De NASDAQ Composite staat ook op -6%. Vrijwel alles staat in de min.quote:
Italie 40 -7% zelfs.quote:
Voordeel is wel dat hij op deze manier hard door zijn politieke kapitaal aan het branden is. Ik denk niet dat zijn gepensioneerde achterban het hem heel erg in dank af zullen nemen als even 25% van hun pensioenpot verdampt op basis van waanbeelden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:19 schreef Momo het volgende:
Nou bedankt Trump je neukt jezelf en zo ongeveer ook de rest van de wereld.
Aangezien hij van plan is een dictator te worden heeft hij dat politieke kapitaal niet meer nodig.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat hij op deze manier hard door zijn politieke kapitaal aan het branden is. Ik denk niet dat zijn gepensioneerde achterban het heel erg lachen vindt als ze hun pensioen in rook op zien gaan op basis van gekte.
Over China gesprokenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:20 schreef Momo het volgende:
Ergens komende tijd dus meeting tussen China en EU leiders in Vietnam.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De NASDAQ Composite staat ook op -6%. Vrijwel alles staat in de min.
Damnquote:
Het is nu al heel verleidelijk om bij te kopenquote:Op vrijdag 4 april 2025 13:28 schreef Korenfok het volgende:
Voor iedereen die nog geen aandelen bezit. Wordt er nu potentieel een hele mooie kans gecreëerd om (straks) te gaan beginnen. Ik ga wachten tot deze heisa weer wat gestabiliseerd is. Ik hoop niet dat dit pas na het trumptijdperk is.
Om dat te worden is dat kapitaal juist wel nodig? Als je het eenmaal bent, dan niet meer zo?!quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Aangezien hij van plan is een dictator te worden heeft hij dat politieke kapitaal niet meer nodig.
Welke aandelen ga je dan straks massaal aanschaffen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:28 schreef Korenfok het volgende:
Voor iedereen die nog geen aandelen bezit. Wordt er nu potentieel een hele mooie kans gecreëerd om (straks) te gaan beginnen. Ik ga wachten tot deze heisa weer wat gestabiliseerd is. Ik hoop niet dat dit pas na het trumptijdperk is.
Of op marge als je het aandurft.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:28 schreef Korenfok het volgende:
Kun je deze aantijging ook verder onderbouwen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Aangezien hij van plan is een dictator te worden heeft hij dat politieke kapitaal niet meer nodig.
Exchange-traded fund voor de gemiddelde particulier.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Welke aandelen ga je dan straks massaal aanschaffen?
Hij gaat voor een 3e termijn, dat is de korte versiequote:Op vrijdag 4 april 2025 13:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kun je deze aantijging ook verder onderbouwen?
ETF's is een heel breed gebied. S&P of Europese ETF's of grondstoffen ETF of tech ETF's en zo ja wereldwijde tech of Amerikaanse tech ETF?quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Exchange-traded fund voor de gemiddelde particulier.
Ik doelde meer op dat de gemiddelde particulier met aandelen bijkopen bedoeld meer geld storten op de beheerd beleggen rekening.quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
ETF's is een heel breed gebied. S&P of Europese ETF's of grondstoffen ETF of tech ETF's en zo ja wereldwijde tech of Amerikaanse tech ETF?
Je hebt het nieuws deze week gemist dat Trump voor een derde termijn wil gaan?quote:Op vrijdag 4 april 2025 13:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kun je deze aantijging ook verder onderbouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |