Gewoon omdat dat kanquote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef kater1 het volgende:
Hoe kan iemand stemmen voor een persoon met een plaatje van Milena opgespeld?
welke tv??quote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik denk dat ze nog wel een opdracht krijgen of meerdere de komende uren. Er moet ook nog wat TV gemaakt worden.
Het stappenplan:quote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef kater1 het volgende:
Hoe kan iemand stemmen voor een persoon met een plaatje van Milena opgespeld?
Ze zeggen net zelf dat BB uitsprak dat alle uitdagingen zijn geweest. Tis klaarquote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik denk dat ze nog wel een opdracht krijgen of meerdere de komende uren. Er moet ook nog wat TV gemaakt worden.
er is alleen een liveshowquote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het reguliere deel van de liveshow, de afgelopen 24 uur vanaf nu.
Laat gaanquote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze zeggen net zelf dat BB uitsprak dat alle uitdagingen zijn geweest. Tis klaar
Nee hoor. Nooit, je ziet altijd nog wat er die 24 uur vanaf nu gebeurd is.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor. Nooit, je ziet altijd nog wat er die 24 uur vanaf nu gebeurd is.
Denk wel dat ze nog een recapje doen van de laatste momenten, was volgens mij altijd wel zo.quote:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Is dit net zo zeker als dat Sharice vanavond zou vertrekken?
alles wordt andersquote:Op donderdag 3 april 2025 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
er is vaak de laatste dag nog een groot spel gespeeldquote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk wel dat ze nog een recapje doen van de laatste momenten, was volgens mij altijd wel zo.
Denk ik niet hoor, geen reguliere uitzending. Wel een life programma met flash backs enz. Familie en oud deelnemersquote:Op donderdag 3 april 2025 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nooit gezegd dit.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je vindt dat die schoen je past, beantwoord ik deze graag.
[ afbeelding ]
ik denk dat zijn uren dit jaar ook gekort warenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is vaak de laatste dag nog een groot spel gespeeld
maar BB is dit jaar luier dan lui
Kan ik me niet herinneren hoor. Laatste dag is laatste 3 jaar sowieso de hele dag hangen, beetje dansen en klaar maken onder begeleiding van urenlang muziek. Wat ook gezellig is ;pquote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is vaak de laatste dag nog een groot spel gespeeld
maar BB is dit jaar luier dan lui
ik ookquote:Op donderdag 3 april 2025 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik wil de reaktie van Jordy wel eens zien als die morgen als 2e naar buiten moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |