https://www.onszaden.nl/sequoia-sempervirensquote:Op donderdag 3 april 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja precies besteld bij het braafste jongetje van de klas
Vuurspuwende cavia's?quote:Op donderdag 3 april 2025 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Hoe ziet een prompt van jou er uit dan? Want ik gaf op en probeerde vlammenwerpers, maar toen hielde ze geweren vast en waren er random wat vuurballetjes in de lucht die niets te maken hadden met de cavia's of de wapens.
Dit was letterlijk 'guinea pig flamethrower'quote:Op donderdag 3 april 2025 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Hoe ziet een prompt van jou er uit dan? Want ik gaf op en probeerde vlammenwerpers, maar toen hielde ze geweren vast en waren er random wat vuurballetjes in de lucht die niets te maken hadden met de cavia's of de wapens.
Het is oneerlijk. Ik begon simpel, werd steeds specifieker, en meh meh meh.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was letterlijk 'guinea pig flamethrower'
Oh, dat is een stuk voordeligerquote:Op donderdag 3 april 2025 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.onszaden.nl/sequoia-sempervirens
Dat is wel vaker met die ai beelden, soms is het 3x klikken en je hebt precies wat je hebt, en de andere keer ben je uren bezig en heb je alsnog eigenlijk net niksquote:Op donderdag 3 april 2025 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is oneerlijk. Ik begon simpel, werd steeds specifieker, en meh meh meh.
"Met een beetje geduld lukt het echt om zaadjes te kwieken, mijne mammoetboom is all 10cm lang en heeft vol blaadjes vergeet niet kunstmest te toevegen voor een gezonde boompje!"quote:
Bedankt voor uw bestelling! Hieronder kunt u zien wat u besteld heeft en welke gegevens u heeft ingevuld.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Met een beetje geduld lukt het echt om zaadjes te kwieken, mijne mammoetboom is all 10cm lang en heeft vol blaadjes vergeet niet kunstmest te toevegen voor een gezonde boompje!"
Jaap en de bonenstaak.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor uw bestelling! Hieronder kunt u zien wat u besteld heeft en welke gegevens u heeft ingevuld.
Kustmammoetboom (Sequoia sempervirens) 1 ¤ 4,00 ¤ 4,00
Mammoetboom (Sequoiadendron giganteum) 1 ¤ 4,00 ¤ 4,00
Grote plannenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor uw bestelling! Hieronder kunt u zien wat u besteld heeft en welke gegevens u heeft ingevuld.
Kustmammoetboom (Sequoia sempervirens) 1 ¤ 4,00 ¤ 4,00
Mammoetboom (Sequoiadendron giganteum) 1 ¤ 4,00 ¤ 4,00
Voor minder doen we het nietquote:
Ik wil nog altijd eens een baobab groeien, en dan als bonsai houden of zo.quote:
Ben benieuwd hoe dat kiemen bij de sequoia's gaat, zijn in het wild hele moeilijke zaden, die kiemen alleen maar na een bosbrand als de zaden genoeg zijn uitgedroogd door het vuurquote:Op donderdag 3 april 2025 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd eens een baobab groeien, en dan als bonsai houden of zo.
[ afbeelding ]
https://www.onszaden.nl/Adansonia-grandidieri
Ik heb het een keer eerder geprobeerd, maar toen heb ik het kiemen een beetje verpest. Ze kwamen wel uit maar gingen vrijwel meteen dood. Denk dat ze te vochtig bleven of zo.
Dus bij Ede staan straks allemaal sequoia's?quote:Op donderdag 3 april 2025 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat kiemen bij de sequoia's gaat, zijn in het wild hele moeilijke zaden, die kiemen alleen maar na een bosbrand als de zaden genoeg zijn uitgedroogd door het vuur
Oeh, dan kunnen we dat straks het CherryLips Sequoia National Park noemenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus bij Ede staan straks allemaal sequoia's?
Dat die hier niet heel de tijd hoeft te vechten tegen weerextremen en daarom helemaal losgaatquote:Op donderdag 3 april 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
Er staan een aantal sequoia's in Nederland, in botanische tuinen en arboretums. Was wel grappig geweest als het een invasieve soort was gebleken. Ineens overal kneiterhoge bomen.
755 stuks,quote:Op donderdag 3 april 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
Er staan een aantal sequoia's in Nederland, in botanische tuinen en arboretums. Was wel grappig geweest als het een invasieve soort was gebleken. Ineens overal kneiterhoge bomen.
Oeh tofquote:Op donderdag 3 april 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus bij Ede staan straks allemaal sequoia's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |