Daarom ga ik ook netjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:41 schreef DrDentz het volgende:
Een sociale samenleving is een goede samenleving
Waarom zou je daar klagen? Die ouders hebben het waarschijnlijk tanterdruk met dat kind en in de ochtend is dat altijd het handigst, ook voor andere kleutersquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:13 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
... en klaag je hier en niet daar.
Geweldig.
Indrukwekkend.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:08 schreef Jahr00n het volgende:
ik neuk alleen die milfjes op die kutverjaardagen van de schijtkinderen
Ik zeg toch dat het geweldig is dat je daar niet klaagt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Waarom zou je daar klagen? Die ouders hebben het waarschijnlijk tanterdruk met dat kind en in de ochtend is dat altijd het handigst, ook voor andere kleuters
En dan de kinderen alleen laten?!? MONSTERquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:08 schreef Jahr00n het volgende:
ik neuk alleen die milfjes op die kutverjaardagen van de schijtkinderen
Je mag ze helaas niet mee laten doen van de wet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En dan de kinderen alleen laten?!? MONSTER
Kleuterneuker alert.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je mag ze helaas niet mee laten doen van de wet.
Ja ik had 'helaas' beter weg kunnen weglaten. Ik hoef namelijk geen kleuters bij mijn neuksessies met milfs.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |