quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:13 schreef Deisyy het volgende:
En elke keer als ik deze tt zie denk ik "allememachies".
Coole bassistes denk ik aanquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:13 schreef Deisyy het volgende:
En elke keer als ik deze tt zie denk ik "allememachies".
Die dove, de oorspronkelijke acteur B2.quote:
Beter. Waar is zij van?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Coole bassistes denk ik aan
[ afbeelding ]
Deze is van de groep warpaintquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter. Waar is zij van?
En had Bananarama ook niet zo'n leuke bassiste?
Even die van bananarama checken. In al die video's die ik me voorde geest kan halen zongen ze alleenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter. Waar is zij van?
Bananarama bestond idd uit 3 zangeressen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Even die van bananarama checken. In al die video's die ik me voorde geest kan halen zongen ze alleen
Bedoel je soms de Bangles?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter. Waar is zij van?
Oh dat zou ook kunnen jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bedoel je soms de Bangles?
Die hebben er in het begin ééntje gehad maar toen waren ze nog niet bekend.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, het scheelt maar een paar lettersquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Annette Zilinskas, maar zij stopte in 83, in '86 werden ze pas echt bekend.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, het scheelt maar een paar letters
Daar kwam toch een ander voor in de plaats?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Annette Zilinskas, maar zij stopte in 83, in '86 werden ze pas echt bekend.
Ze bestonden uit 4 leden en zijn na haar vertrek met zijn drieën bekend geworden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kwam toch een ander voor in de plaats?
Iemand moet die bas hebben gespeeldquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze bestonden uit 4 leden en zijn na haar vertrek met zijn drieën bekend geworden.
Geen bekende hitjes maar 4 echt goede muzikanten. Vorig jaar tourden ze in Europa maar helaas in nederland alleen op Pinkpop en dat is me veel te massaalquote:
Die speelde bij De heidezangers.quote:
Ik zou liever bij de Bangles hebben gespeeldquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die speelde bij De heidezangers.
Hoe is het met je voet?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die speelde bij De heidezangers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |