Shit happensquote:Op maandag 7 april 2025 07:24 schreef Tele6 het volgende:
Vrienden hadden gister ineens een rioolverstopping (begane grond van een flat, dus ook niet weinig) dus B en ik en nog een vriend hebben de hele dag poep staan scheppen, dweilen, desinfecteren, en drie kookwassen gedraaid. Manmanmanman de geur zit nog steeds in mijn neus ook al ben ik 2 douchebeurten verder.![]()
Vandaag moeten de verzekering en de woningbouw ze verder helpen, want de vloer was niet meer te redden.
Ze hadden nog spul in dozen staan van toen ze 3 jaar geleden 4 weken uit huis moesten omdat de vloeren vervangen moesten worden door een overstroming van het riool... die dozen hebben we nu maar overgepakt in kratten want nat & vies karton...
Wat een ellende iig.
@:vlindertje89 bedankt voor het meedenken, ik ga m'n voor/nadelenlijstje bijwerken
Nee da's idd niet leukquote:Op maandag 7 april 2025 08:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Nou, voor zover ik nog twijfelde over het huis.. zodra de beurs open gaat kan ik 'm sowieso niet meer betalen![]()
En ik weet, luxeproblemen, risico van beleggen, privilege om überhaupt geld in aandelen te kunnen hebben enz. Maar dat maakt het niet per se in het moment zelf leuk als er een vrij substantieel bedrag aan waarde verdwijnt in een maand of twee waarvan bijna de helft in twee dagen (en na vandaag komt daar dus waarschijnlijk nog eens een pak bij).
+1quote:Op maandag 7 april 2025 08:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb natuurlijk een week of 2 geleden mn eerste geld in de aandelenmarkt gestopt.
Timing is everything hm.
Gelukkig heeft fox News voor het weekend hun beurs ticker uit beeld gehaald.quote:Op maandag 7 april 2025 09:03 schreef borisz het volgende:
AEX opent nog op -2%... DAX inmiddels -7,5%
Dat is flink zuur inderdaad. Vooral als je dat geld op korte of middellange termijn wilt gebruiken.quote:Op maandag 7 april 2025 08:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Nou, voor zover ik nog twijfelde over het huis.. zodra de beurs open gaat kan ik 'm sowieso niet meer betalen![]()
En ik weet, luxeproblemen, risico van beleggen, privilege om überhaupt geld in aandelen te kunnen hebben enz. Maar dat maakt het niet per se in het moment zelf leuk als er een vrij substantieel bedrag aan waarde verdwijnt in een maand of twee waarvan bijna de helft in twee dagen (en na vandaag komt daar dus waarschijnlijk nog eens een pak bij).
Eigenlijk gewoon jouw schuld dus, allemaal.quote:Op maandag 7 april 2025 08:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb natuurlijk een week of 2 geleden mn eerste geld in de aandelenmarkt gestopt.
Timing is everything hm.
Arme peuter en arme julliequote:Op maandag 7 april 2025 09:08 schreef Clubsoda het volgende:
Gatver @:Tele6wat ellendig.
Mijn poepverhaal betreft een peuter met norohet leven bestaat al een paar dagen uit spuug en diarree, 1000 wassen en een handvol bezoekjes aan de HAP en spoedpost. Ik ben wel even toe aan een stijgende lijn (en blijf halsstarrig duimen dat het de rest van ons bespaard blijft...
)
Dat klinkt uitputtendquote:Op maandag 7 april 2025 09:08 schreef Clubsoda het volgende:
Gatver @:Tele6wat ellendig.
Mijn poepverhaal betreft een peuter met norohet leven bestaat al een paar dagen uit spuug en diarree, 1000 wassen en een handvol bezoekjes aan de HAP en spoedpost. Ik ben wel even toe aan een stijgende lijn (en blijf halsstarrig duimen dat het de rest van ons bespaard blijft...
)
Ik stapte na een paar jaar niks weer in, in februari. Februari 2020quote:Op maandag 7 april 2025 08:55 schreef Lonaa het volgende:
Timing is everything hm.
Ja, ik heb altijd een langetermijn strategie gehad. Extra zuur als zoiets als dit dan echt precies gebeurt op het moment dat je twijfelt of je er niet toch op kortere termijn wat mee wil. Maargoed. Geeft me ook tijd om te wennen aan het idee van hier evt weggaan en tegen de tijd dat ik 70 ben en met pensioen mag is het vast heus wel weer bijgetrokken. En zo niet dan hebben we grotere issues in de wereld dan alleen verdampte waarde.quote:Op maandag 7 april 2025 09:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is flink zuur inderdaad. Vooral als je dat geld op korte of middellange termijn wilt gebruiken.
Ik heb zelf mijn geld laatst uit de VS weggehaald en geherinvesteerd in Europa. Daarnaast heb ik het pas over 25+ jaar nodig dus het boeit me nu niet zo. Het geheel interesseert met natuurlijk zeker, maar niet voor mijn persoonlijke situatie.
Ja, dat vat het goed samen. Daarbij was mijn echtgenote die weekend bij haar familie en ging de oudste bijna out op de atletiekbaan vanwege een acute beenblessure. Arm jongquote:
Yes. Was de laatste keer bij de crash op de crypto markt ook zo.quote:Op maandag 7 april 2025 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon jouw schuld dus, allemaal.
Ja doei. Je riep al jaren dat je ging investerenquote:Op maandag 7 april 2025 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Dus, mocht iemand ooit nog willen investeren, mij even vragen of ik dat net gedaan heb of van plan ben en indien "ja" je shit verkopen.
Ja dit heb ik gelukkig ook, ik heb mijn geld alleen voor de lange termijn in aandelen zitten. Dus ik kijk er nu maar gewoon niet naarquote:Op maandag 7 april 2025 09:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is flink zuur inderdaad. Vooral als je dat geld op korte of middellange termijn wilt gebruiken.
Ik heb zelf mijn geld laatst uit de VS weggehaald en geherinvesteerd in Europa. Daarnaast heb ik het pas over 25+ jaar nodig dus het boeit me nu niet zo. Het geheel interesseert met natuurlijk zeker, maar niet voor mijn persoonlijke situatie.
Dit.quote:Op maandag 7 april 2025 09:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit heb ik gelukkig ook, ik heb mijn geld alleen voor de lange termijn in aandelen zitten. Dus ik kijk er nu maar gewoon niet naar
Lekker gewerkt mop!quote:Op maandag 7 april 2025 09:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yes. Was de laatste keer bij de crash op de crypto markt ook zo.
En het moment dat ik dat ook daadwerkelijk doe, is het moment om uit te stappenquote:Op maandag 7 april 2025 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja doei. Je riep al jaren dat je ging investeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |