met Jill was laatste dag grootste spelquote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren hoor. Laatste dag is laatste 3 jaar sowieso de hele dag hangen, beetje dansen en klaar maken onder begeleiding van urenlang muziek. Wat ook gezellig is ;p
Snap dit niet. Heb ik niet gezegd dus is geplakt en geknipt.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]freaky40 in BB / [BB 25-COS#676] Matige spaghetti
Laat gaanquote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]freaky40 in BB / [BB 25-COS#676] Matige spaghetti
Ohja freeze ook nog, maar een na laatste dag volgens mij omdat ze altijd nog wat langer met z’n drieën hadden.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:34 schreef Luna68 het volgende:
Als ik het mij goed herinner hadden ze vorig jaar de laatste dag een zon-/hangdag buiten en kregen ze even muziek en nog een persoonlijke freeze??!!
FEBO weerquote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap dit niet. Heb ik niet gezegd dus is geplakt en geknipt.
oh ja zo bedoel je, ja had gehoopt kaartjes te winnen maar helaasquote:Op donderdag 3 april 2025 22:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je wel kan meekijken op TikTok, mocht je geen kaartjes krijgen
Even gekeken niet geplakt geknipt of aangepastquote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap dit niet. Heb ik niet gezegd dus is geplakt en geknipt.
?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even helen niet geplakt geknipt of aangepast
Van 2021 herinner ik me niet, dus zou kunnen.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
met Jill was laatste dag grootste spel
met salar ook
Joh hij loopt een beetje te dollen.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken niet geplakt geknipt of aangepast
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken niet geplakt geknipt of aangepast
jij zou moeten solliciteren voor de stem van BBquote:Op donderdag 3 april 2025 22:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoopte heel erg dat ik geen kaartjes zou winnen, en ik heb goed nieuws.. .dat is gelukt!
als dat gebeurt hoeven we gelukkig niet meer naar een boze Jordy in bed te kijken die ligt te janken bij zijn kaartjesquote:Op donderdag 3 april 2025 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik wil de reaktie van Jordy wel eens zien als die morgen als 2e naar buiten moet
Dan was het iemand anders via mijn account. Ik heb dat niet gezegd en daar laat ik het bij.quote:
lol ... ik denk niet dat ik dat beter kan.. hahaquote:Op donderdag 3 april 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij zou moeten solliciteren voor de stem van BB
ik denk van welquote:Op donderdag 3 april 2025 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
lol ... ik denk niet dat ik dat beter kan.. haha
Ik vind zijn huidige gedrag ook wel en beetje apartquote:Op donderdag 3 april 2025 22:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
als dat gebeurt hoeven we gelukkig niet meer naar een boze Jordy in bed te kijken die ligt te janken bij zijn kaartjes
Dank je. Je moet het wel willen hè, dat je dan ook een beetje voor Milena kiest.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het stappenplan:
Stap 1 : Ga naar de website van Big Brother
Stap 2 : Log in
Stap 3 : Kies de knop dat je wilt stemmen.
Stap 4 : Kies de persoon die een plaatje van Milena op heeft gespeld.
Stap 5 : Stem
You're welcome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |