Ik vind het wat veel... 5 ja, 4 mss wat kort, 6 vin'k te lang...quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is dan weer zo'n beetje de enige logische beslissing.
Slaande beweging? Is altijd rood geweest bij mijn weten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vooral geel voor Carranza was flauw.
Nou ja, 2 vrij lange VAR-momenten dus het is wel logisch.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:19 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik vind het wat veel... 5 ja, 4 mss wat kort, 6 vin'k te lang...
Maar goed... FC Hartmedicatie doet z'n werk
mooie statistiek als je deze over de streep trektquote:
Deze arbitrage krijgt van mij op geen enkel moment meer de voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, 2 vrij lange VAR-momenten dus het is wel logisch.
Dat snap ik dan wel weer jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Deze arbitrage krijgt van mij op geen enkel moment meer de voordeel van de twijfel
Niet z'n eerstequote:Op zaterdag 5 april 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Indi heeft een complete meltdown
Hij kijkt altijd zo.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hey, eigen goal & 100% onterecht afgekeurd doelpunt... AZ heeft nagenoeg geen kansen gehad. Volledig terechte overwinningquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Was niet best, maar eigenlijk wel verdiend. Vond AZ ook erg matig en kansen heb je eigenlijk niet weggegeven.
Uiteindelijk wel een hele lekkere hoor
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gezien die vleugels van AZ en de zwakte in de omschakeling van ons defensief is drukzetten tegen AZ geen briljant idee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:27 schreef fetX het volgende:
Schandalig afgekeurde goal, maar ook wel een slechte wedstrijd. Waar is het drukzetten ineens gebleven? Nu al 3 matige potjes op rij.
Gelukkig wel winst en daar draait het om, maar dit blijft niet goed gaan zo
Dit zeiden ze ook bij Ajaxquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:27 schreef fetX het volgende:
Gelukkig wel winst en daar draait het om, maar dit blijft niet goed gaan zo
Je kunt ook drukzetten zonder je halve kont open te laten @psvquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gezien die vleugels van AZ en de zwakte in de omschakeling van ons defensief is drukzetten tegen AZ geen briljant idee.
Lekker de handrem erop en gecontroleerd uitspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |