abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217862763
Wow, dat is wel heel relaxt! Dan heb je ook alle tijd om ook een dagje strand en Everglades te pakken idd!
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:44:30 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_217870728
Zou dan richting St.Petersburg gaan voor strand :)

Je kan ook een dagje naar Tampa en daar bijv. naar Bush Garden's (supertof park met veel toffe achtbanen) of cruiseschepen uitzwaaien vanaf Cocoa Beach.
Vergeet ook niet een keer bij een Cheesecake Factory te gaan eten. Niet heel bijzonder (wel prima eten en prima prijs-kwaliteitverhouding en nee, je redt het niet tot het cheesecake-dessert) , maar het is wel een ervaring om ene menukaart van 50 pagina's te hebben ;)
Old Town Kissimmee is ook leuk, zeker op een avond als er een auto-parade is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 30 juli 2025 @ 07:36:49 #53
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_218367187
Over minder dan 4 weken mogen we weer! Dit keer 3 wekan lang, waarvan 2 weken ook echt in een Disney hotel. Naast alle parken gaan we ook naar het h2o afterglow event in Typhoon Lagoon. En een dagje resort hoppen en pin traden
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 30 juli 2025 @ 12:11:12 #54
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_218369059
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 07:36 schreef superkimmi het volgende:
Over minder dan 4 weken mogen we weer! Dit keer 3 wekan lang, waarvan 2 weken ook echt in een Disney hotel. Naast alle parken gaan we ook naar het h2o afterglow event in Typhoon Lagoon. En een dagje resort hoppen en pin traden
Heerlijk vooruitzicht. Welk hotel? Ruwe planning? Lightning lanes?
pi_218370707
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 07:36 schreef superkimmi het volgende:
Wij zijn er nu. Dag 7 ondertussen. Het is echt ontzettend warm. Hou daar rekening mee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 31 juli 2025 @ 11:10:27 #56
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_218377145
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 12:11 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Heerlijk vooruitzicht. Welk hotel? Ruwe planning? Lightning lanes?
All star sports. Geen lightning lane, we gaan voor DAS (weten dat het strikter is nu). Ruwe planning is alle parken 2x.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 15:01 schreef Vicky het volgende:

[..]
Wij zijn er nu. Dag 7 ondertussen. Het is echt ontzettend warm. Hou daar rekening mee.
Ja dat weten we. Ook ruim ervaring mee.
Wordt derde keer in deze periode. Eind augustus/begin september zijn de parken vrij rustig.
  donderdag 31 juli 2025 @ 15:21:09 #57
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218379162
Ons eerste bezoek aan Disney World Florida was in 1994.
Animal Kingdom bestond nog niet en de parade van Aladdin liep net door de straten van Disney's Hollywood Studios.

In 2008 hebben we het nogmaals bezocht. Inclusief Animal Kingdom toen, wat een beetje tegenviel.

Wat is er sindsdien veranderd?
  FOK!Fotograaf donderdag 31 juli 2025 @ 15:25:19 #58
364681 over_hedge
pi_218379191
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2025 15:21 schreef MadMaster het volgende:
Ons eerste bezoek aan Disney World Florida was in 1994.
Animal Kingdom bestond nog niet en de parade van Aladdin liep net door de straten van Disney's Hollywood Studios.

In 2008 hebben we het nogmaals bezocht. Inclusief Animal Kingdom toen, wat een beetje tegenviel.

Wat is er sindsdien veranderd?
Avatar zit in Animal Kingdom. Zeker moeite waard
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 31 juli 2025 @ 15:27:00 #59
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218379202
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 15:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik zag dat Star Wars ook een plekje heeft gevonden in de Hollywood Studio's, maar ik ben niet zo van de sci-fi en fantasy…
  FOK!Fotograaf donderdag 31 juli 2025 @ 15:29:19 #60
364681 over_hedge
pi_218379217
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2025 15:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik zag dat Star Wars ook een plekje heeft gevonden in de Hollywood Studio's, maar ik ben niet zo van de sci-fi en fantasy…
Geen fantasy. Dan blijft er weinig over in Disney :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 31 juli 2025 @ 15:33:01 #61
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_218379243
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 15:29 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Geen fantasy. Dan blijft er weinig over in Disney :P
:D
Fantasia > Fantasy

Buzz Lightyear hebben we in 2008 ook meegemaakt in Disney's Magic Kingdom, maar dat was ook al niet ons ding.
Ik ben meer van de Disney classics, dan wat ze tegenwoordig produceren… :P
pi_218382648
quote:

[..]
Rise en Smugglers run zijn echt heel gaaf en zeker een aanrader om te doen (met LL)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218382656
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 15:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Navi River vonden we al geweldig. Flight doen we overmorgen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf donderdag 31 juli 2025 @ 22:44:48 #64
364681 over_hedge
pi_218383604
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2025 21:25 schreef Vicky het volgende:

[..]
Flight is zo freaking cool.
pi_218383994
Wij vonden Navi River echt niets aan :D Zelfs Living with the Land is nog een stuk interessanter. We doen hem wel als verplicht nummertje, maar als je een attractie over moet slaan, staat die met stip bovenaan. Langer dan 10 minuten daarvoor wachten doen we niet meer. Flight is echt veel toffer! Maar dat is wel een attractie die je goed moet plannen, anders sta je zo'n 75 minuten in de rij. Wij hebben hem meerdere keren met max 30 minuten wachten kunnen pakken. Het gebied is wel erg mooi, zeker in het donker!

Maar de parken zijn echt enorm veranderd de afgelopen tig jaar. Wij zijn voor het eerst in 2012 ofzo geweest en dat was al een wereld van verschil tov 2023. En de Star Wars en Avatar werelden zijn echt heel tof gemaakt, ook als je de films niet zo leuk vind. Ik denk dat je van Hollywood Studio's over een half jaartje vrijwel niets meer herkent, dan hebben ze alles 'recent' onder handen genomen, ook het gedeelte voor Star Wars Launch Bay wordt binnenkort vervangen.

Maar ik denk dat alleen Frozen dan in je straatje valt, als dat al niet te nieuw is. En wellicht the little mermaid en de seven dwarfs mine train, maar ik weet niet van wanneer die zijn.
  FOK!Fotograaf donderdag 31 juli 2025 @ 23:27:09 #66
364681 over_hedge
pi_218384000
Navi River vind ik ook niet zo boeiend. Maar Flight 1 van de tofste attracties van disney!
pi_218384026
Wij vonden Navi erg mooi
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf zondag 3 augustus 2025 @ 15:26:08 #68
364681 over_hedge
pi_218406268
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2025 21:25 schreef Vicky het volgende:

[..]
En? Hoe was het
  Public Relations / Redactie Film zondag 3 augustus 2025 @ 16:52:43 #69
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_218407823
Navi is leuk als je niet moet wachten. Flight of Passage is samen met Soarin wel een magisch hoogtepunt
pi_218408191
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 15:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]
En? Hoe was het
Wow! Gewoon wow!
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 16:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Navi is leuk als je niet moet wachten. Flight of Passage is samen met Soarin wel een magisch hoogtepunt
Navi was 65 minuten. Vonden we te lang.
Wel 2x Everest kunnen doen binnen 10m. Lang leve single riders. Gister was de laatste keer AK. Vandaag doen we Blizzard beach. Morgen Epcot (o.a. Soarin met LL), overmorgen beginnen er met Epcot want ontbijt bij Akerhus, daarna naar HS.. nog 1x in Gardians. Vanaf woensdag duiken we in de wereld van Universal. De 10e nog 1x naar Disney. Allerlaatste dag MK.

We houden een blog bij.. mocht je mee willen lezen, stuur maar een PB.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218420131
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 17:19 schreef Vicky het volgende:

[..]
Wow! Gewoon wow!
[..]
Navi was 65 minuten. Vonden we te lang.
Wel 2x Everest kunnen doen binnen 10m. Lang leve single riders. Gister was de laatste keer AK. Vandaag doen we Blizzard beach. Morgen Epcot (o.a. Soarin met LL), overmorgen beginnen er met Epcot want ontbijt bij Akerhus, daarna naar HS.. nog 1x in Gardians. Vanaf woensdag duiken we in de wereld van Universal. De 10e nog 1x naar Disney. Allerlaatste dag MK.

We houden een blog bij.. mocht je mee willen lezen, stuur maar een PB.
Ik ben wel benieuwd wat je van Blizzard Beach vindt! Wij zijn groot fan van Typhoon Lagoon, maar tot nu toe alle keren dat wij gingen was Blizzard al dicht. Dit keer gaan we er onze eerste dag Disney doorbrengen, dankzij de gratis waterpark op aankomst. Blizzard is dan nog net open
pi_218420424
Heb je niet het standaard Europese 14-daagse ticket superkimmi? Want daarmee kun je elke dag naar een waterpark in principe, dus het gratis waterpark bij aankomst is dan niet echt van toepassing.

Wij vonden Blizzard Beach erg leuk! De thematisering is veel uitgebreider en het zwembad voor kinderen is erg tof, zowel die voor de kleintjes (met Frozen) als voor de grotere kinderen (een soort trainingskamp met oa kabelbaan boven het water en van die drijvende ijsschotten). De glijbanen met de matjes zijn ook erg leuk, al zijn ze wel absurd streng met wanneer je mag glijden waardoor het tergend lang duurt bij de glijbaan waarbij je met tig tegelijk kan. De bandenglijbanen aan de achterkant zijn een stuk rustiger en daar hoef je je band niet te tillen. En ze hebben geweldige ijsjes in de buurt van dat trainingskamp, waarbij ik aanraad om er een te delen, zo groot zijn ze.

Al met al vind ik het een erg leuk waterpark, maar Typhoon Lagoon wint het wel dankzij de wavepool en de grote vierpersoons bandenglijbaan.

Direct naast Blizzard Beach ligt overigens de mini-golfbaan winter summerland. Ook leuk om te doen en als je voor 4 uur start is het ook gratis met je 14-daagse pas.
pi_218420564
Wij vonden Blizzard heel mooi opgezet. Heel veel bedjes onder de bomen waardoor je schaduw hebt. Dat heeft Typhoon minder.
Ik vond de grote golf van TL erg leuk. Heb in beide parken geen glijbanen gedaan. De kinderen wel.

Beide parken zijn mooi, maar niet te vergelijken.

Vandaag op Soarin, Guardians, Test Track en Frozen gedaan. Zo eten bij Garden Grill, daarna nog een keer Frozen met LL en daarna het vuurwerk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218422799
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 23:57 schreef FlyingFish het volgende:
Heb je niet het standaard Europese 14-daagse ticket superkimmi? Want daarmee kun je elke dag naar een waterpark in principe, dus het gratis waterpark bij aankomst is dan niet echt van toepassing.
Nee, we hebben dat de afgelopen 2x wel gedaan. Maar we hebben nu gekozen voor alles in 1 pakket bij disney afnemen dus hebben 10 dagen entree tot de parken. Als we dat deden kregen we namelijk 14 dagen mealplan gratis en dat scheelde nu wel echt veel geld. Daar kon de 14 dagen UK ticket niet tegenop
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:08:43 #75
39237 crew  H_T
2733
pi_218423710
quote:

[..]
Dat gebied en Rise of the Resistance zijn wel heel mooi en tof gedaan ^O^ En als je toch al in het park bent, kan je er net zo goed een kijkje nemen :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')