Ik heb een ticket ingeschoten en verwacht een refund. Ik betaal niet voor errors.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
HAd ik ook.
Op de site alle devices uitloggen hielp
Jep banden grippen nietquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max klaagt weer over niet genoeg grip
Bij Aston MArtin is de hand van Newey anders ook nog niet echt zichtbaarquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:10 schreef Red_85 het volgende:
Sinds Newey blijkbaar de scepter niet meer zwaaide is het een zooitje met de auto.
Nu zit er dus een fransoos als hoofd. En mijn ervaring? Alles wat fransozen aanraken (behalve kaas) is kut.
Misschien wel beide?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:11 schreef greysbones het volgende:
Hadjar issue met zichzelf ?
Of zijn stoel ?
Ik denk eerder met zichzelfquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:11 schreef greysbones het volgende:
Hadjar issue met zichzelf ?
Of zijn stoel ?
Ze kunnen moeilijk Hadjar zelf repositionenquote:
Zelfs met kaas zijn Nederlanders beter dan Fransen, maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 5 april 2025 08:10 schreef Red_85 het volgende:
Sinds Newey blijkbaar de scepter niet meer zwaaide is het een zooitje met de auto.
Nu zit er dus een fransoos als hoofd. En mijn ervaring? Alles wat fransozen aanraken (behalve kaas) is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |