Niet dat ik weet hoe je dat dan wel afleest aan iemand, maar zo denken lijkt me echt vermoeiend.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
OMG een vrouw lachte naar me! Ze wil me!
Ja dat lijkt mij ook zeer vermoeiend.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet dat ik weet hoe je dat dan wel afleest aan iemand, maar zo denken lijkt me echt vermoeiend.Dan moet je toch meerdere keren per dag denken "Die wil mij! Oh nee, toch niet."
Die denkt volgens mij daarna in plaats van "oh nee toch niet", "ook dit domme wijf snapte niet wat ik wilde zeggen!".quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet dat ik weet hoe je dat dan wel afleest aan iemand, maar zo denken lijkt me echt vermoeiend.Dan moet je toch meerdere keren per dag denken "Die wil mij! Oh nee, toch niet."
Toen de eerste vluchtelingen uit Oekraïne op de Nederlandse treinstations arriveerden stond half Marokkaans Nederland op het perrons te wachten met een tentje.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is geen gebruikelijk, laat staan normaal, gedrag van venten ergens in de 50quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
Een paar jaar geleden had ik dat. Thuiswerken ivm corona en dan iedere dag met se lunch rondje lopen in het park.
Wel meer mensen buiten natuurlijk, dus ik groette gewoon iedereen die ik tegenkwam met een glimlach erbij. Zoals normaal in deze regio.
1 vent van ergens in de 50 die na een paar keer dacht dat ik hem wel wilde.die ging vervolgens iedere keer achter me aan met dat hij goed voor me zou zorgen en dat we mooie kindjes zouden krijgen
![]()
Dus naar hem heb ik in het voorbijgaan alleen nog maar gegromd dat ie me met rust moest laten
Dat is een psychiatrische patiënt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
Een paar jaar geleden had ik dat. Thuiswerken ivm corona en dan iedere dag met se lunch rondje lopen in het park.
Wel meer mensen buiten natuurlijk, dus ik groette gewoon iedereen die ik tegenkwam met een glimlach erbij. Zoals normaal in deze regio.
1 vent van ergens in de 50 die na een paar keer dacht dat ik hem wel wilde.die ging vervolgens iedere keer achter me aan met dat hij goed voor me zou zorgen en dat we mooie kindjes zouden krijgen
![]()
Dus naar hem heb ik in het voorbijgaan alleen nog maar gegromd dat ie me met rust moest laten
49 daarentegen? Onverbeterlijke schobbejakken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit is geen gebruikelijk, laat staan normaal, gedrag van venten ergens in de 50
Dit trouwens ook nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit denk ik dan weer wel iedere dag.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die denkt volgens mij daarna in plaats van "oh nee toch niet", "ook dit domme wijf snapte niet wat ik wilde zeggen!".
quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit denk ik dan weer wel iedere dag.
Ok Andrew Tate.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit denk ik dan weer wel iedere dag.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had de kamelia gesnoeid, de fuck?!zoveel bloemen
Dat weet ik. Ik ken meer venten van in de 50 en die zijn wel normaalquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik tel niet he, dat weet jequote:Op vrijdag 4 april 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik ken meer venten van in de 50 en die zijn wel normaal
Hier valt ie ook uit maar heeft ook nog nieuwe knoppen. Weet niet wanneer ie uitgebloed isquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn Camelia bloeit al weken. Die begint alweer uit te vallen
quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooi!Flink snoeien helpt vaak wel goed ja. Hier ook een boom helemaal gekortwiekt in de herfst, en die heeft er nog nooit zo groen en vol uitgezien.
30 km!!!!!!!!!! Dat je het nog even probeert vind ik alsnog kansloos maar ok, maar dat je dit zo lang volhoudtquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die denkt volgens mij daarna in plaats van "oh nee toch niet", "ook dit domme wijf snapte niet wat ik wilde zeggen!".
hahahaha, ik zie nu oprecht voor me dat je gaat grommen. Dat zou echt geniaal zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
![]()
Zelfs dan ken ik nog meer normale 50 achtige ventenquote:
Grrrrrrrquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, ik zie nu oprecht voor me dat je gaat grommen. Dat zou echt geniaal zijn.
"Oh ze heeft het warm denk ik"quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik het pas zou denken als ze voor me staat en haar kleren uit trekt, en zelfs dan zou ik waarschijnlijk nog even twijfelen.
"It's a trap!"quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik het pas zou denken als ze voor me staat en haar kleren uit trekt, en zelfs dan zou ik waarschijnlijk nog even twijfelen.
samequote:Op vrijdag 4 april 2025 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
En nu zit ze vastgebonden in je kelder?quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest deze week aan je denken op werk zwab. Want ik was met een oudere vrouwelijke collega (50+) aan het babbelen en het ging over mishandelingen oid. En toen zei ze iets van 'dan ben je geschift, of je moet van sm houden'. En toen zei ik iets van 'ja, niks mis mee'. En toen ging het over sm. Niet heel diepgaand maar wel duidelijk dat zij dat ook wel leuk vond, zie je, kan gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |