abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217276092
Seriously, waarom is het ALTIJD prachtig weer als ik binnen moet zitten? De sun is shining, birds are singing, mensen zitten lachend op terraces met een ice-cold biertje, en ik? Ik zit hier. Inside. Achter een screen. Working. Terwijl ik eigenlijk in het park zou moeten liggen met een ice cream.

En natuurlijk, zodra het weekend is of ik eindelijk een day off heb, trekken de clouds samen en begint het te rainen. Is this a conspiracy? Heeft iemand een button om mijn vrije dagen systematisch te ruineren? Waar kan ik een complaint indienen tegen dit outrageous injustice?

Ik eis een mandatory "mooiweerverlofdag" voor iedereen die inside moet werken. Vitamin D is belangrijk, mental health ook. En let’s be honest: hoeveel mensen zijn nu écht productive als ze steeds longing out the window kijken?

So, als iemand weet where I can officially sue the weather, let me know. Until then, blijf ik hier sitting, sulkend achter mijn desk terwijl de world outside life viert. :(
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_217276107
Is dat eerste woordje niet met 1 L op het einde?
pi_217276131
Je zit helemaal niet te werken, maar te fokken. Dus dan kan je net zo goed naar buiten gaan.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_217276146
Oke Anna-Sofie.
pi_217276148
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 16:21 schreef knoopie het volgende:
Je zit helemaal niet te werken, maar te fokken. Dus dan kan je net zo goed naar buiten gaan.
Ja want jij bent topicstarter en weet het natuurlijk beter :O
pi_217276169
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2025 16:22 schreef Cockwhale het volgende:
Oke Anna-Sofie.
ze drinkt enkel maar limonade.
Die ik dan voor haar mag gaan halen.
Cigaretten die vind ze smerig.
Popmuziek kan ze niet waarderen.
Elke deur houd ik voor haar open.
Ik ga zelfs met haar hondje lopen.
Anna Sofie. Anna Sofie.
  donderdag 3 april 2025 @ 16:31:15 #7
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217276247
Hey yo, what up man, this is for all my fans out there on FOK!. I might look as Tupac, but I'm not Tupac, you know. I walk on the street every day, people asking me yo, but are you Tupac yo, why didn't you tell on the album that you are in Holland? I'm not Tupac man, I only look like him.

So fuck you and fuck Tupac, cause I don't give a fuck. And he's not under my bed or so, moet je maar effe kijken, maar I'm not Tupac. So fuck that and don't ask me on the street van I'm Tupac, cause I'm not Tupac.

Later, peace.
Je bent een waardeloze agent.
pi_217276350
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hey yo, what up man, this is for all my fans out there on FOK!. I might look as Tupac, but I'm not Tupac, you know. I walk on the street every day, people asking me yo, but are you Tupac yo, why didn't you tell on the album that you are in Holland? I'm not Tupac man, I only look like him.

So fuck you and fuck Tupac, cause I don't give a fuck. And he's not under my bed or so, moet je maar effe kijken, maar I'm not Tupac. So fuck that and don't ask me on the street van I'm Tupac, cause I'm not Tupac.

Later, peace.
Woord aan je moeder's eigen. Piesjes!
  donderdag 3 april 2025 @ 17:15:37 #9
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217276666
TS krijgt veel teveel betaald voor het werk wat hij doet.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  donderdag 3 april 2025 @ 18:18:04 #10
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_217277103
Whahaha Engels en Nederlands door elkaar!
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  donderdag 3 april 2025 @ 19:36:22 #11
503746 Hogwarts
School of swag
pi_217278062
Okay need you knowen.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_217278755
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 16:22 schreef Jeo_Boden het volgende:

[..]
Ja want jij bent topicstarter en weet het natuurlijk beter :O
Je hoeft geen wetenschapper te zijn, om te begrijpen dat TS aan het fokken was op het moment dat hij zijn topic schreef, toch?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')