 6 april 2025 20:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die Carrillo heeft al een jaar niet gescoord. Wat lul jij nou weer dan?
Niet door mij in ieder gevalquote:Op zondag 6 april 2025 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Carranza Heeft ook wel pech met twee afgekeurde goals en die bal die onderkant lat er nog uit stuitert in de laatste twee wedstrijden.
Net als dat Moussa Milambo en Ueda met zijn drieën een goal opzetten en die dan wordt afgekeurd omdat er een met zijn schouders buitenspel staat was tevens de enige goeie actie was van alle drie gisteren.
Als die goals gewoon blijven staan werd er al weer anders gepraat.
Absoluut. Desalniettemin komt hij wel tekort.quote:Op zondag 6 april 2025 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Carranza Heeft ook wel pech met twee afgekeurde goals en die bal die onderkant lat er nog uit stuitert in de laatste twee wedstrijden.
Net als dat Moussa Milambo en Ueda met zijn drieën een goal opzetten en die dan wordt afgekeurd omdat er een met zijn schouders buitenspel staat was tevens de enige goeie actie was van alle drie gisteren.
Als die goals gewoon blijven staan werd er al weer anders gepraat.
De aanstaand kampioen wordt dat met een spits die qua niveau ergens tussen het niveau van Bjorn Vleminckx en Mark de Vries in zit, dus dat zegt ook niet allesquote:Op zondag 6 april 2025 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niet door mij in ieder geval
ik heb heel het seizoen al dezelfde mening over beide spelers
met deze 2 spitsen doe je volgend seizoen gewoon niet mee om de titel
Je heb gewoon een categorie hoger nodig
neequote:Op zondag 6 april 2025 20:35 schreef Alpha0 het volgende:
Zou het een regel moeten zijn dat je minstens 2 spelers op de helft van de tegenstanders hebt? Voorkomt dat ploegen zich helemaal ingraven tegen betere ploegen.
Dat zijn wel zo’n beetje de meest interessante spelers buiten de top 3. Ik zou de meeste daarvan (even los van transfersom en al aanwezige concurrentie op de positie etc) best bij Feyenoord willen zien.quote:Op maandag 7 april 2025 03:50 schreef H.FR het volgende:
Dat zijn wel hele lange lijsten. Hopelijk niet Steijn in ieder geval. Dan weet je dat je (weer) teveel betaald. Liever zo'n Antman of Valente.
Verstandig wel, olie op het vuur gooien.quote:
Ja dat zal welquote:Op zondag 6 april 2025 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De aanstaand kampioen wordt dat met een spits die qua niveau ergens tussen het niveau van Bjorn Vleminckx en Mark de Vries in zit, dus dat zegt ook niet alles
Valente > Steijnquote:'Je ziet gewoon aan zijn manier van bewegen dat hij een heel goede speler wordt', zo werd bij het programma Studio van de NOS geopperd door Afellay, die verwacht dat Valente niet meer te houden is komende zomer. 'Als hij met nog betere spelers gaat spelen op een hogere trainingsintensiteit. Hij speelt al bij Jong Oranje…'
'Als je het dan over versterkingen voor Feyenoord hebt, dan is dit zo’n speler', zo haakte Van Hooijdonk in. De analyticus zou eerder Valente dan Steijn naar Rotterdam halen. 'Hier zit veel meer dynamiek in. En hij is denk ik ook nog goedkoper.'
Daar was Afellay het mee eens. 'Wat ik al zeg, hij is nog super jong en als je jezelf op deze manier profileert en met andere spelers gaat spelen, dan word je alleen maar beter.' Valente staat dit seizoen op twee goals en zes assists in de Eredivisie.
En dan bij ons erachter komen dat we toch weer een Diemers of Vejinovic hebben gehaald. Snap die obsessie met Eredivisiespelers niet.quote:
GijsEDquote:Op maandag 7 april 2025 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En dan bij ons erachter komen dat we toch weer een Diemers of Vejinovic hebben gehaald. Snap die obsessie met Eredivisiespelers niet.
Dat je praat over spelers die je kent, vind ik niet zo heel gek. We volgen niet allemaal de derde klasse van Frankrijk. Verder zie ik niemand betogen dat we (alleen) eredivisiespelers zouden moeten halen.quote:Op maandag 7 april 2025 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Snap die obsessie met Eredivisiespelers niet.
Mwoah. De meeste slagen niet. Als je hem voor een prikkie op kunt halen snap ik dat je dat doet, maar voor de 10 zou ik wel een iets betere willen halen. Milambo daar is echt te weinig.quote:Op maandag 7 april 2025 10:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GijsED
Verder is zo'n Valente natuurlijk een prima optie mits het juiste prijskaartje eraan hangt. Heeft natuurlijk weinig met een obsessie te maken natuurlijk, dat we in NL praten over spelers uit de Eredivisie is niet heul gek ofzo.
Beetje het probleem van deze selectie, we hebben een stuk of 15 lopende middenvelders die eigenlijk wat meer het spel voor zich moeten hebben, maar ook Valente is geen echte 10.quote:Op maandag 7 april 2025 10:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. De meeste slagen niet. Als je hem voor een prikkie op kunt halen snap ik dat je dat doet, maar voor de 10 zou ik wel een iets betere willen halen. Milambo daar is echt te weinig.
Al moet je eerst een speler als Stengs proberen te lozen.
We zijn anders bezig aan een prima trackrecord bezig wat betreft geslaagde binnenlandse transfers de laatste seizoenen. Uiteraard zit er een Van de Belt en Zerrouki tussen, maar die heb je aan de buitenlandse kant net zo goed.quote:Op maandag 7 april 2025 10:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. De meeste slagen niet. Als je hem voor een prikkie op kunt halen snap ik dat je dat doet, maar voor de 10 zou ik wel een iets betere willen halen. Milambo daar is echt te weinig.
Al moet je eerst een speler als Stengs proberen te lozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |