SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Past niet in het aard van het beestje zullen we maar zeggenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Sja, lastig...quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Past niet in het aard van het beestje zullen we maar zeggen![]()
Dat is hun beeld over jou. En dat beeld is natuurlijk gekleurd. Je hoeft er niets mee te doen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vraag.
Als mensen zeggen: je moet minder streng voor jezelf zijn, maar je herkent jezelf er totaal niet in. Wat bedoelen ze dan?
Beoordelingsgesprekken ook: wat een ander van jou vindt. Dat is ook maar een mening....How can I make this topic about me?![]()
Ja die is wel vaker dat ik denk van huh? Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is hun beeld over jou. En dat beeld is natuurlijk gekleurd. Je hoeft er niets mee te doen.
Beoordelingsgesprekken ook: wat een ander van jou vindt. Dat is ook maar een mening....Trotste mama van Ambar
Dat inderdaad. En dan heb je zo'n beoordelingsgesprek, en doen ze zo gewichtig van "nou, we gaan het eens over jouw functioneren hebben." Krijg je direct het gevoel dat je elk moment eruit gegooid kunt worden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die is wel vaker dat ik denk van huh? Hoe kom je daar nou weer bijHow can I make this topic about me?![]()
Dat zou nooit uit het niets mogen komenquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En dan heb je zo'n beoordelingsgesprek, en doen ze zo gewichtig van "nou, we gaan het eens over jouw functioneren hebben." Krijg je direct het gevoel dat je elk moment eruit gegooid kunt worden.![]()
Eigenlijk niet nee. In principe hoor je het hele jaar door om de zoveel weken een bila met je leidinggevende te hebben, waarin bepaalde zaken aangekaart kunnen worden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zou nooit uit het niets mogen komenHow can I make this topic about me?![]()
Preciesquote:Op vrijdag 4 april 2025 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. In principe hoor je het hele jaar door om de zoveel weken een bila met je leidinggevende te hebben, waarin bepaalde zaken aangekaart kunnen worden.![]()
Zo is het formeel.quote:
In de praktijk daar het er wat anders aan toe.How can I make this topic about me?![]()
Ik had gisteren nog een nagesprek met TL na het gesprek van vorige week en dat ik zowel verbaal en non verbaal afgelopen week niet mijn eigenlijke zelf was.
Waarop ik ook zei: heb ik afgelopen jaar hard mijn best gedaan, mijn kunnen laten zien en dan beginnen jullie voor de duizendste keer weer te zeiken over welke rol ik graag wil doen. Ik heb zelfs gezegd dat ik een leuk jaar heb gehad en dat mijn werkzaamheden leuk waren. Hoezo moet ik dan weer aangeven in welke rol ik mezelf zie? Dat geeft de hele tijd het gevoel dat ik mijn werk wel goed doe, maar dat ik het eigenlijk niet meer zou moeten doen.
Krijg je het antwoord terug: ja zo is dat nou ook weer niet bedoeld, maar meer een zin om aan te geven dat ik zelf mijn baan kon kiezen.
Ik: Ik ben er klaar mee om dat steeds aan te geven, want wat ik wil mag niet. Dus kom zelf maar met een voorstel, laat ik vanzelf wel weten of ik het er mee eens ben. (en in mijn hoofd zei ik: aangezien jullie het toch zo goed weten)Trotste mama van Ambar
Ik wacht geduldig af of niet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaan ze niet doen, zelf komen met een voorstel.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: