You don't need a weatherman to know which way the wind blows. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Album top 100 2024
You don't need a weatherman to know which way the wind blows. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Album top 100 2024
Die Molenaar was trouwens wel echt sterk. Demarreert een paar keer op dat klimmetje en wordt nog 2e terwijl alle anderen van de kopgroep waren ingelopen.
Ik begrijp dat Anton Schiffer een of ander Zwift fenomeen is dat het bij Alpecin niet heeft gehaald omdat ze van mening zijn dat hij niet (voldoende) kan sturen. Getuige het feit dat dit dezelfde ploeg is die Vine ooit een contract gaf, vraag ik me af hoe dat valt te rijmen. Of de stuurmanskunsten moeten in dit geval echt buiten alle proporties zijn.