Hoe kan dat nou haha een heel dorp? Hey ze kunnen wel roken ook daarquote:Op maandag 7 april 2025 23:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook in andere BB's of realities.
Hier wat livestreams (4) van de Servische BB (en dat is een compleet dorp) met die reclames.
https://zultv.com/zadrugauzivo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg jammer want vind BB leuker als bondgenotenquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie je toch ook bij Bondgenoten, Jumbo, Telegraaf, de Linda. Big Brother is niet zo interessant meer.
Met winkels.quote:Op dinsdag 8 april 2025 06:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou haha een heel dorp? Hey ze kunnen wel roken ook daar
Dat gaat toch al jaren aan een stuk door ? Altijd als ik kijk is er weer een hoop geschreeuw waar ik niets van versta .. niet mn dingquote:Op dinsdag 8 april 2025 13:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met winkels.
En een heleboel deelnemers.
[ afbeelding ]
Winkels, die bepaalde tijden open zijn
[ afbeelding ]
Maar dat is dus niet opgesloten dan?quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met winkels.
En een heleboel deelnemers.
[ afbeelding ]
Winkels, die bepaalde tijden open zijn
[ afbeelding ]
Jawel, maar het is groot, lijkt meer op een bebouwde Utopia.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet opgesloten dan?
Nee, dit is de stem van seizoen 2021, een Belgisch stemacteur.quote:Op dinsdag 8 april 2025 14:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
Volg3ns Axel en Jane is dit de stem achter BB toch
Ohhhh aha wel grappig gevondenquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel, maar het is groot, lijkt meer op een bebouwde Utopia.
Het werd aan Jane en Axel gevraagd en antwoord eerst met zendercheck en lachen en naderhand antwoord Jane tegen Axel als je zoek op wie is de stem van BB dan is het die foto foto toch? Waarom Axel dus ja antwoord.quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dit is de stem van seizoen 2021, een Belgisch stemacteur.
Nee ze zaten wel fout daar. Ze hebben volgens mij zelf gegoogled en kwamen daar op uit en hebben dat toen aangenomen denk ik, volgens mij niet wetende wat wij wel weten; dat die artikelen stammen uit 2021 en die persoon alleen in 2021 BB was en er toen een ander is gekomen. Stemmen lijken ook echt niet op elkaar. Veel mensen in die live/chat zeiden ook wel dat het niet klopte.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Het werd aan Jane en Axel gevraagd en antwoord eerst met zendercheck en lachen en naderhand antwoord Jane tegen Axel als je zoek op wie is de stem van BB dan is het die foto foto toch? Waarom Axel dus ja antwoord.
En toen zeiden ze dus dat we dat zelf konden bekijken.
Vermoed niet dat ze daarom aan liegen waren
Moet wel zeggen dat dit de eerste suggestie ooit is waarbij ik denk; dit zou ‘m echt wel eens kunnen zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als je naar zijn normale stem luistert zou het wat accent betreft wel kunnen kloppen, geen idee hoe het dan klinkt onder de gebruikte stemvervormer.
Maar goed, blijven roddels en voor ons gokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr —— Jawelleh
Ja maar wat ik eruut begreep hadden hun hem gezien Op het feest ook hoor.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee ze zaten wel fout daar. Ze hebben volgens mij zelf gegoogled en kwamen daar op uit en hebben dat toen aangenomen denk ik, volgens mij niet wetende wat wij wel weten; dat die artikelen stammen uit 2021 en die persoon alleen in 2021 BB was en er toen een ander is gekomen. Stemmen lijken ook echt niet op elkaar. Veel mensen in die live/chat zeiden ook wel dat het niet klopte.
Omdat diegene (Jeroen Medaer) de stem van 2021 was en die stem lijkt helemaal niet op de stem van de seizoenen ernaquote:Op woensdag 9 april 2025 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar wat ik eruut begreep hadden hun hem gezien Op het feest ook hoor.
Maar ik snap niet hoe de mensen hier zo echt verwedden dat hij het niet is, waarom kan het niet en waarom zouden hun het niet weten en gelijk hebben hun zaten in het huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |