SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja weet ik veel of hij staat al 4 dagen met ballonnen op Schiphol.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die ging toch heel niet weg?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Mooiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is toch vrijdag?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ZaterdagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet morgen nog naar de winkel en dan ga ik er 1 kopen, ben benieuwd. Proberen kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja die Leffe was echt een verrassend cadeautje. En ik heb dat ook opengemaakt vroeg in de middag dat je niet aan de alcohol wil maar ik zat lekker op balkon in de zon en dacht nou wat let me. Biertje erbij
Lach met een schone bips![]()
Oh ja maar ik mis kree.quote:Iedereen is een kutlultrut
Geen idee, hij heeft mij geen datum genoemd... Of misschien wel. KUT!quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik veel of hij staat al 4 dagen met ballonnen op Schiphol.Lach met een schone bips![]()
Zo is datquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet morgen nog naar de winkel en dan ga ik er 1 kopen, ben benieuwd. Proberen kan nooit kwaadIedereen is een kutlultrut
Ik vraag het nummer wel aan Sallyquote:
Iedereen is een kutlultrut
Zolang je niet met "plantaardig vlees" komt aanzetten wil ik je advies om te proberen wel aannemenquote:
Lach met een schone bips![]()
TrusteI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoe bedoel je? Zou nieuwe mevrouw Tot hierheen komenquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft mij geen datum genoemd... Of misschien wel. KUT!
Ja, als Visum rond was... Kon wel eens rond deze data zijn... Ik app hem ff.quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zou nieuwe mevrouw Tot hierheen komenLach met een schone bips![]()
En toch ga ik het doen, vrees niet ik ben een vleeseter. Maar mocht je vervangers nodig hebben voor visite die geen vlees eten (al kan je die missen als kiespijn, grapje Shii) Oesterzwammen en die behandelen al schnitzel door ei en door broodkruim. Heerlijkquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zolang je niet met "plantaardig vlees" komt aanzetten wil ik je advies om te proberen wel aannemen
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 5 april 2025 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, als Visum rond was... Kon wel eens rond deze data zijn... Ik app hem ff.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: