SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het hele dak in de fik zetten is wellicht wat overdreven.quote:
Ben je er wel zeker te weten vanafquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Het hele dak in de fik zetten is wellicht wat overdreven.
Heeft iedereen die er woont zo'n schuurtje? Wel jammer dat het niet een 'echte' tuin is, soort mini parkje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:39 schreef Karzai het volgende:
Dit is de binnentuin nu, alles begint in bloei te komen
[ afbeelding ]
ja de meeste mensen wel, tis een oude arbeiderswijk waar de huizen maar klein zijn.dus extra bergruimte is wel gewenstquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft iedereen die er woont zo'n schuurtje? Wel jammer dat het niet een 'echte' tuin is, soort mini parkje.
Het is gewoon een soort veredelde favelaquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft iedereen die er woont zo'n schuurtje? Wel jammer dat het niet een 'echte' tuin is, soort mini parkje.
maakt dat ook dat irritante geluidquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort veredelde favela
quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort veredelde favela
Valt nog 'mee', veel van die ijstentjes durven inmiddels al wel 2 euro per bol te vragenquote:
Schuurtje verhuren voor duizend euro per maand.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]er wordt hier elke vierkante meter gestreden en de prijzen zijn niet mals in hartje amsterdam
Ik had gister vier euro voor een bolletje dus daar gaan we ook niet meer naartoe.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog 'mee', veel van die ijstentjes durven inmiddels al wel 2 euro per bol te vragen
Ik haal wel ijs bij de Lidl. Ook lekker.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister vier euro voor een bolletje dus daar gaan we ook niet meer naartoe.
4 euro voor een bolletje? Was dat ijs gemaakt van handgemolken alpacamelk die ze persoonlijk in de Atacamawoestijn zijn gaan halen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister vier euro voor een bolletje dus daar gaan we ook niet meer naartoe.
Hier betaal je ruim 6 euro per bolletje. Wel goed voor de lijn.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de lijn van je bankrekening…quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier betaal je ruim 6 euro per bolletje. Wel goed voor de lijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |