SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met wat lekkere erbij graagquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:51 schreef JustinK het volgende: [..] Ah mooi, zet ik de thee alvast klaar dan
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey Jussiequote:
Ik dacht doe ik wel even, heb de blender zo ver naar achter staan die gebruik eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de blender
Of dergelijk apparaat
En dat in en uit pakken had ik geen zin in
Gaan ziitten springen nog wel, dan kunnen andere mij straks van de koekies oprapenquote:Wat denk je wat die scherpe puntjes van de koekjes doen met zo plastic zakjes als ik daar met mijn dikke blubber reet op ga zitten springenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes, wel de koekjes in een sluitbaar zakje doen
Ja lekker, of het nu ook met de cheesecake lekker isquote:
Heb nog nooit cheesecake gegeten en dus ook nog nooit gemaakt, ben benieuwdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Cheesecake is heel lekkerquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussie
[..]
Ik dacht doe ik wel even, heb de blender zo ver naar achter staan die gebruik eigenlijk nooit
En dat in en uit pakken had ik geen zin in
[..]
Gaan ziitten springen nog wel, dan kunnen andere mij straks van de koekies oprapen
[..]
Wat denk je wat die scherpe puntjes van de koekjes doen met zo plastic zakjes als ik daar met mijn dikke blubber reet op ga zitten springen
[..]
Ja lekker, of het nu ook met de cheesecake lekker is
Heb nog nooit cheesecake gegeten en dus ook nog nooit gemaakt, ben benieuwd![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Duur welquote:
300 gr roomkaas, 125 gr zure room 250 ml slagroom
Pak bastogne koeken, 75 gr roomboter en aardbeienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: