Zou kunnen uitzetten maar doe er niks meer meequote:Op vrijdag 4 april 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volg wat groepen enz..
Dat kan je ook wel uitzetten toch of verwijderen? Maar soms ook wel leuk om het weer terug te lezen
Net zoals berichten die je op FOK! hebt gepost bijv
Ik bewaar mijn verleden wel hoor. Maar niet op Facebookquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het verleden uitwissen is niet mijn ding.. het heeft me gemaakt waar ik nu ben. Ik laat het zoals het is voorlopig.. de data is al gejat
Top!quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn verleden wel hoor. Maar niet op Facebook
Nu is je ijs eraanquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer... wil ik iets snacken.. huh.. ohja..heb ik mijn boodschappen in de auto laten liggen.. alles warm
Dan hoef je het niet meer op te warmen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer... wil ik iets snacken.. huh.. ohja..heb ik mijn boodschappen in de auto laten liggen.. alles warm
Alleen even uitkijken met de kipquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet meer op te warmen.
Had gelukkig geen vries spul.. ook geen opwarm spul.. maar wel cool spul...quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet meer op te warmen.
Voelt alles warm aan ( de producten)quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had gelukkig geen vries spul.. ook geen opwarm spul.. maar wel cool spul...
Bakje filet America,.. en varkensvleeesch..quote:
Wacht ff hè.. het verleden gooi je niet weg, dat neem je op en je gaat door!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wacht ff hè.. het verleden gooi je niet weg, dat neem je op en je gaat door!En dan last krijgen van spetterpoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
En daar heeft de bassiste van Maneskin dan weer het antwoord op!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daar heeft de bassiste van Maneskin dan weer het antwoord op!Ik weet het antwoord nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Het internet is geen exporterend bedrijf.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar laten we jullie activistjes in spé eens testen...
Stel dat het internet uitgevonden zou zijn in Amerika... de VS, dan neem ik aan dat jullie allemaal weer een vaste telefoonlijn nemen en een klapper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |