Geen ambidextrie hebbenquote:
Gelukkig. Dat zegt alleen elke kantquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:27 schreef Näsenbar het volgende:
Ik sta aan de goede kant van de geschiedenis.
Hoe weet jij dat nou. Alsof jij alle kanten kent.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gelukkig. Dat zegt alleen elke kant
De nazi's wisten echt wel dat ze aan de ethisch verkeerde kant zaten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gelukkig. Dat zegt alleen elke kant
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:32 schreef PSVCL het volgende:
NPC.s die zich nog steeds laten verdelen door links vs rechts bullshit, niet wetende dat het 2 vleugels zijn van dezelfde duivelse kop
Dat het Germaanse ras voor de Übermensch zorgde was meer een verkooppraatje maar waar ze zelf niet in geloofden?quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De nazi's wisten echt wel dat ze aan de ethisch verkeerde kant zaten.
Precies, domlinks is de kanker van onze samenleving.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:40 schreef Jahr00n het volgende:
het is domlinks die meer islam wil en minder roomblanke mannen en vrouwen
vieze woke lui met laat die transgenders in links lekker de rambam krijgen
Liberaal-rechts wat maar al te graag sinds de jaren 60 mensen uit arme landen binnen laat omdat deze mensen bereid zijn voor hongerloontjes op 10m^2 te wonen om toiletten en bushokjes schoon te maken zodat de winstmarges van hun achterban hoog blijvenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:40 schreef Jahr00n het volgende:
het is domlinks die meer islam wil en minder roomblanke mannen en vrouwen
vieze woke lui met laat die transgenders in links lekker de rambam krijgen
Geschiedenis kent geen kanten, alleen feiten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:27 schreef Näsenbar het volgende:
Ik sta aan de goede kant van de geschiedenis.
De Romeinen zijn het niet met je eens.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Geschiedenis kent geen kanten, alleen feiten.
Dat vechten ze dan maar lekker met Asterix en Obelix uit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De Romeinen zijn het niet met je eens.
Dat is een feit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat vechten ze dan maar lekker met Asterix en Obelix uit.
Als afgestudeerd historicus kan ik je vertellen dat dit niet waar is.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Geschiedenis kent geen kanten, alleen feiten.
Incl hun SS moslim brigade.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De nazi's wisten echt wel dat ze aan de ethisch verkeerde kant zaten.
Ik weet niet bij welk instituut je afgestudeerd bent maar ik zou het diploma terugsturen en je studiegeld terugvragen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:40 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als afgestudeerd historicus kan ik je vertellen dat dit niet waar is.
Enkel omdat het midden in België het enige stukje weg is dat nog enigszins zonder gaten is?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
rechts links ik rij graag in het midden
Wat een domme opmerkingquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:13 schreef SuperNeger het volgende:
Radicaal/extreem/populistisch rechtskan het beter normaal rechts noemen
En nee islam is zeker niet rechts. Weet je hoe je dat weet? Kijk maar naar al die hoofddoekjes die 5 kinderen uitpoepen en thuis met doek op hun kop op een kleedje zitten terwijl ze uitkiering ontvangen. Dat is gewoon een linkse eigenschap.
Goed idee, ik zal ze zeggen dat @Joopklepzeiker de palletsorteerder het niet met ze eens is.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik weet niet bij welk instituut je afgestudeerd bent maar ik zou het diploma terugsturen en je studiegeld terugvragen.
En die tent moet opgedoekt worden.
History is written by the Victor.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:40 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik weet niet bij welk instituut je afgestudeerd bent maar ik zou het diploma terugsturen en je studiegeld terugvragen.
En die tent moet opgedoekt worden.
Zeldzaam topic waar ik het eens ben met onze mikey!quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:24 schreef Mikeytt het volgende:
'probleem ligt niet bij radicaal-rechts, ligt bij extremistische moslims'![]()
Domrechts is echt te dom om te poepen. Die weten niet eens wat sharia nou eigenlijk is en denken dat dat linkse elementen heeftislam-extremisme is radicaal-rechts, net als de FvD vriendjes.
Dankjewel, desondanks verder niks persoonlijks maar jou toe hoor.quote:Op zondag 6 april 2025 02:22 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal ze zeggen dat @:Joopklepzeiker de palletsorteerder het niet met ze eens is.
moslim gespotquote:
Je moeder gisteren nog gespot terwijl ze genomen werd door 100 boze moslimsquote:
Wat een emotie, bedankt voor de bevestiging dat ik het juist had.quote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Je moeder gisteren nog gespot terwijl ze genomen werd door 100 boze moslims
Ik laat je maar in de waanquote:Op maandag 7 april 2025 10:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wat een emotie, bedankt voor de bevestiging dat ik het juist had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |