abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217309811
Nou, voor zover ik nog twijfelde over het huis.. zodra de beurs open gaat kan ik 'm sowieso niet meer betalen ;(

En ik weet, luxeproblemen, risico van beleggen, privilege om überhaupt geld in aandelen te kunnen hebben enz. Maar dat maakt het niet per se in het moment zelf leuk als er een vrij substantieel bedrag aan waarde verdwijnt in een maand of twee waarvan bijna de helft in twee dagen (en na vandaag komt daar dus waarschijnlijk nog eens een pak bij).
pi_217309816
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 07:24 schreef Tele6 het volgende:
:W

Vrienden hadden gister ineens een rioolverstopping (begane grond van een flat, dus ook niet weinig) dus B en ik en nog een vriend hebben de hele dag poep staan scheppen, dweilen, desinfecteren, en drie kookwassen gedraaid. Manmanmanman de geur zit nog steeds in mijn neus ook al ben ik 2 douchebeurten verder. :X
Vandaag moeten de verzekering en de woningbouw ze verder helpen, want de vloer was niet meer te redden.
Ze hadden nog spul in dozen staan van toen ze 3 jaar geleden 4 weken uit huis moesten omdat de vloeren vervangen moesten worden door een overstroming van het riool... die dozen hebben we nu maar overgepakt in kratten want nat & vies karton...
Wat een ellende iig.

@:vlindertje89 bedankt voor het meedenken, ik ga m'n voor/nadelenlijstje bijwerken :Y
Shit happens :X
pi_217309860
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 08:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Nou, voor zover ik nog twijfelde over het huis.. zodra de beurs open gaat kan ik 'm sowieso niet meer betalen ;(

En ik weet, luxeproblemen, risico van beleggen, privilege om überhaupt geld in aandelen te kunnen hebben enz. Maar dat maakt het niet per se in het moment zelf leuk als er een vrij substantieel bedrag aan waarde verdwijnt in een maand of twee waarvan bijna de helft in twee dagen (en na vandaag komt daar dus waarschijnlijk nog eens een pak bij).
Nee da's idd niet leuk ;(
B zag ook al een hoop cijfers kelderen. Nou was het als je van 5 jaar geleden tot nu keek nog steeds wel een stijging, maar ja, je weet niet hoe ver het nog blijft kelderen en hoeveel jaar aan opbouw er tenietgedaan zal worden. :{
pi_217309866
Ik heb natuurlijk een week of 2 geleden mn eerste geld in de aandelenmarkt gestopt.

Timing is everything hm. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_217309890
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 08:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb natuurlijk een week of 2 geleden mn eerste geld in de aandelenmarkt gestopt.

+1 :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 april 2025 @ 09:03:58 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_217309901
AEX opent nog op -2%... DAX inmiddels -7,5%
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_217309915
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 09:03 schreef borisz het volgende:
AEX opent nog op -2%... DAX inmiddels -7,5%
Gelukkig heeft fox News voor het weekend hun beurs ticker uit beeld gehaald.

*Insert if those magas could read meme here*
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_217309924
Gatver @Tele6 ;( wat ellendig.

Mijn poepverhaal betreft een peuter met noro :X het leven bestaat al een paar dagen uit spuug en diarree, 1000 wassen en een handvol bezoekjes aan de HAP en spoedpost. Ik ben wel even toe aan een stijgende lijn (en blijf halsstarrig duimen dat het de rest van ons bespaard blijft... :') )
  maandag 7 april 2025 @ 09:10:34 #84
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217309941
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 08:43 schreef vlindertje89 het volgende:

Dat is flink zuur inderdaad. Vooral als je dat geld op korte of middellange termijn wilt gebruiken.

Ik heb zelf mijn geld laatst uit de VS weggehaald en geherinvesteerd in Europa. Daarnaast heb ik het pas over 25+ jaar nodig dus het boeit me nu niet zo. Het geheel interesseert met natuurlijk zeker, maar niet voor mijn persoonlijke situatie.
Spoilers!
pi_217309956
Mogge!

Hoorde het net op het nieuws, wat k…e wereld.

Da’s echt niet leuk wakker worden @vlindertje89

Mensen die hun geld/werk en vaak toekomst kwijtraken, door nauwelijks meer hulp hogere moedersterfte, in 3 weken 21 schoolklassen vermoord in Gaza en dat allemaal door de zwarte zielen van een paar “mensen”

Hoe is het met mw @flipsen en willem gegaan?

Nu maar eens naar de boten, zo te zien aan de mensen buiten, handschoenen en winterjas aan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_217309960
quote:

Eigenlijk gewoon jouw schuld dus, allemaal. O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_217309968
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 09:08 schreef Clubsoda het volgende:
Gatver @:Tele6 ;( wat ellendig.

Mijn poepverhaal betreft een peuter met noro :X het leven bestaat al een paar dagen uit spuug en diarree, 1000 wassen en een handvol bezoekjes aan de HAP en spoedpost. Ik ben wel even toe aan een stijgende lijn (en blijf halsstarrig duimen dat het de rest van ons bespaard blijft... :') )
Arme peuter en arme jullie :o ;(
Beterschap!!!
  maandag 7 april 2025 @ 09:14:14 #88
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217309972
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 09:08 schreef Clubsoda het volgende:
Gatver @:Tele6 ;( wat ellendig.

Dat klinkt uitputtend :'(
Spoilers!
pi_217309990
quote:

Ik stapte na een paar jaar niks weer in, in februari. Februari 2020 :'( :')
Maar waar toen de markt eigenlijk heel erg snel weer herstelde en het - achteraf gezien! - dus vooral mooie (bij)koop kansen opleverde (want ik heb toen tijdens de daling wel consequent bijgekocht ook), ben ik hier iets huiveriger voor hoe ver het nog naar beneden kan en vooral ook hoe lang het duurt voor we weer wat omhoog gaan. En al helemaal voordat het weer herstelt tot niveaus van hiervoor. En dan niet eens per se tot de niveaus van na verkiezing Trump, want toen steeg het eerst behoorlijk, maar überhaupt tot de niveaus van vlak daarvoor. De 5.5% winst waarop ik dit jaar heb gestaan ten opzichte van 1 Jan is verdampt plus de volledige winst van heel vorig jaar.

Nou ja, hoef ik voorlopig iig niet meer te twijfelen of ik niet toch al hier weg zou willen/durven. #silverlining :'( :+

quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 09:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is flink zuur inderdaad. Vooral als je dat geld op korte of middellange termijn wilt gebruiken.

Ik heb zelf mijn geld laatst uit de VS weggehaald en geherinvesteerd in Europa. Daarnaast heb ik het pas over 25+ jaar nodig dus het boeit me nu niet zo. Het geheel interesseert met natuurlijk zeker, maar niet voor mijn persoonlijke situatie.
Ja, ik heb altijd een langetermijn strategie gehad. Extra zuur als zoiets als dit dan echt precies gebeurt op het moment dat je twijfelt of je er niet toch op kortere termijn wat mee wil. Maargoed. Geeft me ook tijd om te wennen aan het idee van hier evt weggaan en tegen de tijd dat ik 70 ben en met pensioen mag is het vast heus wel weer bijgetrokken. En zo niet dan hebben we grotere issues in de wereld dan alleen verdampte waarde.
pi_217310001
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klinkt uitputtend :'(
Ja, dat vat het goed samen. Daarbij was mijn echtgenote die weekend bij haar familie en ging de oudste bijna out op de atletiekbaan vanwege een acute beenblessure. Arm jong ;( en ik kon hem ook niet halen want peuter met noro en geen auto. ;( hij heeft vandaag gelukkig minder pijn maar het duurt nog wel even voordat hij weer echt kan trainen ben ik bang.

Nou ja, het hield ons bezig in ieder geval :+
pi_217310007
@Clubsoda :o sterkte aan iedereen, wat een combinatie van rottigheden ook zeg..
pi_217310008
Gut, in december alles weggehaald. Het zal mij/ ons niet weer ! gebeuren.
Bijna quitte na de vorige crisis. Bijna.
Van de week een mailtje van de bank of ik erover dacht om weer …

Wat sneu! Geef het dan maar weer tijd voor herstel. Sterkte.

Wat een gezeik ook met rioolverstoppingen. 8)7 Daarvoor ga ik de nieuwe bewoners waarschuwen! Groooote knop gebruiken x 2.
Drie x in afgelopen jaar de lokale rioolmannen aan het werk ín huis en daarbuiten ook 2 dagen voor de hele rij.

Affijn. Vandaag weer aan het werk: gut wat dan?
Ja, ruimen. *O*
pi_217310032
Oei @Clubsoda wat naar voor de jongste en voor de oudste en voor jou om te handelen.
Sterkte zeg!
pi_217310037
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Eigenlijk gewoon jouw schuld dus, allemaal. O+
Yes. Was de laatste keer bij de crash op de crypto markt ook zo.

:+
pi_217310045
Dus, mocht iemand ooit nog willen investeren, mij even vragen of ik dat net gedaan heb of van plan ben en indien "ja" je shit verkopen.
  maandag 7 april 2025 @ 09:29:48 #96
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217310067
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Dus, mocht iemand ooit nog willen investeren, mij even vragen of ik dat net gedaan heb of van plan ben en indien "ja" je shit verkopen.
Ja doei. Je riep al jaren dat je ging investeren :D
Spoilers!
  maandag 7 april 2025 @ 09:37:18 #97
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_217310114
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 09:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja dit heb ik gelukkig ook, ik heb mijn geld alleen voor de lange termijn in aandelen zitten. Dus ik kijk er nu maar gewoon niet naar :D
  maandag 7 april 2025 @ 09:39:06 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217310128
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 09:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja dit heb ik gelukkig ook, ik heb mijn geld alleen voor de lange termijn in aandelen zitten. Dus ik kijk er nu maar gewoon niet naar :D
Dit.

En aangezien ik verwacht dat dit totaal uit de klauwen gaat escaleren tot een globale meltdown stel ik me er op in dat dat 0 gaat benaderen. (Context: Taiwan, gevolg: toeleveranties nietige plastic frutjes en schroefjes valt stil en als gevolg daarvan hele productieketens)

[ Bericht 7% gewijzigd door fietsie op 07-04-2025 09:58:26 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_217310191
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2025 09:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Yes. Was de laatste keer bij de crash op de crypto markt ook zo.

:+
Lekker gewerkt mop!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 7 april 2025 @ 10:09:16 #100
217702 Lonaa
Honger!
pi_217310353
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2025 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja doei. Je riep al jaren dat je ging investeren :D
En het moment dat ik dat ook daadwerkelijk doe, is het moment om uit te stappen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')