abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217274296
quote:
Naval Academy Staff Removed Display on Female Jewish Graduates for Hegseth Visit

The U.S. Naval Academy has confirmed that officials there removed items commemorating female Jewish graduates from a historic display ahead of a visit to the school by Defense Secretary Pete Hegseth on Tuesday.

The Military Religious Freedom Foundation, or MRFF, a nonprofit group that advocates for religious freedom, first reported on the move after its members noticed the removal of the items on display at the Commodore Uriah P. Levy Center and Jewish Chapel.
Nog veel langer artikel, maar wel Engels.
https://www.military.com/(...)s-hegseth-visit.html

Gratis vertaaldienst:
https://translate.google.com/?sl=en&tl=nl&op=translate

TLDR: minister is zo breekbaar dat voor een bezoek aan een school honderden boeken en een expositie over joodse vrouwen die daar gestudeerd hebben weggehaald moesten worden. Na ophef mogen de vrouwen bij gratie gods wel terugkomen.

Een van de schokkende foto's met een jood erop. Gelukkig gecensureerd voor onze Trump fans hier.
pi_217274547
En de conclusie is..

Dat Hegseth alles dat DEI was verwijderd wilde hebben, waarmee hij in principe alle vrouwen / minderheden -van àlle religies en achtergronden- miskent en schoffeert.

Maar dat er ook Joodse vrouwen tussen zaten, ja DAT doet de alarmen afgaan. Die andere vrouwen die geschoffeerd zijn -tsja eh boeiend, zou het nieuws niet halen- maar een joodse vrouw nondeju! Thats the limit!!

Dan is het wereldnieuws, getuige t feit dat ik dit zojuist gelezen heb.

Heb ik t mis? Ik hoor t graag.
  Moderator donderdag 3 april 2025 @ 13:49:05 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217274715
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2025 13:28 schreef Buikbrein het volgende:
En de conclusie is..

Dat Hegseth alles dat DEI was verwijderd wilde hebben, waarmee hij in principe alle vrouwen / minderheden -van àlle religies en achtergronden- miskent en schoffeert.

Maar dat er ook Joodse vrouwen tussen zaten, ja DAT doet de alarmen afgaan. Die andere vrouwen die geschoffeerd zijn -tsja eh boeiend, zou het nieuws niet halen- maar een joodse vrouw nondeju! Thats the limit!!

Dan is het wereldnieuws, getuige t feit dat ik dit zojuist gelezen heb.

Heb ik t mis? Ik hoor t graag.
ja volgens mij heb je het mis
dit is al een tijdje aan de gang, hier ook een paar keer over gelezen, heel vreemd allemaal

quote:
Pentagon webpage for Charles C Rogers restored after outcry
https://www.theguardian.c(...)dal-of-honor-veteran

zijn meer voorbeelden van en totaal geen verklaring
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 3 april 2025 @ 14:07:34 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217274885
Die TT :?
pi_217274954
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2025 14:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Die TT :?
"Naval Academy Staff Removed Display on Female Jewish Graduates for Hegseth Visit" past niet in het korte blok wat je daarvoor hebt. Verder weten weinig mensen wie Hegseth is dus heb ik hem maar vervangen met Trump minister.
  donderdag 3 april 2025 @ 17:33:21 #6
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_217276767
quote:
88s.gif Op donderdag 3 april 2025 13:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
dit is al een tijdje aan de gang, hier ook een paar keer over gelezen, heel vreemd allemaal
[..]

Verwijderde men ook pagina's gewijdt aan blanke helden? Of mochten die pagina's wel blijven staan?
Krekker is de bom!
pi_217276796
Blomberg komt langs
pi_217282881
quote:
88s.gif Op donderdag 3 april 2025 13:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
[..]

Wat een triestigheid :( eer je veteranen, altijd, ongeacht afkomst, etc.
  Moderator vrijdag 4 april 2025 @ 10:01:11 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217282927
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2025 17:33 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Verwijderde men ook pagina's gewijdt aan blanke helden? Of mochten die pagina's wel blijven staan?
Ik denk het niet?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 4 april 2025 @ 10:08:44 #10
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_217282989
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2025 17:38 schreef Jed1Gam het volgende:
Blomberg komt langs
Tom?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_217285366
Tot de dag dat Hegseth zèlf tot een minderheid behoort.. dat vind ik nu al, als ik sommige van zn uitspraken zie :')

In reactie op aantijgingen van ontrouw aan t adres van Hegseth, antwoordde hij dit:

"I have failed in things in my life, and thankfully, I’m redeemed by my lord and savior, Jesus Christ”

Zucht :N en deze man denkt dan e.o.a. Moral Highground te hebben om anderen de les te lezen, om minderheden te Piepelen :D

Het is hilarisch, als het niet zo in en in triest is. Hij meent waarschijnlijk geen zak van wat die zegt en gelooft alleen voor de buhne.

Dat maakt het imho eigenlijk nog erger.

Ik begrijp werkelijk niet, waarom wij niet allen dagelijks deze religie onder inmense druk zetten: non-stop, onaflatende, en met de dag toenemende pressie.. geen millimeter van hun Bullshit mag passeren zonder dat het wordt verpletterd!

Het is over en uit, Game Over, het is allang duidelijk wat Christendom is, waar het vandaan komt, waar het voor is ontworpen, door wie, en voor wie. Begrijp je dit niet, dan heb je wat gemist: je loopt hopeloos achter sorry. Er is geen excuus meer!!

Het moet wmb bestreden worden met dezelfde "furie", vastberadendheid en "allergie" als waarmee anti-semitisme wordt bestreden, zo zouden de religies ZELF bestreden moeten worden (right back at ya!).

Ik vrees echt, heb dit evht zo vaak al gezegd op Fok, dat we de kwalijke, abusievelijke, manipulerende rol en impact van religie op het verloop van de politiek -op de loop der geschiedenis- zwààr onderschatten en veel te laks zijn.. of murw, ik weet niet wat het is.

Stop in vredesnaam met het doorgeven aan de kinderen, gewoon.. stop!! En laat het doodbloeden en uitfaseren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Buikbrein op 04-04-2025 15:10:34 ]
pi_217285596
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2025 15:02 schreef Buikbrein het volgende:
Tot de dag dat Hegseth zèlf tot een minderheid behoort.. dat vind ik nu al, als ik sommige van zn uitspraken zie :')

In reactie op aantijgingen van ontrouw aan t adres van Hegseth, antwoordde hij dit:

"I have failed in things in my life, and thankfully, I’m redeemed by my lord and savior, Jesus Christ”

Zucht :N en deze man denkt dan e.o.a. Moral Highground te hebben om anderen de les te lezen, om minderheden te Piepelen :D

Het is hilarisch, als het niet zo in en in triest is. Hij meent waarschijnlijk geen zak van wat die zegt en gelooft alleen voor de buhne.

Dat maakt het imho eigenlijk nog erger.

Ik begrijp werkelijk niet, waarom wij niet allen dagelijks deze religie onder inmense druk zetten: non-stop, onaflatende, en met de dag toenemende pressie.. geen millimeter van hun Bullshit mag passeren zonder dat het wordt verpletterd!

Het is over en uit, Game Over, het is allang duidelijk wat Christendom is, waar het vandaan komt, waar het voor is ontworpen, door wie, en voor wie. Begrijp je dit niet, dan heb je wat gemist: je loopt hopeloos achter sorry. Er is geen excuus meer!!

Het moet wmb bestreden worden met dezelfde "furie", vastberadendheid en "allergie" als waarmee anti-semitisme wordt bestreden, zo zouden de religies ZELF bestreden moeten worden (right back at ya!).

Ik vrees echt, heb dit evht zo vaak al gezegd op Fok, dat we de kwalijke, abusievelijke, manipulerende rol en impact van religie op het verloop van de politiek -op de loop der geschiedenis- zwààr onderschatten en veel te laks zijn.. of murw, ik weet niet wat het is.

Stop in vredesnaam met het doorgeven aan de kinderen, gewoon.. stop!! En laat het doodbloeden en uitfaseren.
Je kan stoppen met het doodsbang maken van je kinderen met je fundi religie, of je kan ook gewoon wat kruistocht tattoos nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')