Bedankt voor je desinformatie. Ga vooral door met je overbewerkte voeding. Goed voor lichaam en geest.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vooral als datgene wat wordt gezegd weer desinformatie is zoals dat voor de soja voor vleesvervangers hele regenwouden worden gekapt of dat een mens vlees nodig heeft om gezond te blijven.
Daarom leven vegetariërs langer! Nou begrijp ik het!quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bedankt voor je desinformatie. Ga vooral door met je overbewerkte voeding. Goed voor lichaam en geest.
Gemiste kans.quote:Op vrijdag 4 april 2025 09:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik mis de stemoptie "overrijden met eigen trekker".
Die krijgen ook massaal darmkanker en diabetesquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:16 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Daarom leven vegetariërs langer! Nou begrijp ik het!
Ik eet vrijwel geen overbewerkte voeding hoor? Maar als je inhoudelijk niets te melden hebt moet je maar dingen gaan verzinnen, dat begrijp ikquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bedankt voor je desinformatie. Ga vooral door met je overbewerkte voeding. Goed voor lichaam en geest.
Totdat de pleuris uitbreekt. Succes met je brandneteldieetquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:16 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Daarom leven vegetariërs langer! Nou begrijp ik het!
Houd je desinformatie voor je als je niet van repliek gediend bent.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik eet vrijwel geen overbewerkte voeding hoor? Maar als je inhoudelijk niets te melden hebt moet je maar dingen gaan verzinnen, dat begrijp ik
Lol watquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Houd je desinformatie voor je als je niet van repliek gediend bent.
Wij zijn omnivoren en geen herbivoren. Dus vlees en vis is onderdeel van ons dieet. Elke uitzondering die je erop maakt is desinformatie. En nee, voedingssupplementen zijn geen vervangers van een onnatuurlijk dieet.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Lol wat![]()
Welke desinformatie precies?
Zo schattig dat je denkt dat juist in een crisis dierlijk voedsel beter beschikbaar gaat zijn in 1 van de meest drukbevolkte gebieden ter wereld.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Totdat de pleuris uitbreekt. Succes met je brandneteldieet
Ik zou minder gokken als ik jou was.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:36 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zo schattig dat je denkt dat juist in een crisis dierlijk voedsel beter beschikbaar gaat zijn in 1 van de meest drukbevolkte gebieden ter wereld.
Laat me raden. Corona was maar een griepje, vaccins zijn eng, klimaat problemen bestaan niet en Trump is best een aardige president
Ja ik geef het op met deze user hoor, neem jij het maar overquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:36 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zo schattig dat je denkt dat juist in een crisis dierlijk voedsel beter beschikbaar gaat zijn in 1 van de meest drukbevolkte gebieden ter wereld.
Laat me raden. Corona was maar een griepje, vaccins zijn eng, klimaat problemen bestaan niet en Trump is best een aardige president
Vleeseters hebben nu eenmaal een langere ademquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja ik geef het op met deze user hoor, neem jij het maar over
Ja. Of een dikkere plaat voor de kopquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vleeseters hebben nu eenmaal een langere adem
Ter verdediging.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja. Of een dikkere plaat voor de kop.
quote:Op donderdag 3 april 2025 23:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dit vind ik al net zo'n vermoeiende topicdodende standaardpost als die van users die een extra burger zeggen te gaan eten in een topic over vega's.
Het zijn beide vermoeiende topicdodende standaardposts. Dat is de vergelijking. Is wel moeilijk te destilleren uit een post van één zin natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:35 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Deze vergelijking. Hier gaat het daadwerkelijk om hypocrisie en een dubbele standaard tav welk dier wel bruut gedood mag worden en welk dier niet.
Het andere is gewoon een opportunistische tokkie uitspraak om anderen te ondermijnen.
Corona was een grapje gebasseerd op een misverstand.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:36 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |