omdat backwards compatibility niet perfect is en de prijs van de nieuwe games wel absurd aan het worden is..quote:
Ik wacht al 2 jaar op dit ding, hij gaat er komen ook.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat backwards compatibility niet perfect is en de prijs van de nieuwe games wel absurd aan het worden is..
Ik hou het eerst switch 1, want meeste games op switch nog niet uitgespeeld.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat backwards compatibility niet perfect is en de prijs van de nieuwe games wel absurd aan het worden is..
als de backwards compatibiliteit perfect was, dan was de keuze een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wacht al 2 jaar op dit ding, hij gaat er komen ook.
Maar die prijs van games is echt een enorme afknapper ja
quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:15 schreef mschol het volgende:
ik twijfel of ik switch 2 zal gaan bestellen
Te pre-orderen sinds vandaag, is afgelopen woensdag gepresenteerd.quote:
FUCKYEAAAAAquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
De eerste aardbei van eigen balkon is aan het groeien
warme oortjesquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft je UI het niet warm nu trouwens? @:mschol
Taytaybes?quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb ook een frambozenstrruikje en ik twijfel of ik een taybes moet nemen en die lekker moet laten klimmen
Ja die denk ik. Geschikt voor op het balkon schijntquote:
Dat is het gewoon, ben wel heel benieuwd waarom je anders denkt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
als de backwards compatibiliteit perfect was, dan was de keuze een stuk makkelijker
Ik dacht eerst Taytaybytes te lezenquote:
omdat nintendo zelf aangeeft dat games o.a. bootproblemen hebben ?quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het gewoon, ben wel heel benieuwd waarom je anders denkt.
Dat zou gewoon niet mogen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat nintendo zelf aangeeft dat games o.a. bootproblemen hebben ?
https://tweakers.net/nieu(...)switch-2-werken.html
ja, dat percentage zal laag zijn maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |