Wie gaat na deze shitshow nog enig vertrouwen hebben in de Amerikanen waardoor ze die rommel willen hebben? Buiten de MAGA aanhangers.quote:
Dat vertrouwen krijg je op korte termijn zeker niet meer terug nee.quote:Op maandag 7 april 2025 09:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wie gaat na deze shitshow nog enig vertrouwen hebben in de Amerikanen waardoor ze die rommel willen hebben? Buiten de MAGA aanhangers.
Je kan er weinig aan doen. De dollar is nog steeds de world reserve currency tot op heden.quote:Op maandag 7 april 2025 09:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wie gaat na deze shitshow nog enig vertrouwen hebben in de Amerikanen waardoor ze die rommel willen hebben? Buiten de MAGA aanhangers.
Euro is wel meer waard geworden in de laatste weken.quote:Op maandag 7 april 2025 09:22 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je kan er weinig aan doen. De dollar is nog steeds de world reserve currency tot op heden.
Tenzij we opeens allemaal naar de Euro of zo overgaan?
De grote vraag is wat over een paar jaar de reserve currency is.quote:Op maandag 7 april 2025 09:22 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je kan er weinig aan doen. De dollar is nog steeds de world reserve currency tot op heden.
Tenzij we opeens allemaal naar de Euro of zo overgaan?
Zou wel grappig zijn als Rusland en China en zo opeens allemaal massaal aan de euro gaan.quote:Op maandag 7 april 2025 09:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Euro is wel meer waard geworden in de laatste weken.
XRP denk ikquote:Op maandag 7 april 2025 09:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
De grote vraag is wat over een paar jaar de reserve currency is.
Mijn meesman is wel traag met updaten maar dat duurt altijd ff na zo'n zwaar weekendquote:Op maandag 7 april 2025 09:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Bij meer mensen met DeGiro de ETFs (in mijn geval vwrl en ishares Nasdaq 100) nog steeds niet 'bijgewerkt'?
Ik snap sowieso dat 'bijwerken' van de ETF's niet.quote:Op maandag 7 april 2025 09:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Bij meer mensen met DeGiro de ETFs (in mijn geval vwrl en ishares Nasdaq 100) nog steeds niet 'bijgewerkt'?
Hetgeen dat het al was voordat men overal op fiat over ging, dat experiment is duidelijk aan zijn einde gekomen.quote:Op maandag 7 april 2025 09:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
De VS heeft er decennialang ruimschoots van geprofiteerd. De rekening wordt idd nu gepresenteerd.quote:Op maandag 7 april 2025 09:29 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Hetgeen dat het al was voordat men overal op fiat over ging, dat experiment is duidelijk aan zijn einde gekomen.
Bitcoinquote:Op maandag 7 april 2025 09:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat lijkt me totaal onmogelijk, aangezien daar door een gebrek aan regulering en frequente diefstal helemaal een totale shitshow door ontstaat.quote:
Fear and Greed indexquote:Op maandag 7 april 2025 09:31 schreef Faraday01 het volgende:
Na een half uur zijn er nog steeds niet overal koersen van en de spread is bij sommige ETF's enorm. Alleen al de angst gaat een enorm effect hebben op bestedingen. Nog los van de heffingen.
En het wordt voornamelijk gebruikt door criminelen om drugs en wapens te kopen.quote:Op maandag 7 april 2025 09:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me totaal onmogelijk, aangezien daar door een gebrek aan regulering en frequente diefstal helemaal een totale shitshow door ontstaat.
Op langere termijn is dat natuurlijk ook een matige plek voor je vermogen met alle inflatiedruk.quote:Op maandag 7 april 2025 09:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik kreeg vorige week nog een mailtje van m'n bank om de paniek wat te zussen en rustig te blijven zitten waar ik zit.
Dat doe ik ook: cash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |