AMS-IX is ook wel een grote jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb even aan een Amerikaanse Ai gevraagd of we ze nodig hebben...
Zolang we Frankfurt te vriend houden zitten we voorlopig goed![]()
Ons kikkerlandje gewoon op Nr 2 !! Niemand nodig![]()
[ afbeelding ]
Ik geeft het 231% kans dat dat Frankfurter knooppunt een Amerikaanse tap heeft.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:22 schreef chufi het volgende:
Ooit was AMS-IX de grootste... Heb ooit voor de Amerikanen wel ooit op Frankfurt een knooppunt geinstalleerd .. nu spijt van ..
Denk dat er voor Katwijk onderzees wel het een en ander extra ligt ...quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik geeft het 231% kans dat dat Frankfurter knooppunt een Amerikaanse tap heeft.
Jij bent er in thuisquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:27 schreef chufi het volgende:
In de begin jaren 90 liep alles vooral nog via het universiteiten netwerk op 64Kb lijnen .. die liepen vooral via AMSix want dat werkte toen nog voor de universiteit volgens mij ...
Dat werd toen ook door ons beheerd
Precies.. dus de enige veilige manier is er niet aan mee doen.. of een encrypte.. maarja.. die encryptie maakt je al verdacht, los er van of ze het kunnen ontcijferen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:31 schreef chufi het volgende:
Maar taps liggen overal .. Elke provider heeft ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Taps aanvragen ging een decennia geleden nogal officieel volgens officier van justitie en zo (ala hunted, maar zo gemakkelijk was het toen niet)quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent er in thuis
[..]
Precies.. dus de enige veilige manier is er niet aan mee doen.. of een encrypte.. maarja.. die encryptie maakt je al verdacht, los er van of ze het kunnen ontcijferen.
Ja de officiele wegquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Taps aanvragen ging een decennia geleden nogal officieel volgens officier van justitie en zo (ala hunted, maar zo gemakkelijk was het toen niet)
Software taps was natuurlijk al wel langer mogelijk..quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja de officiele weg
Maar door Wikileaks and Snowden weten we dat dat voor de Bühne was.
Maar alten we maar vrolijk het weekend in gaan...![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hoeveel heeft ruskia er al gesloopt?quote:
Wow! Technisch wonder wel, dat zijn wat meters kabelquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:00 schreef chufi het volgende:
Officieel zijn dit al de lijnen die her en der rondom de wereld liggen
Ja die zijn er ook ... vorige week wat Starlink live streams vanaf hawaii gevolgd en die waren nog niet 100% waterdichtquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! Technisch wonder wel, dat zijn wat meters kabel![]()
En daar kunnen we tegenwoordig Starlink en andere draadloze netwerken nog bijtellen,.
Hoe werkt dat met Starlink eigenlijk? Gaat dat allemaal naar één downlink? Of hebben ze over de wereld verdeelde downlinks?
Qua prijs begint het op mijn KPN abbo te lijkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zijn er ook ... vorige week wat Starlink live streams vanaf hawaii gevolgd en die waren nog niet 100% waterdicht
Hoe vreemd het ook klinkt.. die zijn gebaat bij instandhouding.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goeie challenge voor de Russen en Chinezen
Ik ga ff zoeken hoe en waar ze downlinkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
Starlink is volgens mij ook gewoon een mobiel network, maar dan vanuit de ruimte.. je jumpt van de ene cel naar de andere..
Daar zijn covermaps van iddquote:Op vrijdag 4 april 2025 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ga ff zoeken hoe en waar ze downlinken
En musk heeft de 'sleutel' dus kan het ook uitzetten.quote:Op vrijdag 4 april 2025 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ga ff zoeken hoe en waar ze downlinken
Edit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |