Stukje cherry picking.quote:Op maandag 7 april 2025 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zijn anders bezig aan een prima trackrecord bezig wat betreft geslaagde binnenlandse transfers de laatste seizoenen. Uiteraard zit er een Van de Belt en Zerrouki tussen, maar die heb je aan de buitenlandse kant net zo goed.
Verder is Valente wel zo'n typische multi-inzetbare speler. Zal niet specifek voor de 10 gehaald worden gok ik zomaar, zeker omdat hij bij Groningen daar ook nog maar sinds kort speelt.
Het Calandkanaal inkieperen.quote:Op maandag 7 april 2025 10:33 schreef Caland het volgende:
Volwassen mannen die zich bezig houden met kinderen die een voetbalwedstrijd bezoeken zou je eigenlijk gewoon moeten vergassen.
Ik lees dingen als "moet Feyenoord Steijn of Valente halen?" Dat is natuurlijk een valse tegenstelling, de grootste kans is dat geen van beiden de beste kandidaat is.quote:Op maandag 7 april 2025 10:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat je praat over spelers die je kent, vind ik niet zo heel gek. We volgen niet allemaal de derde klasse van Frankrijk. Verder zie ik niemand betogen dat we (alleen) eredivisiespelers zouden moeten halen.
Ik zou je niet zo stuk staren op posities eigenlijk. In theorie is Paixao op dit moment je creatieve middenvelder. Dat kan ook wel omdat al je backs (met name Bueno) kunnen overlappen.quote:Op maandag 7 april 2025 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje het probleem van deze selectie, we hebben een stuk of 15 lopende middenvelders die eigenlijk wat meer het spel voor zich moeten hebben, maar ook Valente is geen echte 10.
Want het systeem is fluïde?quote:Op maandag 7 april 2025 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou je niet zo stuk staren op posities eigenlijk.
Zou wel leuk zijn om na De Pel weer een Italiaans international in huis te halenquote:Op maandag 7 april 2025 10:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Stukje cherry picking.
We gaan het zien. Prima spelertje voor Groningen. Dat is alsnog een flinke stap naar Feyenoord. Nog groter dan de stap van een bijvoorbeeld Twente al is.
En Gnonto dan?quote:Op maandag 7 april 2025 15:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn om na De Pel weer een Italiaans international in huis te halen
Mja, ok, zo kun je het lezen, dat mag. Heb eerlijk gezegd niet zozeer het idee dat er hier in dit draadje zo veel eredivisie fanboys lopen.quote:Op maandag 7 april 2025 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik lees dingen als "moet Feyenoord Steijn of Valente halen?" Dat is natuurlijk een valse tegenstelling, de grootste kans is dat geen van beiden de beste kandidaat is.
Logisch dat dit soort dingen ter sprake komt in de praatprogramma's over de Eredivisie, maar heeft niet zoveel zin om erin mee te gaan als de scouting een veel breder palet aan spelers bekijkt.
Hopelijk halen we de best beschikbare optie in binnen- en buitenland
Ja die kwam dus nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou dit een mooi goedmakertje zijn!Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op maandag 7 april 2025 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je probeert mij op de zenuwen te werken
Dat is gek, scoorde aan de lopende band in de CLquote:Op maandag 7 april 2025 19:24 schreef TornadoDK het volgende:
https://www.soccernews.nl(...)or-santiago-gimenez/
Zoals verwacht kan er geen reet van buiten de eredivisie.
De nieuwe Hallerquote:Op maandag 7 april 2025 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is gek, scoorde aan de lopende band in de CL
quote:Op maandag 7 april 2025 19:24 schreef TornadoDK het volgende:
Prima joh. Halen wij hem toch lekker terug voor de helft. Ik zeg doenquote:Op maandag 7 april 2025 19:24 schreef TornadoDK het volgende:
bijlow verkleed als abeltjequote:Op maandag 7 april 2025 21:16 schreef De_Pel het volgende:
Wat is dit nou weer voor roze kameraden festijn
[ afbeelding ]
Bakstenen op die kut YouTuber.quote:Op maandag 7 april 2025 21:16 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
Hancko lijkt op Barman Victor op deze fotoquote:Op maandag 7 april 2025 21:16 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2025 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko lijkt op Barman Victor op deze foto
Heeft nu ook al ruzie met de trainer.quote:Op maandag 7 april 2025 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is gek, scoorde aan de lopende band in de CL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |