Kon slechterquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:16 schreef Faraday01 het volgende:
Wat vinden we van Seema Jaswal bij de BBC?
Dan moet Ronnie Pang niet zo'n enorme kans geven in een frame dat al in de tas had moeten zitten.quote:Op zaterdag 26 april 2025 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
Hier zijn maar 2 sessies nodig op deze manier.
Omdat je als je een kleur pot die kleur moet hebben genomineerd. Niks zeggen en bv roze potten is dus eerst zwart raken en dan roze potten en dat mag niet. Al snap ik dan weer niet dat in dat geval niet gewoon zwart de kleur is en anders niks.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:02 schreef wdn het volgende:
En deze regel snap ik dan niet.
Een touching ball op ROOD mag je vanaf spelen.
Een touching ball op een kleur moet je een kleur nomineren.
ROFL ROFL ROFL. Gewoon niets zeggen he
Ja maar dat bedoel ik dus: je mag van rood afspelen en hoeft geen rode te raken maar je mag niet zwart nomineren en daar van af spelen. Je moet een andere kleur nomineren. Of zwart en dan vanaf een band terug op zwart.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat je als je een kleur pot die kleur moet hebben genomineerd. Niks zeggen en bv rose potten is dus eerst zwart raken en dan rose potten en dat mag niet. Al snap ik dan weer niet dat i ndat geval niet gewoon zwart de kleur is en anders niks.
Mag je niet zwart nomineren en ervanaf spelen, zoals bij rood maar dan met nomineren? Al vind ik dat net zo goed raar want als bij rood touching betekent geraakt moet dat bij kleur ook zo zijn en mag je dus geen andere potten dan de touching ball, in dit geval zwart. En dat lijkt me overigens vrij onmogelijk tenzij via losse bandquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik dus: je mag van rood afspelen en hoeft geen rode te raken maar je mag niet zwart nomineren en daar van af spelen. Je moet een andere kleur nomineren. Of zwart en dan vanaf een band terug op zwart.
dus de rode wordt gezien als geraakt en de kleur niet.
Ik vind die regel vreemd
Ja dat eerste mag. Ik zou zeggen dat als je een kleur aanspeelt en het is duidelijk dat het die kleur is dat het dan moet kunnen. Nou gaf Verhaas wel aan dat hij een kleur moest nomineren dat dan weer welquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mag je niet zwart nomineren en ervanaf spelen, zoals bij rood maar dan met nomineren? Al vind ik dat net zo goed raar want als bij rood touching betekent geraakt moet dat bij kleur ook zo zijn en mag je dus geen andere potten dan de touching ball, in dit geval zwart. En dat lijkt me overigens vrij onmogelijk tenzij via losse band
Als antwoord pot Brecel ook een paar balletjesquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:29 schreef H.Vviv het volgende:
Ding begint aardig aan zijn wedstrijd tegen Brecel. Direct een break van 141
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |