SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eta 1140
Dat is prachtig, heb ik onderweg nog ruimte voor een pitstopHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh lekkerquote:Op donderdag 3 april 2025 08:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goedlekker geslapen en net gewandeld. Hoe is het met meneer Jussie?
Hier ook goed hoor
![]()
![]()
Roadtrip playlist aan
Lets gooooo
Succes met bolken mensen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vanochtend mijn ex werkgever bellen dat ik niet inga op het aanbod mijn functie terug te nemen, zal een domper zijn voor ze
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oei, succes!quote:Op donderdag 3 april 2025 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
Vanochtend mijn ex werkgever bellen dat ik niet inga op het aanbod mijn functie terug te nemen, zal een domper zijn voor ze![]()
Komt wel goedquote:Ik heb mijn redenen op papier gezet dus dat scheelt. Dusdanig dat het niet aan hun ligt maar dat het voor mijn nieuwe situatie beter is er niet op in te gaan
Nier over hemquote:Op donderdag 3 april 2025 08:13 schreef _UserName_ het volgende:
Over Justin? Dat kan nooit een normale droom zijn geweestTrust nobody![]()
Jouw keuze, die moeten ze gewoon respecterenquote:Op donderdag 3 april 2025 08:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Komt wel goedIk heb mijn redenen op papier gezet dus dat scheelt. Dusdanig dat het niet aan hun ligt maar dat het voor mijn nieuwe situatie beter is er niet op in te gaan
![]()
![]()
Ik heb over Moon gedroomdquote:Op donderdag 3 april 2025 08:13 schreef _UserName_ het volgende:
Over Justin? Dat kan nooit een normale droom zijn geweest![]()
![]()
Ze hebben weinig keus iddquote:Op donderdag 3 april 2025 08:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jouw keuze, die moeten ze gewoon respecterenWel zal ik wat druk wegnemen bij ze maar niet onder contract
Dat is ook al fijn voor ze tochquote:Op donderdag 3 april 2025 08:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze hebben weinig keus iddWel zal ik wat druk wegnemen bij ze maar niet onder contract
![]()
![]()
Ja dat denk ik ook, alle beetjes helpen denk ik dan, het werk en de visie vind ik mooi, dus het is niet dat ik helemaal niks kan/wil betekenen zolang ik niet wat anders heb qua werk, daar hoor ik morgen nog weer meer overquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat n luxe dat je niet hoeft te werkrnquote:Op donderdag 3 april 2025 08:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, alle beetjes helpen denk ik dan, het werk en de visie vind ik mooi, dus het is niet dat ik helemaal niks kan/wil betekenen zolang ik niet wat anders heb qua werk, daar hoor ik morgen nog weer meer overTrust nobody![]()
Uh hoezo is dat een luxe als je niet hoeft te werken?quote:Op donderdag 3 april 2025 08:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat n luxe dat je niet hoeft te werkrn![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 08:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Uh hoezo is dat een luxe als je niet hoeft te werken?
Trust nobody![]()
Geeft nietquote:Op donderdag 3 april 2025 08:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij dat een luxe vind
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 08:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kijk bij eentje zo haar Maastunnel in in de trein![]()
![]()
Niet gek laten makenquote:Op donderdag 3 april 2025 08:36 schreef hemarookworst het volgende:
Hopen dat ik de dag overleef, veel op het programma![]()
Sterktequote:Op donderdag 3 april 2025 08:36 schreef hemarookworst het volgende:
Hopen dat ik de dag overleef, veel op het programmaTrust nobody![]()
Huh deze sprinter slaat schiedam over, vandaar dat ik sneller op mijn bestemming benUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Minder druk dan verwacht in de trein , kan zelfs zittenUw ADH vitamine Worst
Moet er niet aan denken om elke keer te moeten staanquote:Op donderdag 3 april 2025 08:53 schreef hemarookworst het volgende:
Minder druk dan verwacht in de trein , kan zelfs zitten![]()
![]()
Op dit tijdstip is dat wel vaker zoquote:Op donderdag 3 april 2025 08:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om elke keer te moeten staanUw ADH vitamine Worst
Das wel balenquote:Op donderdag 3 april 2025 08:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op dit tijdstip is dat wel vaker zo![]()
Niets mis meequote:Op donderdag 3 april 2025 09:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een beetje stelen, een beetje zuipenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja ongehoordquote:Op donderdag 3 april 2025 09:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mij bolken ook niet, en toch gebeurd het![]()
![]()
![]()
Ik heb geen zin in vandaag.
Tevens bolk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Geen idee. Niks aparts eigenlijk, maar voel de behoefte om terug naar bed te gaanquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Maar dat kan denk ik niet?quote:Op donderdag 3 april 2025 09:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee. Niks aparts eigenlijk, maar voel de behoefte om terug naar bed te gaan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey JuicyJustinquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 09:11 schreef hemarookworst het volgende:
Tijd om mijn AI work bot aan te zetten![]()
![]()
Ik zou ook wel een bot willen hebben, zodat ie voor mij kan bolken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb ikquote:Op donderdag 3 april 2025 09:12 schreef Lovely het volgende:
Ik zou ook wel een bot willen hebben, zodat ie voor mij kan bolken![]()
![]()
Ik ga er toch niet voor betalen, wat een afzetterij zegquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een botterham?quote:
Dan niet hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 09:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga er toch niet voor betalen, wat een afzetterij zeg![]()
![]()
Ik heb een bootquote:Op donderdag 3 april 2025 09:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot![]()
![]()
en nu in het noorsquote:Op donderdag 3 april 2025 09:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Haar naam is Anna en ze ligt hier in de slootThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja?quote:I'm surrounded by morons!
Dacht misschien kon jij het in het noors doenquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Maar waarom zou ik een Zweeds nr in het Noors doen?quote:Op donderdag 3 april 2025 09:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dacht misschien kon jij het in het noors doenI'm surrounded by morons!
wie ziet mijn oog daarquote:
de Heer Justin staat weer klaar
voor een bolk in de morgen
zodat de dag is zonder zorgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
waarom doen ze een zweeds nummer in het nederlandsquote:Op donderdag 3 april 2025 09:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik een Zweeds nr in het Noors doen?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie ziet mijn oog daar
de Heer Justin staat weer klaar
voor een bolk in de morgen
zodat de dag is zonder zorgen![]()
![]()
Parodiequote:Op donderdag 3 april 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom doen ze een zweeds nummer in het nederlands![]()
![]()
Zo even koffie maken, beetje koud.. of even in de zon staan buiten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat kan je beter aan (b)asshunter vragen.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom doen ze een zweeds nummer in het nederlandsI'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 3 april 2025 09:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan je beter aan (b)asshunter vragen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
*wiggle wiggle*I'm surrounded by morons!
Ja dat weet ik ook niet. Maar al helemaal niet waarom ik dat zou doenquote:Op donderdag 3 april 2025 09:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik een Zweeds nr in het Noors doen?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Doen we het gewoon niet.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet. Maar al helemaal niet waarom ik dat zou doenI'm surrounded by morons!
Oh, je wil een nummertje, zeg dat dan meteenquote:![]()
Welk nummertje heb je in de aanbieding?quote:Op donderdag 3 april 2025 09:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, je wil een nummertje, zeg dat dan meteen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 3 april 2025 09:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welk nummertje heb je in de aanbieding?Goed voorstel.quote:
42 is ook een klassieker
Jaaah 42quote:Op donderdag 3 april 2025 09:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Goed voorstel.
42 is ook een klassieker
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Durf dat niet te googlen op het werk.quote:Op donderdag 3 april 2025 09:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Goed voorstel.
42 is ook een klassieker
Poh chaotische ochtend. Had zelf een fout gemaakt gisteren. Voor het eerst aan een bepaald project gewerkt. Vanochtend uitdenken hoe ik dat kan herstellen en zo maar uitvoeren. Leerzaam laten we maar zeggen. Maar ga wel straks met een bak koffie in het zonnetje even relaxen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
https://en.wikipedia.org/(...)_Guide_to_the_Galaxyquote:Op donderdag 3 april 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Durf dat niet te googlen op het werk.
Poh chaotische ochtend. Had zelf een fout gemaakt gisteren. Voor het eerst aan een bepaald project gewerkt. Vanochtend uitdenken hoe ik dat kan herstellen en zo maar uitvoeren. Leerzaam laten we maar zeggen. Maar ga wel straks met een bak koffie in het zonnetje even relaxen
"In their travels, Arthur comes to learn that the Earth was actually a giant supercomputer, created by another supercomputer, Deep Thought. Deep Thought had been built by its creators to give the answer to the "Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything", which, after eons of calculations, was given simply as "42". Deep Thought was then instructed to design the Earth supercomputer to determine what the Question actually is. The Earth was subsequently destroyed by the Vogons moments after its calculations were completed but before they could be communicated, and Arthur becomes the target of the descendants of the Deep Thought creators, believing his mind must hold the Question. With his friends' help, Arthur escapes and they decide to have lunch at The Restaurant at the End of the Universe, before embarking on further adventures."I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: