Isa Hoes (57) deelt een update over haar liefdesleven in de podcast Marc-Marie & Isa vinden nog eens iets. De actrice heeft namelijk een nieuwe vlam. Het is allemaal nog heel pril, maar voor nu hebben de twee het ‘heel erg leuk’.![isa-hoes]()
In de laatste aflevering van podcast Marc-Marie & Isa vinden nog eens iets vertelt actrice Isa Hoes (57) over de vlinders die ze voelt voor een nieuwe man. Er lijkt iets moois op de bloeien tussen de twee. ,,Ik vond het heel schattig, want laatst had ik boodschappen gedaan en gehaald wat hij lekker vond om te ontbijten’’, deelt ze met Marc-Marie Huijbregts (60).
,,Dat geeft gewoon aan dat je bewust bezig bent iets liefs te doen voor iemand. Daar gaat het natuurlijk om.’’ Hoes merkt ook aan haar nieuwe vlam dat hij hetzelfde voelt. ,,Hij zegt dan: ‘Ah, jij hebt zoveel liefde nodig’. Dan denk ik: ja, dat heb ik allemaal gemist. Dus dat is ook zo.’’
Prille liefdeHoes weet nog niet wat deze prille liefde verder gaat brengen. ,,Dat weet je nooit’’, legt ze uit. ,,Maar we vinden het voor nu heel erg leuk.’’ De twee ontmoetten elkaar via een datingapp en zijn ook al op vakantie geweest. De identiteit van de man houdt Hoes nu nog even geheim.
Isa Hoes was sinds 1997 getrouwd met haar grote liefde Antonie Kamerling. In 2010 besloot hij uit het leven te stappen.
https://www.ad.nl/show/is(...)aal-gemist~a3a86b97/Ik hoop dat er meer talentloze kinderboekschrijfsters de identiteit van hun neukertje geheim houdt. Verder vraag ik me af waar Isa van der Hoes bekend door is. Heeft ze ooit de
koelkast open gemaakt in GTST ? Daar stikt het van namelijk. Ik verwar Isa altijd met Lieke Van Lexmond. Die denkt ook dat ze mooi is. Althans, ik hoop dat ze denkt.
Echte liefde: "Ik vond het heel schattig, want laatst had ik boodschappen gedaan en gehaald wat hij lekker vond om te ontbijten’’ ,"Dat geeft gewoon aan dat je bewust bezig bent iets liefs te doen voor iemand." Dit is pure, hartstochtelijke liefde.

Ongekend.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !